به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مریم یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 331 مشاهده پرسش
    سلام
    آقای دکتر من فک میکنم حدود دو سال پیش،متوجه به وجود اومدن زگیل اطراف مقعدم شدم
    درمان نکردم،چون بنا به سرچ و گفته ها که گفته میشد ممکنه خود به خود هم از بین باره اکتفا کردم
    اما حالا از بین نرفته و تو کشاله هام در حال ازدیاده
    شدیدا نگرانم کرده
    پدوفیلین خریدم و دارم مصرف میکنم یک هفته ی
    به دلیل استفاده نادرست دچار سوختگی شدم که عکسشو براتون میفرستم
    عکس اطراف مقعد رو هم میفرستم.
    سوالم اینه که این التهاب نشانه از بین رفتن زگیل؟
    درمان پودوفیلین رو ادامه بدم؟
    خودم چون در نظر دارم هر چه سریعتر نابود شن تا انگیزه داشته باشم،درمان مکمل و رژیم غذایی رو شروع کنم،میخوام کرایو کنم
    هزینه شو بهم بگید
    و اگر بگید وارتها که عکسشو فرستادم در چه وضعیتی هستند،ممنونتون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      سوالم اینه که این التهاب نشانه از بین رفتن زگیل؟………………..خیر
      درمان پودوفیلین رو ادامه بدم؟…………..پ.د.فیلین درمان مناسبی برای زگیل های اطراف مقعد نیست
      خودم چون در نظر دارم هر چه سریعتر نابود شن تا انگیزه داشته باشم،درمان مکمل و رژیم غذایی رو شروع کنم،میخوام کرایو کنم. هزینه شو بهم بگید………………….من لیزر می کنم که به مراتب موثرتر و مطمئن تر و سریع تر از کرایو هست و هزینه بعد از معاینه دقیق مشخص می شود و غالبا بین ۳۰۰ هزار تا یک میلیون می باشد
      و اگر بگید وارتها که عکسشو فرستادم در چه وضعیتی هستند…………………..در وضعیتی هست که براحتی با لیزر برطرف شود
  • تصویر کاربر مجتبی سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 258 مشاهده پرسش
    با سلام ، من خانمم چند وقته درگیر این بیماری هست ، و یک بار کریوتراپی انجام داد که تاثیر زیادی نداشت ، و بعد از آن تقریبا 4 مرحله لیزر انجام دادن ، تعداد زگیل ها کم میشه اما دوباره بعد یکی دو هفته با برمیگره ، ما واقعا خسته شدیم و دنبال یه درمان قطعی هستیم ، خواستم رهنماییم کنید ،ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      زگیل تناسلی درمان قطعی ندارد ولی اقدامات زیر در کنترل بیماری کمککننده هستند
      توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
      • عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
      • نخاراندن ناحیه تناسلی
      • عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
      • عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
      • کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
      • قطع رابطه جنسی غیر ایمن
      • استفاده از کاندوم
      • چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
      • درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
      • تقویت سیستم ایمنی از طریق:
      o عدم استفاده از دخانیات و الکل
      o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
      o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
      o ورزش
      استفاده از داروی هایی مثل زینک پلاس، Immunace، و AHCC هم می تواند کمک کننده باشند
    2. تصویر کاربر مجتبی یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      معذرت می خوام ولی خوب ایشون لیزر انجام میدن ، بعد برا دو هفته بعد دوباره مثلا ۱۰ تا زگیل دیگه میزنه ،و دوباره همینطور ، تا کی باید اینکارو بکنن، بلاخره تا آخر عمر که نمیشه ، اگه ممکن هست یه راهنمایی کنین
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      مطمئن هستید ضایعاتی که بروز می کند زگیل هستند؟! امکان ندارد که در تشخیص اشتباهی رخ داده باشد؟
      چه لیزری انجام می دهند؟
      ایا توصیه های فوق را رعایت می کنند؟
      شما خودتان مبتلا هستید؟
      داروهایی که گفتم را استفاده می کنند؟
    4. تصویر کاربر مجتبی سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      دکترش گفتنت که زگیل هستند ، نوع لیزر را نمیدانم ،بله توصیه ها را رعایت میکنند، قر ث هم میخورند، الان نزدیک به ۴ ماه است که درگیر هستند، و تا الان ۴ بار( دو هفته یک بار ) لیزر انجام داده اند .
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۸ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      توصیه می کنم یکبار از ضایعات مذکور نمونه برداری کنید تا نوع ان مشخص شود
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 258 مشاهده پرسش
    سلام جناب دکتر.قوامی هستم.چند روز پیش عکس های زیگیل را فرستادم خدمتتون که فرمودید باید درمان بشه.من قم هستم با مراجعه به متخصص پوست ایشون محلول پدوفیلین 25 درصد در بنزویین را همراه با یک صابون برای من تجویز کردند.و گفتند که یک روز در میان بزنم.من تا الان دو نوبت این کار را اتجام دادم.که یکی‌از زیگیل ها حالت خون مردگی خفیف ایجاد شده.آیا روند درمانی یک روز در میان درست است؟در ضمن من قرص ایمنیوسیس و ویتامین ای هم میخورم.در حال ازدواج هم هستم آیا مراسم را لغو کنم؟هیچ جا گفته نشده که خوب میشه.آخه این چه مریضی هستش دیگه.تعداد زیگیل هم 3 عدد بود.یکیشون که خیلی ریز بود با شیره انجیر رفت ولی جاش هست.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر شادی یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 229 مشاهده پرسش
    سلام . من یه صایعه داشتم که دکترزنان رفتم و بهم گفت اگه بزرگ شد یا زیاد شد زگیل هس و اونجا نتونس دقیق تشخیص بده ، گفت مشکوکه و پودوفیلین 20درصد داد گفت زیاد شد بزن ، بعد از یه هفته صایعه زیاد نشد بلکه بزرگ شد و من پودوفیلین زدم و داره کوچیک میشه . سوالای من اینه
    1.من قبل عید پاپ اسمیر دادم و hpv منفی بود . ایا پاپ اسمیر کافیه بفهمی زگیل داری یا نه ؟ یعنی من بعد عید زگیل گرفتم ؟
    2. اللن هنوز هم خودم شک دارم زگیل داشتم یا نداشتم اصلا و میخام برم تست بدم ، باتوجه به اینکه زگیل ازبین رفت ، من چه تستی بدم ، فردا یه دکتر عفونی باید برم ، بهش بگم برام چه تستی بنویسه ؟ و چه نمونه ای؟
    3.ایا تست pcr از ترشحات واژن برای اینکه بفهمی hpvداری و چه نوعی هس کافیه ؟
    4،کدوم ازمایشگاه رو واسه pcr hpv پیشنهاد میدید ، بیمارستان پارس انجام بدم ؟
    5. الان باتوجه به اینکه من رابطه جنسی بعد عید نداشتم و تاقبل عید هم پاپ اسمیرم سالم بود ، الان میترسم طرف مقابلم هم بگیره ، چکار کنم ؟
    6،ایا واقعا ویروس ازبدن پاک میشه بعد از دوسال ؟ یا نه غیر فعال میشه و تو یه مقاطعی هی فعال و عیر فعال میشه ؟
    7، ایا زگیل مثل ابله مرغان و … ایمنی ایجاد نمیکنه ، یبار که ادم گرفت ، دیگه نگیره ؟
    8.لطفا منو راهنمایی کنید اصلا ذهنم به شدت درگیر شده اصلا زگیل دارم ندارم چکار کنم ؟ ولی تست رو حتما میخام انجام بدم ، بهم بفرمایید چه تستی حتما ، میخام خیالم راحت شه
    1. تصویر کاربر شادی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      عکس سوم ، وقتی پدوفیلین زدم اونجوری شده ، دوتا نقطه سفید هم کنارش هس نکنه اونا زیرپوستی اند؟
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
    3. تصویر کاربر شادی شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      ممنونم ازشما دکتر مهربان ، فقط من متوجه نشدم ، من دیگه ضایعاتم ازبین رفته تقریبا ، ازمایشی هس من بفهمم پاک شدم یانه مثلا 8ماه دیگه 1سال دیگه برم انجامش بدم ؟ تست از چی بدم بفهمم ویروسو ندارم
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 302 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    پیرو سوال قبلی که براتون عکس فرستادم و گفتید گوشت اضافه ناحیه ختنه گاه هستش و زگیل نیستش.من به یه دکتری مراجعه کردم و تشخیص زگیل دادن ولی خودمم چندان به جوابش اطمینان نداشتم.الاگ چند تا عکس دقیق دیگه براتون ضمیمه می کنم تا دوباره نظرتون بگین و منو از این بلاتکلیفی دربیارید.ممنون از زحماتتون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۵ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید