به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,964 پرسش)
نیما چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر.-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
چه عکس قشنگی
-
- دختري ٢٩ ساله هستم و زگيل تناسلي نوع 56 رو دارم
دكتراي زيادي رفتم ولي هيچكدوم نگفتن كه بايد چيكار كنم بايد فريز كنم يا همينجوري بمونه
دكترم گفته بايد صبر كنم تا تبديل به سرطان بشه و رحم رو خارج كنم
لطفا راهنماييم كنين كه چيكار براي درمان و يا ضعيف كردن بيماري ميشه انجام داد؟؟ واكسن تاثيري روي من دارد؟-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
زگیل دارید یا اینکه فقط آزمایش تان مثبت شده است؟ اگر زگیل دارید که طبیعتا بایستی درمانش کنید.
نمونه گیری از کجا انجام شده است؟
واکسن بزنید گرچه ری این بیماری تاثیری ندارد ولی برای پیشگیری از ابتلاهای احتمالی بعد بهتره تزریق کنید.
ورزش، دوری از استرس، داروهای زینک و ایمینیس نیز کمک کننده هست -
فرانك پنجشنبه ۲۵ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
جواب ازمايش نوشته تيپ 56
نمونه گيري از داخل واژن انجام شده
راه درمانش رو نميدونم و هيچ دكتري متاسفانه نميشناسم كه درماني رو بهم معرفي كنه
لطفا راهنماييم كنين و اينكه براي همسرم كه نوع ٦ هست رو بايد چجوري درمان كنيم
ميتونيم باهم رابطه داشته باشيم؟ -
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۷ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
اگر ضایعه ای ندارید نیازی به درمان نیست ولی اگر ضایعه ای دارید که با داروهایی مثل کرم آلدرا یا محلولو ورممال می توانید درمان کنید
حتما در رابطه از کاندوم استفاده کنید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام خسته نباشید من دو ماه پیش یه ضایعاتی دیدم روی اپتدای دهانه ی واژنم،دو بار سرکه سیب زدم و رفع شد و دیگه هیچ علائمی ندیدم ازش،من دختر هستم و نمیتونسم فیریز کنم یا از این درمان ها،الان داشتم توی اینترنت میگشتم و عکسای وستیبولار پاپیلوماتوز رو دیدم،حس میکنم همچین مشکلی دارم،نظر شما چیه
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
این عکس اصلا کیفیت لازم برای تشخیص را ندارد -
09386242446 چهارشنبه ۲۴ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
خب آقای دکتر دیگه هیچی نیست که من براتون عکس بگیرم،الان چه کاری باید بکنم؟ -
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۷ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
لطفا در همین بخش عکس واضح تر مجددا ارسال کنید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- خانم بنده مدتی است که برای لیزر موهای زائد اقدام کرده بعد از چند جلسه که شدیت لیزر رو دکترشون بالا برد در نواحی تناسلی ابتدا سوختگی ایجاد شد بعد از مدتی هم که خوب شد کم کم ضایعاتی بوجود اومد که بعد از مراجعه به پزشک زنان گفت احتمال زگیل تناسلی هست یه آزمایش. پاپ اسمیر بهمراه HPV براشون نوشت که انجام داد HPV منفی بود میخواستم ببینم امکان داره باز هم اون ضایعات زگیل تناسلی باشه؟
چه باید کرد؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
از ضایعات جهت تست HPV PCR و پاتولوژی نمونه برداری شده است؟ -
سعید سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
از ضایعات خیر فقط تست پاپ اسمیر بهمراه hpv انجام دادن که hpv منفی بود -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
این اقدام خوب هست ولی بیانگر ماهیت ضایعات بیرونی نیست و بایستی از ضایعات مذکور نمونه گیری شود -
سعید سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
متشکرم -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سلامت باشید - نمایش سایر 4 پاسخ
-
- ?ღբǞЯǞПǞκ?:
سلام اقای دکتر کسی که واکسن تبخال تناسلی زده (هرپس) و این ویروس ضعیف و کشته شده اش تو بدنش هست ممکنه به فرد سالم منتقل کنه و اگر چند سال پیش منتقل کننده واکسن زده باشه ممکنه جدیدا این بیماری بگیره ؟ یا به هیچ عنوان کسی که واکسن زده دچار بیماری هرپس نمیشه ؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۲۳ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
تبخال تناسلی واکسن ندارد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

