به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محمد یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 260 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخير من قبلا جواب پاسخمو گرفتم كه زگيلهامو با ليزر بسوزونم .من شهرستانم انجا دستگاهاي ليزرشون وكيوم ندارد اگه بدون وكيوم ليزركنم بخارش مشكلساز نميشه؟ ليزر ظاهرو درست ميكنه يا كلا ازبين ميره و اگه با نامزدم نزديكي كنم چيزي نميشه؟ همسرم ٣٢ سالشه واكسن نزده و اينكه اخيرا اول سوراخ آلتم يكم ميسوزه بعد از ٢ روز سورش متوجه شدم كه انگار زخم شده عكس ميفرستم ببخشين سوالم زياده من ناراحتم واقا كمكم كنيدمرسي
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۵ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      انجا دستگاهاي ليزرشون وكيوم ندارد اگه بدون وكيوم ليزركنم بخارش مشكلساز نميشه؟……………ترجیحا جایی باشه که وکیوم دارد اگر ندارد فریز کنید
      ليزر ظاهرو درست ميكنه يا كلا ازبين ميره…….اون بخشی که لیزر میشه معمولا از بین میره ولی اگر نهفته جای دیگری باشد احتمال بروز مجدد هست
      و اگه با نامزدم نزديكي كنم چيزي نميشه؟ همسرم ٣٢ سالشه واكسن نزده…………………….ترجیحا بهتره با کاندوم باشد
      و اينكه اخيرا اول سوراخ آلتم يكم ميسوزه بعد از ٢ روز سورش متوجه شدم كه انگار زخم شده عكس ميفرستم……………………..کاریش نداشته باشید معمولا خودبخود برطرف می شود
  • تصویر کاربر مرضيه شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 324 مشاهده پرسش
    سلام آقاي دكتر
    من ٢٩ساله هستم باكره هستم مبتلا به نوع 6-١6 ويروسhpvشدم زگيل هاي متعدد و فراوان اطراف مقعد و ديواره بيروني الت تناسلي زدم سوالم اينكه در صورت اينكه من باكره هستم و رابطه ي جنسي كامل نداشتم احتمال سرطان دهانه و گردن رحم وجود داره؟ احتمالش چقدره؟
    و اينكه من چون باكرم نميتونم پاپ اسميربدم بايد چه كار كنم!؟
    دكتر زنان ميگفت اصلا بدون پاپ اسمير نميشه نوع ١6را تشخيص داد و ازمايشگاه اشتباه كرده،ايا درسته؟
    من دو مرحله واكسن گاراداسيل هم تزريق كردم
    با تشكر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      در صورت اينكه من باكره هستم و رابطه ي جنسي كامل نداشتم احتمال سرطان دهانه و گردن رحم وجود داره؟ احتمالش چقدره؟……………………………….احتمالش وجود ندرد چون ناحیه گردن رحم درگیر نیست
      و اينكه من چون باكرم نميتونم پاپ اسميربدم بايد چه كار كنم!؟…………………………نیازی به پاپ اسمیر نیست
      دكتر زنان ميگفت اصلا بدون پاپ اسمير نميشه نوع ١6را تشخيص داد و ازمايشگاه اشتباه كرده،ايا درسته؟………………………….نوع ۱۶ هر جای ناحیه تناسلی را می تواند درگیر کند و به نظر من نظر ایشان صحیح نمی باشد
  • تصویر کاربر حامد شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 252 مشاهده پرسش
    آلت تناسلی
    1. تصویر کاربر حامد جمعه ۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام من دو روزه از زیر شکمم سمت راست تیر می کشه و میزنه بیضه سمت راستم درد خفیف میگره
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این درد علل متعددی می تواند داشته باشد مثل التهاب بیضه یا اپیدیدیم یا حتی سنگ حالب . لذا اگر درد تداوم داشت و آزاردهنده بود توصیه می شود معاینه شده و سونوگرافی انجام دهید
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر نسرین شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 239 مشاهده پرسش
    من مبتلا به زگیل تناسلی درداخل رحم شدم ازطریق همسرم میخوام بدونم آیا راه درمانی برای خودم هست یانه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      بله با لیزر یا کرایو یا فریز و بعا کوتر یا اسید می توان درمان کرد
  • تصویر کاربر بینام شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 227 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر حدودا چند ماه پیش زائده ای زیر الت تناسلی در قسمت ختنه گاه دراومده بود رفتم دکتر برام لیزر کرد گفت مشکوک به زگیله دو مرتبه اون زائده داره بزرگ میشه عکسشو براتون میفرستم توروخدا راهنماییم کنید اگه زگیل نیست چرا دوباره داره بزرگ میشه از بغلش چند تا دیگه داره در میاد آیا زگیل هست چرا با لیزر خوب نشده ممکنه زگیل تناسلیه سرطانی باشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      به نظرم من نه زگیل هست و نه سرطان و علن عود بعد از لیزر اینه که سطحی انجام شده
    2. تصویر کاربر بینام جمعه ۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      آقای دکتر خیلی نگرانم آخه زائده گوشتی که چند تیکه شده بصورت برآمده شده انگار داره ازبغلاش در میاد اینا قبلا نبود پس بخاطر چیه توروخدا علت چیه دراومده؟چرا دارو هم میزنم برای سوزاندش دوبارع در میاد؟
    3. تصویر کاربر بینام جمعه ۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      تو روخدا کمکم کنید علت چیه اسم این بیماری چیه آخه بادارو ازبین میره دوباره عود میکنه با لیزر ازبین میره دوباره عود میکنه؟
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۴ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      به نظر من زگیل و بیماری خطرناکی نیستند ولی اگر نگران هستید دوباره لیزر کنید
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید