به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مینا یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 258 مشاهده پرسش
    سلامخوردن قرص ایمونس وشیتاکه برای تامینه ویتامینها کافیه و چه قرصه ویتامینی بخورم برای زیگیله نوعه 11ایا شما بیمار خانم را معاینه میگنید برای کشفه زیگیل.لیزر کردم چکار کنم برای زیگیلهایی که پیدا نیست.با قرصه شیتاکه چند وقت ویروس بیرون میره چه ازمایشی برای پاکی بوهم وکی؟چه غذایی بخورم ابنیات بده قرصهای ویتامین که باید بخورم چیست و چطور بخورم که تداخل نداشته باشن برای دفع ویروسه زیگیله تناسلی نوعه 11 زنانه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      همین داروها کفایت می کند. روشی برای کشف زگیل های نهفته وجود ندارد و استفاده از اسید استیک ۳ تا ۵ درصد هم چندان کمک کننده نیست. شیتاکه اگر قرار باشد موثر واقع شود بایستی مدت ۶ ماه استفاده گردد. بعد از ۶ ماه هم معاینه شوید و تست PCR از دهانه رحم انجام دهید
  • تصویر کاربر محمدرضا شنبه ۲۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 279 مشاهده پرسش
    الان نزدیک به 2سال هستم من بعد از سکس با یه زن به این مریضی دچار شدم و الان 2سال که دکترم رفتم اما خب نشدم بعد از رابطه با خانمم زیره کلاهک الت تناسلیم دور تا دور رخم و زگیل زگیل شده که بعد از رابطه میسوزه ممنون میشم بگین من چیکار کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۹ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      احتمالا این ضایعات زگیل نیستند و بیشترین احتمال علت سوزش نازکی پوست و یا اگزما و حساسیت هست. توصیه می کنم معاینه حضوری توسط پزشکدشوید
  • تصویر کاربر آزيتا جمعه ۱۲ آبان ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 252 مشاهده پرسش
    ميخوام با توجه به عكسهام بهم بگين زگيل دارم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۲ آبان ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      در عکس که ضایعات به زگیل شبیه نیستند
  • تصویر کاربر علی جمعه ۲۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    سلام
    آیا بوسیدن و لب گرفتن باعث انتقال بیماری میشه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام خیر
  • تصویر کاربر سارا جمعه ۲۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 260 مشاهده پرسش
    سلام آقای دكتر لطفا كمكم كنيد دارم ديوانه ميشم من مدتي كه يه ضايعه پوستي عجيب اطراف واژنم وجود دارد يك سال كه متوجه شدم شايد از قبل هم بوده اما به دليل خارشي كه بعضي وقتها داشتم با آينه كه نگاه كردم متوجه اين موضوع شدم قبلا بعضي وقتها كم مي خاريد اما الان خارش شديد دارم خيلي مي ترسم از لحاظ روحي خيلي حالم بده تا حالا با كسي هيچ رابطه اي هم نداشتم نميدونم چيه تو اينترنت هر چي سرچ ميكنم اطلاعات درستي پيدا نمي كنم دكتر رفتن خيلي واسم سخته ميشه به خاطر خدا راهنماييم كنيد، خواهش ميكنم ?? ٢٩ سالمم هست مجرد هستم هيچ گونه تماس ورابطه جنسي تا حالا با كسي نداشتم بيماري تيروئيديت حاد هم دارم كه در حال مداوا هستم اين عكسش ببخشيد تو رو خدا ولي چاره اي نداشتم خيلي نگرانم مجبور بودم عكسش رو بفرستم براتون ?
    سمت چپ خيلي بيشتر و خارش سمت چپم هم خيلي شديد تره خواهش ميكنم شما يه چيزي بگيد، اينكه اين چيه؟ درمانش چيه؟ چرا انقد مي خاره؟ پاپول زگیل یا مشکل پوستی تو اینترنت خیلی دنبالش گشتم چیزایی شبیه این رو نوشته بود پاپو یا زگیل اما زگیل مگه از رابطه جنسی منتقل نمیشه؟ من هیچ وقت رابطه نداشتم یا از طریق های دیگه هم منتقل میشه مثلا از طریق لیزر موی زائد اون ناحیه میتونه منتقل شه؟ اما بعید میدونم چون لیزر به روی پوست می خوره نه داخل واژن… بهداشتم هم خیلی رعایت میکنم اما نمی دونم چرا گرفتار همچین مشکلی شدم متاسفانه، در ضمن یه یک هفته ای میشه که اون قسمتی که اینجوریه خارش شدید داره خیلی اذیتم میکنه میشه دقیق راهنماییم کنید که این چیه؟ چرا بوجود اومده،راه درمانش چیه؟پیشه چه دکتری باید برم؟ در ضمن من کرج زندگی میکنم اگه لطف کنین بعد از توضیحات دقیقتون اگه راه درمان داره نیاز به دکتر داره تو کرج یه دکتر خانم خوب معرفی کنین که بتونه مداوا کنه.
    در ضمن من وقتی اولین بار این موضوع رو دیدم خیلی نگران بودم و به زور تونستم خودم و متقاعد کنم برم دکتر رفتم پیشه خانم دکتر عظیمه کیان اما ایشون احساس می کنم سرسری نگاه کردن اصلا فکر کنم متوجه نشدن فقط گفتن هیچ چیز غیر طبیعی وجود نداره اما چند ثانیه بیشتر ندیدن یعنی اصلا دقت نکردن سوال پرسیدمم گفتن هیچی نیست واسه همین دیگه این موضوع رو فراموش کردم اما آقای دکتر یک هفتست که خارش خیلی شدییید پیدا کرده همون ناحیه و این موضوع خیلی نگرانم کرده ممنون میشم اگه شما راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این ضایعات وستیبولار پاپیلوماتوزیس هستند و بیماری و یا زگیل نبوده و بخشی از بافت طبیعی اون ناحیه هستند و خارش تان ربطی به این قضیه ندارد و احتمال حساسیت یا عفونت قارچی شاید باشه . این ضایعات نیازی به درمان ندارند گرچه از نظر زیبایی می توان با لیزر برطرف شان کردن. در کل اصلا جای نگرانی نیست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید