به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر نرگس پنجشنبه ۱۵ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 281 مشاهده پرسش
    من حدود سه ماه با پسرى نامزد شدم الان بعداز سه ماه متوجه شدم که زگيل تناسلى داشته البته رابطه فقط در حده لمس کردن دست و بوسه لب بوده.. مى خواستم ببينم آيا به من اين ويروس ازاين طريق به من انتقال يافته
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۵ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      ویروس از طریقه بوسه لب و دست زدن بدون مالش شدید منتقل نمیشه
  • تصویر کاربر شراره پنجشنبه ۱۵ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 295 مشاهده پرسش
    شراره: سلام آقای دکتر دختری 4سال و نیمه دارم از 2 سالگی در آزمایش ادرارش خون کم دیده شد و ماه ها ادامه داشت و ما دکترهای مختلفی رفتیم که متوجه علت نشدن و بعد از 5 ماه خوب شد اما اون دوران خارش داشت و مدام ناحیه تناسلیش را به بالشت و دسته مبل میمالید و این باعث شد در بالای ونوسش برآمدگی کوچک ایجاد شود این مساله مالیدن خودش به دسته مبل و بالشت هنوز ادامه داره و خودش می گه خارش داره و اون برجستگی هم بزرگتر شده شبیه به پینه بستن است نمی دونم آیا این زگیل تناسلی یا تبخال تناسلیه یا همون پینه که در اثر این کار مداومش است ؟ لطفا راهنماییم کنید مناسفانه اینقدر از دکتر رفتن می ترسه که اجازه معاینه نمی ده
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۵ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      به نظر من زگیل نیست
  • تصویر کاربر مهسا پنجشنبه ۱۵ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 7117 مشاهده پرسش
    سلام اقاي دكتر من حدودا ده روز پيش به مطب شما مراجعه كردم در خصوص ضايعات كه تو ناحيه واژنم به وجود اومده بود طبق نظر شما وستيبولار پاپيلوماتوز بود و گفتين مشكلي نيست و فقط به لحاظ زيبايي ليزر كنم نميدونم منو به خاطر دارين يا نه گفتين در نگاه اول به خاطر حجمش زگيل به نظر مياد ولي با توجه به نرم و قرينه بودن و پايه هاي جدا، وستيبولاره من با حرف شما خيلي اميدوار شدم از اونجايي كه براي درمان پيش يك دكتر مرد موذب بودم به دكتر مريم السادات حجازيان مراجعه كردم متاسفانه ايشون بهم گفتن زيگيل تناسلي وبرام پدوفلين زدن بعد از شدت نگراني ويزيت تلگرامي از دكتر حسين كرمي گرفتم در جواب بهم گفت ازمايش hpv بدم بعد از اون براي ازمايش رفتم مركز ويروس شناسي كيوان تو خيابان بهشتي كه گفتن بدون ويزيت ازمايش نميگيرن دكتر معاينه و گفت احتمال زياد زيگيله چون پدوفيلين زدي مشخص نيست و جواب بعد ازپدوفيلين در هر صورت منفيه ضمن اينكه دوشيزه ها نياز به ازمايش ندارن حالا اقاي دكتر با اين تفاسير من بايد چه كنم حال روحيم خيلي بده ده روزه از استرس و ناراحتي نميتونم زندگي عادي داشته باشم من واقعا زيگيل تناسلي گرفتم؟ ايا اطلاعات پزشكايي كه بهشون مراجعه كردم در اين زمينه كم بوده چون من تو سايت هاي داخلي فقط از شما درباره اين بيماري مقاله ديدم اقاي دكتر براي اطمينان كجا و چطوري ازمايش بدم تورو خدا كمكم كنين حالم خيلي بده
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۵ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      اینکه نظر پزشکان در تشخیص بیماری متفاوت باشد امری طبیعی است ولی روی نظر و تشخیص خودم مبنی بر وستیبولار پاپیلوماتوز بودن ضایعات شما هستم و متاسفانه کاری بیش از این از دستم بر نمیاد مهم اینه که شما به یک پزشک اعتماد کنید و وتوصیه های وی را اجرا کنید قطعا هر تصمیمی که بگیرید قابل احترام هست
    2. تصویر کاربر مهسا پنجشنبه ۱۵ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      نظر شما با توجه به تجربه و سابق پزشكيتون برام خيلي مهمه
      قطعا بهتون اعتماد دارم
      من كل سايت هاي داخلي و خارجي رو در مورد انواع ضايعات مطالعه كردم
      فقط اطلاعات پزشكي شما به روز بود
      با اين حال هميشه يك مريض نگران
      و اميدوار به حرف هاي پزشك معالجشه
      ممنونم از پاسختون
      ??????
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۵ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      انشاالله که مشکل تان برطرف شود
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر بهنام پنجشنبه ۱۵ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 300 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من تاریخ 31خرداد یه رابطه جنسی مشکوک داشتم…تاریخ هشتم تیر ماه بدون هیچ علایمی رفتم آزمایش دادم البته از منی نمونه گرفتن و آزمایش pcr dna hsv1,2 & hpv دادم…جواب همش منفی بود…ولی تاریخ سیزدهم تیر ماه یعنی امروز صبح یه جوش سرسفید روز بیضه هام دیدم که هیچ دردی نداره…هیچ علائم دیگه ای هم ندارم…من میتونم به اون آزمایش اعتماد کنم؟چون زود رفتم آزمایش دکتر آزمایشگاه گفت pcr بده … ممکنه راهنماییو کنید؟
    1. تصویر کاربر بهنام سه شنبه ۱۳ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      من جسارتا جواب آزمایش روهم گذاشتم…تروخدا رانماییم کنید…مرسی
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۵ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      منی نمونه ی مناسبی برای آزمایش نیست
      برای تبخال آزمایش خون بدهید
      برای زگیل نیازی به آزمایش نیست مگر اینکه ضایعه ی مشکوکی داشته باشید و اصولا تشخیص زگیل براساس معاینه و دیدن ضایعات هست نه آزمایش
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر شكوفه پنجشنبه ۱۵ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 278 مشاهده پرسش
    بإسلام چند درصد احتمال دارد كه زگيل تناسلى باعث سرطان رحم شود؟
    1. تصویر کاربر شكوفه دوشنبه ۱۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۵ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      آمار ها متفاوت هست ولی حدودا کمتر از 1 درصد احتمال دارد
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید