به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر حمید جمعه ۲ تیر ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 329 مشاهده پرسش
    با سلام خدمت شما . اقای دکتر حدود 3سال پیش که خانمم باردار شد متوجه یه زایده هایی در رحم شد . رفتیم پیش پزشک زنان وگفت زگیل و ازمایش دادیم و درحین بارداری فریز(کرایو)کرد . امسال دوباره رفتیم پزشک زنان نمونه برداری کرد و ازمایش دادیم و نوع 6 تشخیص داده شد . رفتیم پزشک پوست و گفت خطرناک نیس و از اون زمان به بعد رابطموت بدون کاندوم شده . حالا سوال بنده اینه که نوع 6خطرناکه و اگر دست یا دهانمون الوده بشه بچه ای یا کس دیگری که دست می دیم یا می بوسیم احتمال داره بگیره ؟یا از ظرف و لیوان مشترک استفاده کنیم؟در مورد حمام رفتن باید چیکار کنیم ؟ برای رابطه باید چه کنیم؟؟ و این که من و خانمم مجبوریم روزی بیست تا سی مرتبه دستامون رو با اب و صابون بشوریم. .. ممنون میشم راهنمایی دقیق بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲ تیر ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      فقط لوازم حمام تان جدا باشد بقیه لوازم منزل نیاز نیست جدا باشد و این همه شستشو و وسواس نیازی نیست و از طریق ارتباطات معمولی نتقال می یابد. از طریق بوسیدن منتقل نمی شود .
      استفاده از کاندوم را باز هم من توصیه می کنم
    2. تصویر کاربر حمید جمعه ۲ تیر ۹۶( 9 سال پیش)
      ببخشید فرمودید از طریق ارتباطات معمولی انتقال می یابد یا خیر؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲ تیر ۹۶( 9 سال پیش)
      خیر انتقال نمی یابد البته لوازم حمام جدا باشد
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 322 مشاهده پرسش
    مدتیست مواردی را در ماحیه سرمگاهی متوجه شدم میخواستم ببینم با توجه به تجارب جنابعالی آیا این زگیل تناسلی هست یا خیر؟!لاتسکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      این زائده ها به زگیل شبیه هستند گرچه برای تشخیص قطعی نیاز به معاینه ی حضوری است
  • تصویر کاربر ز-ر جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش) تعداد بازدید: 262 مشاهده پرسش
    ميخوام بدونم اين چه كه در عكس ميبينيد زيگيل هست يا نه؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲ تیر ۹۶( 8 سال پیش)
      سلام
      خیر زگیل نیستند
  • تصویر کاربر سارا جمعه ۲ تیر ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 228 مشاهده پرسش
    من در ابتدای واژنم یک چیزی مث جوشه مث توپ گرد هست زرد رنگه ظاهر شده اندازه یه عدس هست بنظرتون چی هست.جوشه زگیله یا چیز دیگه ای هست ،زیر پوستی هست.اما دیده میشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲ تیر ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      عکس بطور صحیح بارگذاری و ارسال نشده است. مجددا ارسال کنید
  • تصویر کاربر جابر جمعه ۲ تیر ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 261 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید حدود 20 تا دانه خیلی ریز زیر پوستی تقریبا روی آلت خود مشاهده کردم ک آنها را کندم و ب اندازه سر سوزن خون در امد ازشون.و از بین رفت.فکر میکنم چند تا دونه دیگه هم الان دارم میبینم. میخواستم ببینم زگیل تناسلی دارم؟البته همسرم نوع 11 رو داشت ک درمان شد توسط لیزر درمانی. ممنون میشم راهنمایی کنید اگر نیاز هست عکسشم بفرستم. فکر میکنم اطراف چشمم روی پلکم چند تا دونه هست. ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲ تیر ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      البته این ضایعات خیلی ریزند و غالبا زخمی با اینحال به احتمال زیاد زگیل تناسلی هستند
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید