به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علی جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 291 مشاهده پرسش
    سللم.اقای دکتر من از مریضهای خودتون هستم.حدود 4 سال پیش برای سوزاندن زگیلهام مراجعه کردم و برام انجام دادین.متاسفانه دوباره چند عدد برگشته که قابل مشاهده هست و احتمالا مقداری هم قابل دیدن نیست.اول میخواستم بدونم ایا یه چیزی شبیه جوش سر سقید که درد داره هم زگیل میتونه باشه؟و اینکه کی میتونم برسم خدمتتون برای پاکسازی مجدد.با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      زگیل سرسفید و دردناک نیست
      برای درمان با مطب هماهنگ کنید روزهای شنبه تا سه شنبه ساعت ۲ تا ۸
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      آدرس مطب:خ میرزای شیرازی , نرسیده به خ شهید بهشتی, کوچه شهدا , پلاک 22 , طبقه 4, واحد 20 :
      تلفن:88713632
      09109819050
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 272 مشاهده پرسش
    سلام.
    شخصي دچار بيماري زيگيل تناسلي از نوع 6و١١ خوش خيم هستند و دو ضايعه با اندازه عدس و دو ضايعه به اندازه خيلي ريز كه انها را ليزر كرده و ضايعه ها ميتوان گفت ٩5درصد پاك شده است و حالا سوال اينجاست كه بيمار ميخواهد ورزش بدنسازي انجام دهد و در كنار ورزش كردن به صورت حرفه ايي ميخواهد مكملهاي ورزشي هم استفاده كند از جمله آرژنين ،پروتين،گلوتامين ،بي سي ا ،امينو اسيد كراتين ، قرص چربي سوز الكارنتين .ايا اين مكملها را ميتواند استفاده كند ايا مشكلي براي عود و رشد دوباره زيگيلها ايجاد نميكنند??
    سپاس از راهنمايهاي جنابعالي
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      خیر مشکلی نیست
  • تصویر کاربر مرتضي جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 271 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشيد
    اقاي دكتر بنده 5 ماهه كه ازدواج و همون روزهاي ابتداي ازدواجم بخاطر وجود يك ضايعه پوستي كنار الت تناسليم به پزشك مراجعه كردم و گفتن كه زگيل تناسلي دارم ، خودم و همسر ازمايش pcr داديم و خودم نوع 6 و ٨4 رو داشتم و همسرم نوع 6 … توي 5 ماه گذشته بنده حدود ١5 جلسه فريز انجام دادم و خانومم حدود سه مرتبه ، متاسفانه من اوايل متوجه وجود يه زگيل توي دهانم شدم كه با ازمايش بيوبسي معلوم شد كه توي دهنم هم hpv دارم و سه چهار جلسه هم توي دهنم رو فريز كردم ، و اواسط شهريور واكسن گارداسيل رو تزريق كرديم هم من هم خانومم…
    خداروشكر اوايل چند مرتبه زگيلهاي من عود كردن ولي بعد روند كاهشي داشتن و الان حدود سه هفته ايي هست كه ديگه درنيوردم
    .
    جناب دكتر سوالم اينه كه اين روند درماني كافيه يا داروي مكملي هم بايد مصرف كنيم اگر ميشه يه راهنمايي بكنين ؟؟؟
    من زندگيم از هم پاشيده از هفته اول ازدواجم تا الان با خانومم به توصيه پزشك نه رابطه جنسي نه دهاني نداشتيم و تا حدودي زندگيم به مشكل خورده ،
    و سوال بعديم اينه كه ايا درمان قطعي هم ممكنه اتفاق بيوفته و روزي ازمايش pcr برامون منفي بشه؟؟؟ اگر ميشه چقدر طول ميكشه كه اين ويروس از بدنمون خارج شه؟؟؟
    توصيه خودتون براي ما چيه؟؟؟
    يه دنيا ممنونتون ميشم اگر جواب بدين…
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
      • عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
      • نخاراندن ناحیه تناسلی
      • عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
      • عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
      • کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
      • قطع رابطه جنسی غیر ایمن
      • استفاده از کاندوم
      • چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
      • درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
      • تقویت سیستم ایمنی از طریق:
      o عدم استفاده از دخانیات و الکل
      o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
      o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها

      مصرف داروهایی مثل زینک و ایمیونی
      احتمال بهبودی ظرف ۲ سال هستo ورزش
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 284 مشاهده پرسش
    سلام.دکتر چند وقته من یه جور ضایعه پوستی تو قسمت پشت آلتم می بینم که البته تا یادم میاد قبلا هم بودش ولی الان احساس می کنم بزرگتر شده و هم ازنکه اون قسمت تحریک پذیری زیادی داره و طوری که با تماس جنسی کوتاه اون قسمت به قدری تحریک میشه که منو به حالت ارضا می رسونه و تو رابطه جنسی هم به مشکل خوردم.ممنون میشم منو راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این ها گوشت اضافه ختنه گاه هست و نقشی در تحریک جنسی ندارد و مشکلی هم ایجاد نمی کند
  • تصویر کاربر مهدي سه شنبه ۱۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 342 مشاهده پرسش
    Salam Aghaye dr. Man Ghablan khedmat reside bodam ye zaye'e dashtam nemone bardari kardin Javabe azmayesh low risk bod.Farmodin 2 ta daro masraf konam ta 3 Mah bad biam dobare khedmateton….Sharike jensim ham azmayesh dad Javabe azmayesho baraton ersal mikonam mamnon misham befarmaid moshkeli dare ya Na ?! Va inke befarmaid emkane Dashtane rabete baraye ma vojod dare ya Na ?!
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      پاپ اسمیر نرمال هست و تغییرات سلولی ندارد و فقط التهاب خفیف دارد و در ازمایش هم از نظر انواع پر خطر منفی است. ترجیحا با کاندوم رابطه داشته باشید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید