به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
جلیل چهارشنبه ۲۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 448 مشاهده پرسش
سلام
من 6 ماه پیش مشکل گال داشتم. یک دوره درمان رو انجام دادم. بعد یک ماه باز هم یک سری دونه های قرمز مشاهده کردم که یک دوره درمان مجدد گال انجام دادم. به دکتر متخصص پوست مراجعه کردم گفت این دونه ها چیز خاصی نیست و التهابه آلرژیک بعد از گاله. برام یه درمان 50 روزه داد که شامل 3 وعده کرم روزانه شامل بتامتازون + داروی ترکیبی + مومتازون و داروهای خوراکی روزانه شامل لوراتادین صبحها + راینیتیدین ظهرها + فکسوفنادین شبها. اما بعد از 50 روز باز هم یه سری دونه های قرمز روی آلتم میرنه که خارش داره. خودم کرم بتامتازون میزنم و یکیدو روزه خوب میشه اما دوباره بعد 1 هفته مجددا دونه ها در میاد. الان یکی دو ماهه که این مشکل رو دارم. عکس هم گرفتم که میتونم بفرستم.-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
به نظر من هم این ها ضایعات التهابی است که معمولا زمینه های آلرژی دارد. بتامتازون در دراز مدت پوست را نازک می کند. از شامپو بچه برای شستن در حمام برای ناحیه تناسلی استفاده کنید و لوسیون بدن بچه مرتب روزانه بزنید.
-
- ممنون
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلامت و پایدار باشد
-
- حدود یک هفته است که اطراف و داخل واژن من زائده های دونه شکلی به وجود اومده که بعد از تحقیق متوجه شدم احتمالا تبخال هست..سوالم اینه که برای درمان حتما باید به پزشک مراجعه کرد و معاینه شد؟ یا امکان درمان گیاهی و گرفتن دارو از داروخانه هم هس؟!؟!!؟.. اگر بله چه دارویی و به چه شکل مصرف بشه؟ چون یکمی درد توی لگن و زیر شکمم ایجاد کرده و نگرانم کرده.
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
برای تشخیص بیماری نیاز به معاینه هست. در مورد تبخال تناسلی شامل قرص و پماد اسیکلوویر می باشد
-
- n.gh:
سلام آقای دکتر من دختری26ساله هستم که حدود هفت ماه از سکس دهانیم با دوست پسر قبلیم گذشته و حدود سه ماه هست با آقایی جدید دوست شدم که طی این مدت دوبار بار سکس دهانی و واژینال با ایشان داشتم و چند روز پیش تست hpvاز دهانه رحم دادم متوجه شدم به نوع 39مبتلا هستم خواستم بدونم امکان داره نوعی از اچ پی وی در دهانم باشه چون رابطه دهانی با دوست پسر قبلیم داشتم و در رحمم نباشه؟ یا اگه بود من الان طی این دوسه ماه سکس با این آقاجدیده که دو سه بار سکس دهانی و واژینال داشتیم از دهان من تا الان به او منتقل شده بود و خودم هم الان در رحمم داشتم همش میگم اگه از رابطه قبلیم نوع دیگر ویروس بود حتما طی این دوسه بار رابطه از دهنم به آلت این آقا جدیده منتقل شده بود و رحم خودم هم گرفته بود آیا با این شرح حال من فقط به نوع 39مبتلا هستم؟
و اینکه برای اطمینان از ویروس در دهان اگر ضایعه ای نباشد با چه آزمایشی باید اطمینان حاصل کرد؟
و میخواستم بدونم اگر کسی به این ویروس در دهان مبتلا باشد ولی زگیل دهانی نداشته باشد در هنگام خوردن آلت مرد سالم ویروس به اون مرد
منتقل میشه؟
در ضمن واکسن درسن من چقدر موثر است ایمنی کامل را درسن 26سالگی میدهد؟
در ضمن من اگر نوع 39را دفع کنم اگر ویروس مخفی نوع دیگر هم بوده باشد یعنی دفع شده؟
و در سن من امکان دفع چقدر است؟
واینکه اگر بعد از دفع ویروس دوباره با دوست پسرم باشم این نوع را نخواهم گرفت لطفا راهنماییم کنید؟-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
خواستم بدونم امکان داره نوعی از اچ پی وی در دهانم باشه چون رابطه دهانی با دوست پسر قبلیم داشتم و در رحمم نباشه؟……………………….بله امکانش هست
آیا با این شرح حال من فقط به نوع 39مبتلا هستم؟………………………قابل پیش بینی نیست شاید انواع دیگر هم داشته باشید
و اینکه برای اطمینان از ویروس در دهان اگر ضایعه ای نباشد با چه آزمایشی باید اطمینان حاصل کرد؟………………مثل نمونه گیری از دهانه رحم از دهان هم میشه نمونه گیری کرد
و میخواستم بدونم اگر کسی به این ویروس در دهان مبتلا باشد ولی زگیل دهانی نداشته باشد در هنگام خوردن آلت مرد سالم ویروس به اون مرد منتقل میشه؟……………………..بله
در ضمن واکسن درسن من چقدر موثر است ایمنی کامل را درسن 26سالگی میدهد؟…………………………………..کاملا موثر هست
در ضمن من اگر نوع 39را دفع کنم اگر ویروس مخفی نوع دیگر هم بوده باشد یعنی دفع شده؟………………………………….غالبا بله
و در سن من امکان دفع چقدر است؟……………زیر ۳۰ سال احتمالش خیلی زیاد هست
واینکه اگر بعد از دفع ویروس دوباره با دوست پسرم باشم این نوع را نخواهم گرفت لطفا راهنماییم کنید؟…………………………خیر نخواهید گرفت
-
- با سلام من ازمایش دادم با شوهرم نوعه 11زیگیل داریم ایاخطرناکه قرصه شیتاکه را از کجا تهییه کنیم ایا دیگه نباید رابطه جنسی داشته باشیم تا بیرون نرفته میترسم با رابطه خطرناک بشه گوشت قرمز و لبنیات ایا بده چه غذاهایی وقرص ویتامینی بخوریم برای موی زائد از پودر موبر میشه استفاده کرد موی زائد را میتونم لیزر درمانی کنم واکسن میتونم بزنم که از بروز پرخطر جلو گیری شود ممنون از لطفتون
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
ایاخطرناکه؟……………خیر
قرصه شیتاکه را از کجا تهییه کنیم؟……………………..کپسول AHCC در ایران نیست یا به سختی پیدا میشه
ایا دیگه نباید رابطه جنسی داشته باشیم تا بیرون نرفته؟…………………….ترجیحا چندماهی رابطه نداشته باشید بهتر است
گوشت قرمز و لبنیات ایا بده؟……………………….خیر
چه غذاهایی وقرص ویتامینی بخوریم؟…………….میوه جات و سبزیجات تازه و سیر و لیمو ترش و ورزش و دوری از استرس
برای موی زائد از پودر موبر میشه استفاده کرد؟……………………بله بشرطی که از کاردک و مالش استفاده نشود
موی زائد را میتونم لیزر درمانی کنم؟…………………………بله
واکسن میتونم بزنم که از بروز پرخطر جلو گیری شود؟………………………….بله
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

