به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مهسا یکشنبه ۱۱ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 1453 مشاهده پرسش
    Ayyüzlü: سلام آقای دکتر خسته نباشید. آقای دکتر من 2 ماه پیش متوجه شدم که در قسمت مقعدی و لابیا و قسمت واژنم زگیل تناسلی دارم که پارتنرم هم روی آلت تناسلی خود 3 تا داشتن. که ما ضایعات را لیزر کردیم.بعد از یک ماه دکتر گفتند که روی پرده هایمن 2تا زگیل هست که کرم آلدرا تجویز کردن 6 هفته 2بار. آقای دکتر قرص والاسیکلوویر تاثیری داره؟ آلدرا تاثیری داره؟ تا کی این ویروس تو بدن میمونه؟ و اینکه چه زمانی میتونیم رابطه جنسی داشته باشیم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۱ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      آقای دکتر قرص والاسیکلوویر تاثیری داره؟ …………….خیر
      آلدرا تاثیری داره؟………………………….بله ولی نه همیشه و بهتر از آن لیزر ست
      تا کی این ویروس تو بدن میمونه؟ ………………………….قابل پیش بینی نیست وی خیلی اوقات حداکثر ظرف ۲ سال پاکسازی میشه
      و اینکه چه زمانی میتونیم رابطه جنسی داشته باشیم؟……………………….تا اطمینان از رفع کامل و عدم عود بهتره ارتباط نداشته باشید
  • تصویر کاربر سعید یکشنبه ۱۱ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 237 مشاهده پرسش
    سلام من یک ساله پیش مراجعه کردم دکتر 3 تا دونه روی آلت تناسلیم در اومده بود متخصص به من گفت زیگیل نیست از تیغ استفاده نکن موقع اصلاح منم بیتشر وقتا از موبر استفاده کردم جز چند بار الان بعد 1 سال در عرض این هفته به شدت زیاد شده مراجعه کردم پیش یه متخصص دیگه گفت زیگیله الان من نمیدونم زیگیل هست یا نه لطفا راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۱ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      خیلی از ضایعات شما قطعا زگیل هست ولی فکر می کنم برخی از دونه ها هم مولوسکوم هست که اون هم نوعی بیماری ویروسی است برای تشخیص دقیق تر مولوسکوم نیاز به معاینه هست.
  • تصویر کاربر حسن یکشنبه ۱۱ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 735 مشاهده پرسش
    سلام و عرض خسته نباشید من چند وقت پیش فهمیدم که چند تا ضایعه زیر کیسه بیضه م بوجود اومده و از اونجایی که نمیدونستم زگیل تناسلی چیه کاری باهاش نداشتم ولی حالا پی بردم که زگیل تناسلی چیه و اینکه شاید خدایی نکرده این ضایعاتی که من دارم زگیل تناسلی باشن ، خیلی ترسیدم چون چند وقتیه نامزد کردم و میترسم اگه زگیل باشه به همسرم هم سرایت کنه ، حالا میخوام ببینم ایا من زگیل تناسلی دارم؟یا نه؟ خدا خیرتون بده خیلی ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این ضایعات لیکن پلان هست . لیکن پلان یک بیماری التهابی نسبتاً شایع پوست و مخاط است و منشا آن خودایمنی است. یعنی سیستم ایمنی بدن در طی این بیماری علیه بخش‌های طبیعی پوست، مخاط، مو و یا ناخن خود فرد فعال می‌شوند.علت اصلی آن تاکنون ناشناخته باقی‌مانده است. قابل ذکر است که این بیماری مسری نیست، یعنی از شخصی به شخص دیگر انتقال نمی‌یابد ولی استرس می‌تواند این بیماری را بدتر کند. لیکن پلان یک بیماری مزمن است اما در بسیاری از موارد طی دو سال کاملاً از بین می‌رود. در درمان این بیماری معمولاً از پمادهای موضعی کورتونی و گاهی استرویید خوراکی استفاده می‌شود، و برای درمان خارش می توان از آنتی هیستامین ها استفاده کرد.
    2. تصویر کاربر حسن شنبه ۱۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام مجدد
      آیا این بیماری خطری برام ایجاد میکنه؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۱ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      خیر
    4. تصویر کاربر حسن یکشنبه ۱۱ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      خدا خیرتون بده ، انشالله همیشه سالم و سلامت باشین امثال شما واسه مردم و مملکت گرانبها هستین. بازم ممنون از وقتی که واسه من گذاشتین.
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۱ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      موفق باشید
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر نیلوفر شنبه ۱۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    اقای دکتر عکسی که براتون فرستادم جوش هایی هست که روی لب های باسنم زده. تا به حال نشده بود اینقدر زیاد و کنار هم جوش بزنه. خیلی نگرانم ممکنه که زگیل باشند؟ البته توجه کنید که به کیفیت عکس شاید یکم پایین باشه و زیاد واضح مشخص نباشند
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      اگر امکانش هست عکس های با کیفیت بفرستید
  • تصویر کاربر ک.م یکشنبه ۱۱ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 315 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر برای معانیه و گواهی سلامت قبل ازدواج به مراجعه کردم پزشکم بعد تایید سلامتم گفت من مبتلا به زگیل تناسلی شدم و دارو گفت بسازم که با گوش پاکن روی ضایع پوستی مالید که بی نهایت دردناک بود و گفت به حدی پیش رفته که روی پرده بکارتم هم پر بعد دو روز پوست مرده ای از بدنم جدا شد و چیزایی روش بود که من هیچ وقت ندیده بود یا زیر دست لمس نکردم الان که عکس سایت شما میبینم بیشنر شبیه ویستیبولار پاپیلوماتوز بود تا تصاویر زیگیل من قبل نامزدم رابطه جنسی نداشتم و این موضوع داره باعث شک اون میشه میشه راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این ضایعات وستیبولار پاپیلوماتوزیس هستند
    2. تصویر کاربر ک.م شنبه ۱۰ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      با تشکر از پاسختون این عکس من از نت پیدا کردم با توجه به توضیحم نطرتون گفتید؟؟بعد استفاده از اون محل ل که دکتر روی پوستم ز اون نواحی سفید شدند
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۱ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      تشخیص من بر اساس نمای ضایعات در عکس بود. سفید شدن یا نشدن با محلول روش دقیقی نیست.
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید