به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
مقداد شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 3595 مشاهده پرسش
روی قسمت ختنه گاه پوست نازک شده و حالت خشکی و ترک ترک پیدا میکنه .بعد از نزدیکی نازک شده و سوزش .وقتی با وازلین چربش میکنم بهتر میشه حالت ولی دوباره میزنه .حدود یک سال هست .پایین التم هم سفید شده و حالت نازک خواهشن یه راه درمانی به من بگین نه اینکه منو به بیمارستان ارجاع بدین من خجالت میکشم درضمن از شهرستان-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
این ها احتمالا ویتیلیگو و یا لیکن اسکلروزیس هستند و نیاز به درمان طولانی مدت دارند. در حمام از شامپوی بچه برای شستن تناسلی استفاده کنید و شب ها از کرم فلوئوسینولون بر روی نواحی سفید بمدت ۲ ماه بزنید و از لوسیون بدن بچه بعد از استحمام یزنید. گرچه این ضایعات بهبود نمی یابند ولی بهتر خواهند شد. در آخر حتما توصیه می کنم زیر نظر متخصصص پوست باشید
-
- 하니에.ㅅ:
سلام وقت بخیر
چند روز پیش ی عکس فرستادم براتون ک مشکوک بودم ایا زگیل تناسلی هست یا و با توضیحات و عکس ها تشخیص شمل زگیل تناسلی نبود وستیبولار پاپیلوماتوزیس بود
حالا امروز دوباره متوجه دوتا دونه ریز روی باسن شدم
قبلا توی توضیحاتم گفته بودم ک :
하니에.ㅅ:
وقت بخیر
من 21سالمه و دخترم 2سال پیش رابطه جنسی داشتم که 4ماه قبل روی باسن متوجه تاول های ریزو درشت شدم و فکر کردم بخاطر استفاده از لباس زیر تنگ این اتفاق افتاده توی نت سرچ کردم وعکس های زگیل تناسلی شبیه اون دونه های روی باسن نزدیک مقعد بود . 3شب تا صبح پنبه اغشته به سرکه سیب رو روی دونه ها گذاشتم و شب دوم سر دونه ها سفید شدن و بعد از شب سوم کم کم خون مرده شد و سیاه شد خشک شد و وقتی حمام رفتم راحت افتاد جای افتادنش قرمز شد و متورم بود ک بعد از چند روز خوب شد .
حالا چند روزی هست ک متوجه یه دونه های ریز داخل واژن و اون قسمت ها شدم ک خیلی خیلی منو ترسوند بیشتر شبیه وستیبولار پاپیلوماتوز ینی میتونه اون باشه؟
میخوام ازدواج کنم و از این نگرانم ک توی ازمایشات قبل از ازدواج این ویروس اگر زگیل هست مشخص بشه …
.
حالا الان بنظرتون زگیل تناسلی ک نیست هست؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
خیر زگیل نیستند
-
- سلام من چند وقتي هست روي بدنم زيگيل دارم گردنمو زير شكمم سمت چپ
و دوتا روي كشاله رانم
و فكر ميكردم همشون از يه نوع
چون استخر زياد ميرم و همينطور اپيلاسيون.
تا اين كه چند روزي هست زيگيلاي كشاله رانم چركي شدن قلمبه شدن خيلي ميسوزن،دكتر رفتم گفت اينا با اونايي كه رو گردنته نوعش فرق داره اينا كه كشاله رونته آلودس بايد بري بيمارستان رازي
من اصن متوجه منظورشون نشدم
واسم ازمايش خونم نوشت
خيلي ميترسم يعني مشكلي هست؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
این ضایعات کمی شبیه به زگیل تناسلی است با اینحال برای تشخیص دقیق تر شاید بهتر باشد نمونه برداری و ازمایش دهید -
عطيه سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
يعني ميتونه خطرناك باشه؟؟اخه من مجرد هستم -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سکس داشته اید؟ -
عطيه سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
خير.اما اين التهابو سوزش چند روز بعد از اپيلاسيون اتفاق افتاد.قبلن شبيه به زيگيلاي معمولي بود.دكتر منو خيلي ترسوند طوري كه هرشب كار من شده گريه -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
اگر سکس نداشته اید و اپلاسیون هم غیر بهداشتی نبوده مشکل جدی نیست و جای نگرانی ندارد ولی پیگیر درمان باشید -
عطيه سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
راستي من كرم تتراساكلين ميزنم روشون و با گاز استرسل ميبندمشون چن ميسوزن و انگار چرك كردن.ايرادي كه نداره؟؟؟؟
اميدوارم چون گوگل كه سرچ ميكنم وحشتناكترين حالتهارو توضيح داده كه از سرطان گرفته تا ايدز
وايشالا كه چيزه جدي نباشه?ممنونم از پسخ دهيتون -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
راستي من كرم تتراساكلين ميزنم روشون و با گاز استرسل ميبندمشون چن ميسوزن و انگار چرك كردن.ايرادي كه نداره؟؟؟؟…………………خیر این مناسب ترین کاری است که می کنید - نمایش سایر 6 پاسخ
-
- سلام من مقعدم زگيل زده مثل گوشت اضافه خارش خيلي كم داره درد هم نداره ميخواستم برام دارويي تجويز كنيد از بين بره
-
راحيل دوشنبه ۱۷ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
جوابي دربافت نكردم -
راحيل دوشنبه ۱۷ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
دكتر من شهرستان هستم منتطر جواب شما هستم من نه بوي بد مشاهده كرزم نه زخم فقط خارش اونم خيلي خيلي كم فقط همون برجينگيش منو اذيت ميكنه -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
عکس ها واضح نیست و نمی توانم تشخیصی را مطرح کنم لذا ابتدا بهتر است توسط پزشک محل سکونت تان تشخیص را قطعی کنید از نظر دارو هم کرم آلدرا ۵% می توانید یک شب در میان بزنید و هر بار بعد از ۶ ساعت بشورید -
راحيل سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
ببخشيد به من گغتن كرم ساليسيك اسيد و پودو فيلين هم خوبه نظر شما چيه؟ -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
بله این موارد هم خوب هست فقط خیلی با احتیاط بزنید تا باعث زخم شدن پوست سالم نشود -
راحيل سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
كدام مورد زودتر جواب ميدهد و ايا بدون نسخه به من ميدهند -
راحيل سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
من عكي ارسال كردم دوباره -
راحيل پنجشنبه ۲۰ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
اقاي دكتر سلام من امروز پيش دكتر رفتم كرم الرا رو بهم دادن من مبخواستم بدونم ميتونم سركه سيب هم دائم بزنم -
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سرکه سیب ممکنه زخمش بکنه بهتره استفاده نکنی -
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
داره زیاد میشه -
راحيل جمعه ۲۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
زياد نشده؟؟! -
راحيل جمعه ۲۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
به نظرم داره تيره ميشه زگيل ها -
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
توصیه می کنمدرمان را هرچه زودتر شروع کنید -
راحيل شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
كرم الدرا رو شروع كردم -
راحيل شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
ممنون از پيگيريتون دكتر من الان درمان رو شروع كردم جواب ميدخ كرم الدرا دكترم گفت يك روز در ميانو قرص bion3 بعد از صبحانه -
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
انشاالله که اثربخش باشد - نمایش سایر 15 پاسخ
-
- ایا این عکس زگیل تناسلی میباشد؟
و اگر زگیل تناسلی است ، ایا بعداز درمان قابل انتقال است؟-
وحید سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
چقدر طول میکشه تا اقای دکتر پاسخ بدن؟ 🙁 -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
سلام
ایا این عکس زگیل تناسلی میباشد؟………………………بله
و اگر زگیل تناسلی است ، ایا بعداز درمان قابل انتقال است؟…………………………احتمالش هست - نمایش سایر 1 پاسخ
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

