به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر سولماز پنجشنبه ۲۶ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 247 مشاهده پرسش
    با سلام
    همسر من در تمامي نقاط بدنش اسكين تگ دار
    كنار گردن، تنه، و زير شكم . بالاي الت زير شكم هم چندتا ديدم كه خيلي خيلي ريز هستن ولي خصوصيات ظاهري و نرمي مثل بقيه اسكين تگها دارند. همسرم رابطه جنسي خارج از خانواده ندارند. ايا نياز به گذري هست اين دانه ها سه تا هستند و با فاصله از هم ديگر پراكنده هستند.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۶ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      برخی از این ضایعات به به زگیل تناسلی بیشتر شبه هستند تا اسکین تگ لذا برای اطمینان بهتر است نمونه برداری و آزمایش PCR دهند
  • تصویر کاربر میلاد شنبه ۲۸ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 284 مشاهده پرسش
    با عرض سلام و تشکر فراوان بابت وقت وزمانی که میگذارید
    پسری 21 ساله هستم که تا کنون رابطه جنسی نداشته ام اما چندسال است که خود ارضایی میکنم
    قبلا یک بار در بدنه آلتم روی ختنه گاه یک جوش در اومد و سر سفید و چرک اونو خالی کردم و موضوع برطرف شد و خبری از توده سفت نبود ولی هفته پیش (چند روز که از خود ارضایی ام گذشته بود ) صبح از خواب که بلند شدم متوجه یک برآمدگی روی بدنه آلتم ودر محل ختنه گاه شدم که متورم بود و درد داشت والبته به شکل جوش های زیر پوستی شدید و دردناک در جای دیگر بدن میزنن بود ، همان شب با فشار دادن ،مایع داخلش که به نظر چرک بود خالی کردم اما بقیه به شکل یک توده گرد و سفت به اندازه نصف نخود زیر پوستم باقی ماندو بالاخره امروز چند روزه که ازش میگذره این توده به صورته قبله ولی کوچکتر شده ودردش کمتر شده خواستم ببینم مشکل از چیه آیا بیماری خاصیه ؟
    در ضمن این رو هم باید بگم که در زمانی که خیلی کوچک بودم ختنه شدم ولی مطالبی که در اینترنت در مورد سرطان آلت شنیدم خیلی منو ترسوند خواهشا بگید آیا این شرایط میتونه به سرطان آلت ربط داشته باشه یا مقدمه ای بر اون باشه یا یک جوش یا زگیل سادس؟لازمه به اورولوژیست مراجعه کنم لطفا راه حل درمان را بفرمایید واگر جوش یا زگیل یا چیزی که با پماد حل میشه لطفا اسم پماد ودستور مصرف رو بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۸ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این یک جوش ساده هست و نه مقدمه ای برای سرطان و غالبا غدد زیرجلدی هستند که گاه ملتهب و عفونی می شوند. بهتر است دستکاری شان نکنید
  • تصویر کاربر سارا شنبه ۲۸ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 275 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشيد
    روي الت تناسلي من چندتا زگيل هستش ك سوزش و خارش نداره ولي خيلي اعصابم و بهم ريخته ميخواستم بدونم چجوري ميتونم از شرش خلاص شم
    ميشه بگيد به جز رابطه داشتن چطوري ميشه ايجاد شه اين زگيل ها
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۸ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      مهم ترین شیوه ی انتقال رابطه ی جنسی است ولی سونای بخار و استفاده از حوله یا تیغ مشترک آلود هم ممکن هست.
      بهترین درمان لیزر هست البته از محلول هایی مثل پودوفیلین هم می تواند استفاده کرد.
      توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
      • عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
      • نخاراندن ناحیه تناسلی
      • عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
      • عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
      • کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
      • قطع رابطه جنسی غیر ایمن
      • استفاده از کاندوم
      • چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
      • درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثر مثل لیزر
      • تقویت سیستم ایمنی از طریق:
      o عدم استفاده از دخانیات و الکل
      o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
      o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
      o ورزش
  • تصویر کاربر بهار شنبه ۲۸ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 258 مشاهده پرسش
    سلام. دختر 29 ساله هستم. از واکسن کارداسیل استفاده کردم..نوبت اول را زدم.میخواستم بدونم امکان انتقال ویروس اچ پی وی بازم هست یا نه؟؟ بهتر این است که نوبت دوم هم بزنم و بعد رابطه داشته باشم یا الان هم میتونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۸ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      بهتر است نوبت دوم را هم بزنید. در ضمن این واکسن فقط بر علیه ۴ نوع از ویروس ها ( ۲ نوع شایع ترین و ۲ نوع خطرناک ترین) مصونیت ایجاد می کند و احتمال ابتلا به دیگر انواع بعد از تزریق واکسن هنوز وجود خواهد داشت.
  • تصویر کاربر بي پنجشنبه ۲۶ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 276 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشيد
    من سه ماه پيش تبخال تناسلي گرفتم وچندبار بعد اون عود كرده بعد اينكه تيغ زدم
    از همون موقع هام يه جوش زير پوستي كه تقريبا تيرس بالاي التم به وجود اومده كه خوب نشده
    ولي دوهفته پيش كه فشارش دادم دو روز كمي چرك و خون زد بيرون ولي بعد اون ديگه هيچي خارج نميشه ازش هرچي فشار ميدم و ازبين نرفته هنوز و كمي هم تيرس
    تو اين يه هفته كمي متورم تر شده و ديگه خيلي زيرپوستي نيس
    ايا اين ميتونه زيگيل تناسلي باشه؟!
    واگه نه علت اينكه خوب نميشه چيه؟
    آيا از زيگيلم چرك خارج ميشه يكم؟
    ليزر موهاي زائدم ميرم به اون ممكنه مربوط باشه؟
    خيليييييي نگرانم زيگيل گرفته باشم
    ممنون ميشم كامل جوابمو بديد عكسشو براتون ميفرستم تو اين سه ماه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۶ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      ايا اين ميتونه زيگيل تناسلي باشه؟!………………..بعید می دونم چون زگیل خون و چرک ازش خارج نمیشه
      واگه نه علت اينكه خوب نميشه چيه؟……………………….معمولا عفونت ها و التهابات زمانبر هستند تا خوب شوند البته هرچی بیشتر بهش ور برید دیرتر خوب می شوند
      آيا از زيگيلم چرك خارج ميشه يكم؟…………………………..خیر
      ليزر موهاي زائدم ميرم به اون ممكنه مربوط باشه؟……………………………شاید از پزشک خودتان بایستی این سوال را بفرمائید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید