به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علیرضا سه شنبه ۳۰ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 242 مشاهده پرسش
    سلام
    من چند روزه یک عدد زائده کوچک در کشاله ران نزدیک بیضه دیدم میخوام بدونم زگیل تناسلی هست یا خیر و در کل این زائده خطرناکه
    دقیق نمیدونم که احساس خارش داره یا نه و چون ندیده بودمش کمی زخمی شد و میسوخت که امروز دیگه اون سوزش رو نداره
    لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۰ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این زائده به زگیل شبیه نیست و خطرناک هم نمی باشد
    2. تصویر کاربر علیرضا سه شنبه ۳۰ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      سپاسگزارم به نظرتون نیاز هست بیام مطب برای اطمینان بیشتر
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳۰ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      قاعدتا معاینه و دیدن ضایعه از نزدیک دید بهتری می دهد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر نرگس جمعه ۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 253 مشاهده پرسش
    سلام ببخشید اگر دستمون به ترشحات تازه و خیس تناسلی که روی شورت هستن بخوره .دستمون الوده میشه؟
    ترشحات تناسلی‌حاوی ویروس ان؟
    ببخشید فرمودید عمر ویروس روی اشیا تا دوهفتس.یه جا هم گفتید از طریق اشیا منتقل نمیشه.میشه توضیح بدید ؟
    1. تصویر کاربر نرگس دوشنبه ۲۹ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      و ببخشید ویروس زگیل از لباس خیس در صورتی که تماس با اون ناحیه باشه رد میشه؟
      لطفا همه سوالاتو جواب بدید .ممنون
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      بله احتمال آلودگی هست لمس معمولی ویروس را منتقل نمی کند چون حتما نیاز به کاشته شدن ویروس با خراش های میکروسکوپی است. در مورد سوال آخر هم بایستی بگم ترجیحا بهتر است احتیاط کرد
    3. تصویر کاربر نرگس پنجشنبه ۲ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      راجب اشیا چی؟ از طریق شیرالات و ….؟ اگ خراش روی دست باشه
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      ترجیحا بهتر است احتیاط کنید
    5. تصویر کاربر نرگس جمعه ۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      دیگه یعنی هرجا مهمونی رفتم و بعد هر بار دستشویی شیرالاتو بشورم ????
    6. تصویر کاربر نرگس جمعه ۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      ببخشید بابت سوالاتم.میخوام ناقل نباشم برا کسی
    7. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۳ آذر ۹۶( 8 سال پیش)
      این شیوه اصلا معمول نیست چراکه اگر این شیوه انتقال مرسوم بود الان همه باید مبتلا باشند
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر ناشناس دوشنبه ۲۹ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 251 مشاهده پرسش
    باسلام
    لطفا زودتر جواب سوالمو بدین من ۸ماهه باردار هستم و زگیل مقعدی دارم واقعا از نظر اندازه بزرگ شدن دکتر متخصص زنان رفتم گفت باید لیزر کنی یا اینکه برای بعد از بارداری لیزر کنی خواستم بپرسم اگه این زگیل ها بزرگتر بشن تو دوران حاملگی استفاده از لیزر یا کرم اشکالی برای بچه بوجود نمیاره در ضمن قرص ،کرم،یا دارو دیگه ای هست برای اینکه این بیماری ازبین بره ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۹ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      لیزر در دوران بارداری بی خطر هست ولی کرم ها می توانند جذب بدن شده لذا در دوران بارداری توصیه نمی شوند ولی در کل با توجه به اینکه در اواخر بارداری است بهتر است تا بعد از زایمان صبر کنید
  • تصویر کاربر پريسا دوشنبه ۲۹ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 278 مشاهده پرسش
    من چند تا سوال داشتم
    ١- زيگيلي تناسلي با ليزر درمان شده و واكسنش زده شده دوره اول ازمايشهاي مربوت به زيگيل تناسلي داده شده
    مي خواستم ببينم اين واكسن فايده اي داره يا بي فايدست زدنش؟؟؟
    ٢-قرص ahcc براي درمان كامل اين زيگيل مورد تاييد شما مي باشد؟؟و طريقه مصرفش چجوري هستش؟؟
    ٣-تا چند وقت نبايد سكس كنم؟
    #من ٣6 سالم هستش
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۹ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      ١- زيگيلي تناسلي با ليزر درمان شده و واكسنش زده شده دوره اول ازمايشهاي مربوت به زيگيل تناسلي داده شده مي خواستم ببينم اين واكسن فايده اي داره يا بي فايدست زدنش؟؟؟……………..واکسن روی بیماری که الان دارید تاثیری ندارد ولی از ابتلای مجدد در آینده به 4 نوع ویروسی که در واکسن هست پیشگیری می کند
      ٢-قرص ahcc براي درمان كامل اين زيگيل مورد تاييد شما مي باشد؟؟……………………..البته تائیدیه نهایی ندارد ولی چون دران بهتری هنوز نیامده است من توصیه می کنم
      و طريقه مصرفش چجوري هستش؟؟ ………………………روزی 3 گرم
      ٣-تا چند وقت نبايد سكس كنم؟………………………..ترجیحا تا زماین که مطمئن شوید بهبودی حاصل شده است حداقل 6 ماه بعد از آخرین درمان
  • تصویر کاربر نوید دوشنبه ۲۹ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 241 مشاهده پرسش
    سلام زیر زبان من یچیز های هست که می خواستم بدونم زگیل یا نیست ایا زگیل زیر زبان درمان دارد میشود کنترل کرد برای ازدواج مشکلی به وجود می اورد به دکتر حلق و بینی نشون دادم گفت چیزی نیست . الانم در مرد زگیل تو اینترنت می خوندم ایا این ویروس با بوسه منتقل می شود
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۹ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این ها زگیل نیستند و نیاز به درمان ندارند و از طریق بوسه هم منتقل نمی شوند
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید