به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر محسن یکشنبه ۱۵ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 271 مشاهده پرسش
    دكتر جان من اول تير ماه نزد شما ليزر زگيل انجام دادم قرار شد اول مهر جهت ويزيت مجدد مراجعه كنم .طي بررسي خودم متوجه شدم يك زگيل ريز جديد بوجود امده خواستم سوال كنم كه همان اول مهر خدمت برسم يا زودتر مراجعه كنم دكتر .دفعه پيش كه حدود شش تا زگيل بود هزينه 5٠٠ هزارتومن شد اگر ظاهرا همين يك زگيل ريز باشد هزينه چقدر مي باشد .با تشكر دكتر من براي افزايش سيستم ايمني فقط به دستور شما روزانه يك عدد زينك ميخورم ولي بعضي دوستان ميبينم انواع و اقسام قرصها مثل ايموننس و اكي هرب و چيزاي ديگه ميخورن .توصيه نميكنيد منم اكي هرب و ايموننس رو در كنار زينك مصرف كنم.اگر جواب مثبت است روزانه چند عدد و چه مدت.چون عود مجدد زگيل ظاهرا ناشي از ضعف سيستم ايمني مي باشد .ممنون از وقتي كه مي گذاريد??????
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      برای زگیل جدید زودتر درمان کنید هزینه معمولا بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هست . از داروهای دیگر هم می توانید استفاده کنید روزی یک عدد حدود ۲ سال. البته بایستی ببینید داروهای ترکیبات مشترک نداشته باشند
  • تصویر کاربر ز یکشنبه ۱۵ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 270 مشاهده پرسش
    با سلام اگه ممکنه خواهش میکنم سوال منو زودتر و از طریق پیامک
    پاسخ بدین متشکر
    من ۷ ماهه که مبتلا به زگیل تناسلی ام و هربار زگیل هارو با کرایو از بین بردم و به حداقل رسیده و الان دو هفته اثری از زگیل روی پوست نیست با توجه به اینکه بعد از درمان تا ۳ ماه احتمال ویروس وجود داره ..و با وجود اینکه زگیل روی پوست نیست با استفاده از کاندوم باز هم احتمال انتقال ویروس وجود داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      بله احتمال انتقال وجود دارد
  • تصویر کاربر سيد شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 278 مشاهده پرسش
    سلام..آقاي دكتر اين زائده ها چيست روي آلتم ؟تعدادشم زياد ميشود
    آيا زگيل تناسلي هستند؟خيلي نگرانم
    قبلا مولوكسوم داشتم شما تشخيص دادين با كرايو از بين رفتن
    عكساشو براتون ميفرستم
    توروخدا كمك كنيد روز و شب ندارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این زائده ها بافت طبیعی پوست ناحیه ختنه گاه هست و نیاز به درمان ندارد.
  • تصویر کاربر مجتبی یکشنبه ۱۵ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 273 مشاهده پرسش
    باسلام من مبتلا به زگیل تناسلی هستم میخواستم بدونم دارویی یا کرمی هست واسه از بین بردنشون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      گرچه لیزر درمان خیلی مطمئن تر و سریع تر می باشد ولی از کرم آلدرا 5% یک شب در میان یا محلول پودوفیلین 25% 2 شب در هفته هم می توان استفاده کرد
      توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
      • عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
      • نخاراندن ناحیه تناسلی
      • عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
      • عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
      • کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
      • قطع رابطه جنسی غیر ایمن
      • استفاده از کاندوم
      • چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
      • درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
      • تقویت سیستم ایمنی از طریق:
      o عدم استفاده از دخانیات و الکل
      o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
      o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
      o ورزش
    2. تصویر کاربر مجتبی شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      اگه بخوام لیزر کنم چه قدر هزینه واسم برمیداره بعدش چند جلسه هست
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      به تعداد و سایز و محل زگیل ها بستگی دارد لذا بدون معاینه نمی توانم هزینه لیزر را مشخص کنم. اگر در همین حدود باشد حدود 500 هزارتومان هزینه در بر خواهد داشت
    4. تصویر کاربر مجتبی شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      من شهرستانم بخوام بیام باید از قبل نوبت بگیرم یا بیام اونجا روزانه نوبت هست
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۵ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      تلفنی برای لیزر نوبت بگیرید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر زهرا شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1532 مشاهده پرسش
    سلام. مدتی هست متوجه شدم دهانه ی واژنم خشک شده ، طبق عکسی که گرفتم یه لایه ی تقریبا سفیدرنگ که حالت تیغه ای داره دورش را گرفته و الان متوجه شدم بخش کناری و هم جوار هم زائده ی ریزی به همان شکل دارد. من حدود نه ماه است ازدواج کردم و الان دو ماه است به علت ماموریت کاری همسرم نزدیکی نداشتم، به نظرم این زایده زگیل تناسلیست ولی در شوهرم چنین چیزی ندیدم، راهکار شما چیست؟ این مسئله چقدر جدی است؟ برای درمان چه باید کرد؟ آیا درمان سختی در انتظارم است؟آیا قادر به ادامه ی برقراری رابطه خواهم بود؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۴ مرداد ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      راهکار شما چیست؟ …………………………….لیزر مناسب ترین گزینه هست
      این مسئله چقدر جدی است؟……………………این موضوع جدی است ولی غالبا نگران کننده نیست
      برای درمان چه باید کرد؟……………………همانطور که گفتم من لیزر را پیشنهاد می کنم
      آیا درمان سختی در انتظارم است؟……………………..به وسعت بیماری تان و سیستم دفاعی بدن تان بستگی دارد
      آیا قادر به ادامه ی برقراری رابطه خواهم بود؟…………………..تا بهبود زوائد بهتر است رابطه نداشته باشید
      همسرتان هم معاینه شوندتوصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و در بعضا ریشه کنی آن می شود:
      • عدم اصلاح موهای ناحیه تناسلی با تیغ وترجیحا استفاده از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان پائین
      • نخاراندن ناحیه تناسلی
      • عدم خشک کردن ناحیه تناسلی با حوله بصورت مالشی
      • عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی
      • کم کردن دفعات نزدیکی در صورت ابتلای همزمان شریک جنسی
      • قطع رابطه جنسی غیر ایمن
      • استفاده از کاندوم
      • چکاپ دوره ای توسط خود فرد و نیز پزشک با درشت نمایی مناسب
      • درمان سریع هر ضایعه جدید ترجیحا با روش های سریع الاثرتر مثل لیزر
      • تقویت سیستم ایمنی از طریق:
      o عدم استفاده از دخانیات و الکل
      o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه
      o استفاده از مکمل ها و آنتی اکسیدان ها
      o ورزش
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید