به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
ابراهیم جمعه ۲۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 264 مشاهده پرسش
دو عدد زگیل قبل از آلت تناسلی به رنگ تیره تر از پوست پدید آمده یکیش بزرگ بود با نخ بستن کوچک شدولی کامل از بین نرفت رشد هم نکرد برای درمان کامل لطفا راهنمایی کنید .ممنون-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
از کرم آلدرا 3 شب در هفته می توانید استفاده کنید
توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
• عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
• نخاراندن ناحیه تناسلی
• عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
• عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
• کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
• قطع رابطه جنسی غیر ایمن
• استفاده از کاندوم
• چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
• درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
• تقویت سیستم ایمنی از طریق:
o عدم استفاده از دخانیات و الکل
o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
o ورزش
-
- سلام
٢٠ روز پيش با خانومى ارتباط گذاشتم كه دختر بودن وبعدش به من خبر دادن كه اين دختر خانوم مبتلا به زگيل تناسلى هستند
الان من به چه صورت ميتوانم از سلامت خودم مطلع شوم ممنون-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
راهی برای اینکه متوجه شوید به ویروس HPV مبتلا شده اید وجود ندارد مگر اینکه بعد ها زگیل ها بروز کنند و خود را نشان دهند
-
- سلام آقای دكتر لطفا كمكم كنيد دارم ديوانه ميشم من مدتي كه يه ضايعه پوستي عجيب اطراف واژنم وجود دارد يك سال كه متوجه شدم شايد از قبل هم بوده اما به دليل خارشي كه بعضي وقتها داشتم با آينه كه نگاه كردم متوجه اين موضوع شدم قبلا بعضي وقتها كم مي خاريد اما الان خارش شديد دارم خيلي مي ترسم از لحاظ روحي خيلي حالم بده تا حالا با كسي هيچ رابطه اي هم نداشتم نميدونم چيه تو اينترنت هر چي سرچ ميكنم اطلاعات درستي پيدا نمي كنم دكتر رفتن خيلي واسم سخته ميشه به خاطر خدا راهنماييم كنيد، خواهش ميكنم ?? ٢٩ سالمم هست مجرد هستم هيچ گونه تماس ورابطه جنسي تا حالا با كسي نداشتم بيماري تيروئيديت حاد هم دارم كه در حال مداوا هستم اين عكسش ببخشيد تو رو خدا ولي چاره اي نداشتم خيلي نگرانم مجبور بودم عكسش رو بفرستم براتون ?
سمت چپ خيلي بيشتر و خارش سمت چپم هم خيلي شديد تره خواهش ميكنم شما يه چيزي بگيد، اينكه اين چيه؟ درمانش چيه؟ چرا انقد مي خاره؟ - سلام حدود 2،3 سال پیش به دلیل عفونت که ترشحات زیاد و بوی بدی داشت به پزشک مراجعه کردم پس از معاینه گفتن تبخال تناسلی داخل واژن هستش قرص دادن گفتن اگر باز برگشت دوباره بیا!! رفع کرد ترشح و بوی بد رو ولی بعد 2،3 ماه برگشت! همین روال هر چند ماه یه بار تکرار میشد و به پزشکم مراجعه میکردم در آخرین ویزیتم آزمایش پاپ اسمیر گرفتن ازم که الآن حدود 8 ماه میگذره دوباره عود کرده باید برم! 1) این توضیحاتی که دادم نشون دهنده چه مشکلی هستش؟ 2)به من گفته شده این مسئله تا آخر عمرم باهام هست فقط میشه کنترلش کرد درمان قطعی نداره و ممکنه هر چند وقت یبار عود کنه برگرده عفونتم واقعأ اینطوریه؟ هیچ درمان قطعی نداره؟ 3) اگر درمانی داره لطفأ هزینه های درمانشم بگین؟
لطفأ راهنماییم کنید در دوران نامزدی هستم این مسئله عفونتی که هی پیش میاد باعث میشه خجالت بکشم فاصله بگیرم-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
تبخال تناسلی بیماری است که گرچه خطرناک نیست ولی تا آخر عمر با فرد مبتلا خواهد ماند و هر از چندگاهی عود می کند هر چه سیستم دفاعی قوی تر باشد فواصل عود کمتر است و حتی به بیش از یکسال خواهد کشید و درمان قطعی ندارد. مصرف آسیکلوویر در روز اول شروع عود بیماری باعث کوتاه شدن دوره ی بیماری می شود
-
- سلام
همسر من مبتلا به زگيل تناسلي شده،
پزشك زنان تشخيص احتمالي داد و سپس متخصص پوست با مشاهده تشخيص زگيل تناسلي رو داد و گفت هرچه زودتر با فريز در چند مرحله برداشته شوند ! و اگر جواب نداد از ليزر استفاده شود!..
من نگران هستم كه هيچ نمونه برداري براي تشخيص نوع اون ويروس پيشنهاد داده نشد!..
يعني ايا نياز به تشخيص نوع ان نيست!؟ و احتمال وجود اين زگليل در داخل واژن چجوري هست..
بهتر نيست از اول ليزر استفاده بشود؟ ليزر ايا انواع متفاوت دارد؟ متخصص پوست يا ارولوژي براي درمان بهتر است؟-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
در خانم ها برای نواحی بیرونی نیازی به نمونه برداری نیست ولی برای دهانه ی رحم بهتر است نمونه برداری بابت پاپ اسمیر و PCR انجام شود. به نظر من بهتر است از ابتدا لیزر شود.لیزر دی اکسید کربن برای این روش بهتر می باشد. اینکه متخصص پوست بهتر است یا ارولوژی بستگی به تجربه اون متخصص دارد من خودم در زمینه لیزر زگیل تناسلی تجربه ی زیادی دارم در صورتی که شاید خیلی از همکارانم به این میزان در این حیطه وارد نشده باشند.
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

