به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر فرشته شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 338 مشاهده پرسش
    سلام
    من سال94 یکهفته پس از یک رابطه جنسی دچار تب و بی حالی و بدن درد و میزان عفونت واژن زیاد شدم، و بعد از 5-6 روز تبخال ها ریختن بیرون، یکهفته قرص دادن و پماد برطرف شد، پس از اون مکررا دچار تبخال میشم ولی بصورت کم و نهایتا تا 3دونه میشم،دکتر زنان میگغت جوش چرکی هست و مداوا بصورت انتی بیوتیک تا دوسال انجام داد، دکترم رو عوض کردم آزمایش و نمونه برداری کردن مشخص شد که همان تبخال هست، سه دوره(3ماه) قرص و ویتامین و زینک مصرف کردم تا آخر دوره تبخال نداشتم یکهفته پس از قطع دارو دوباره زدم، تو این دوسال هم رابطه جنسی نداشتم،
    سوال اول: اگر همیشه قرص هارو مصرف کنم و قطع نشه، مانع تبخال زدن میشه؟
    سوال دوم: چون در شرف ازدواجم آیا اگر تبخال نزنم و جوش نداشته باشم ایا طرف مقابل ام مبتلا خواهدشد؟

    ضایعات واژنی تا بحال بیشتر سه عدد نشده، بجز بار اول، ولی ورم زیادی دورشون بوجود میاد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر برزویه شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 262 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من امروز متوجه 4 تا دونه گوشتی قهوه ای رنگ بر روی التم شده ام.چگونه باید مطمئن شوم که زیگل هستند یا نه؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      عكس واضح بفرستيد
  • تصویر کاربر زهره شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 335 مشاهده پرسش
    Mahtisaa ..:
    سلام
    لطفا علائم اولیه زگیل تناسلی زنان رو بفرمایید
    من مجرد هستم ولی چند بار رابطه جنسی داشتم وشریک جنسیم این بیماری رو داره البته 6 ماهه که هیچ رابطه ای نداشتم ولی میترسم منم گرفته باشم میشه راهنماییم کنید
    و ی توضیح راجع به این بیماری بدید و اینکه درمان داره یا نه ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 340 مشاهده پرسش
    با سلام واسه زگیل تناسلی میشه از محلول اسید سالیسیلیک کامپاند استفاده کرد؟اگر نه داروی دیگه جایگزین بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
    2. تصویر کاربر محمد یکشنبه ۱۹ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
      ممنون از لطفتون
    3. تصویر کاربر محمد شنبه ۱ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      با عرض سلام مجدد دکتر جان وقتی که زگیلها شبیه خون مردگی میشن رو به بهبودیه؟
    4. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      الزاما چنین معنایی نمی دهد
    5. تصویر کاربر محمد یکشنبه ۲ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      خوب من 10 روزه طبق فرمایش شما از وررومال استفاده میکنم و زگیلام کوچیکتر و حالت خون مردگی شده و احساس کردم روند بهبودیه
    6. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
    7. تصویر کاربر محمد دوشنبه ۳ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
      ممنون از پیگیریتون در پاسخگویی,در ضمن اگر واسه تکرار سوالا نیاز به واریز مبلغ بیشتری هست امر بفرمایید.
    8. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۴ مهر ۹۶( 8 سال پیش)
    9. نمایش سایر 7 پاسخ
  • تصویر کاربر سوری شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 277 مشاهده پرسش
    با سلام
    من تو هفته 21 بارداری هستم. اخیرا متوجه تغییراتی در ورودی واژنم شدم که چیزی جز زگیل نیستن. خیلی نگران هستم که برای جنین هم تاثیر میذاره یا نه. تا حالا هیچ وقت زگیل نداشتم. برای درمان باید تا زایمان صبر کنم؟
    تا درمان کامل نباید نزدیکی داشته باشم؟
    درمانش در طول بارداری به چه صورتیه.
    اگه بخوام سزارین کنم اگه قبل از عمل کیسه آب پاره بشه به جنین منتقل میشه؟
    من خیلی نگرانم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۸ شهریور ۹۶( 8 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید