به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
شهرام دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 286 مشاهده پرسش
سلام اقاي دكتر من ديروز براي ليزر به مطبتون امدم ميخواستم ببينم براي اصلاح مو الت گفتين تيغ استفاده نكنيد بايد براي اصلاح چه كاركنم-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
از ماشین های اصلاح سر مثل موزر البته از ته نزنید و با شانه بزنید
-
- زگیل تناسلی
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
ضایعات ریز همرنگ پوست زگیل تناسلی هستند
-
- اقای دکتر من 1ماهه که متوجه شدم درگیر ویروس زگیل هستم . همسرم 7ماه پیش ضایع دیده بودن ولی نمیدونستیم که اینها زگیل هستن . هر دو ازمایش دادیم ماه پیش و متاسفانه نوع 16 داریم. همسرم ضایعه هارو فریز کردن و من هنوز ضایعه ای ندارم . خیلی استرس و ترس دارم میشه لطفا راهنمایی بفرمایید من 26 ساله هستم .
-
نیلوفر دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
B -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
برای شما اگر ضایعه ی مشهودی ندارید توصیه به کولپوسکوپی میشه و اگر مشکلی نبود هر ۶ ماه پاپ اسمیر خود را تکرار کنید -
نیلوفر دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
پس چرا دکتر من برام پولوسکوپی ننوشتن , ازمایشی که براتون ضمیمه کردم چیز خاصی داره توش اقای دکتر؟؟؟
و اینکه باید حتما دکتر بنویسن تا پولوسکوپی و انجام بدن یا همینجوری ام میشه؟؟؟ مرکز خوبی برای انجام این کار هست؟؟؟ -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
خوشبختانه پاسخ پاپ اسمیر طبیعی است و تغییرات سلولی مشاهده نشده است و احتمالا به همین خاطر پزشک معالج تان صلاح به انجام کولپوسکوپی ندیدند. ضمن اینکه این کارتوسط متخصصین زنان در مطب انجام می شود -
نیلوفر دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
واقعا ممنونم ازتون . پس یعنی چیز خطر ناکی نیست؟؟؟ شما چطور صلاح میدونید اقای دکتر؟؟من وسواس شدید گرفتم ??? ببخشید اقای دکتر من ایمونیس هرروز زینک 1شب درمیان ویتامین دی 5000 هرماه 1 و فولیک اسید هرروز استفاده میکنم اینها تداخلی باهم ندارن؟؟؟
واقعا بعد از 1سال پاک میشه از بدن؟؟؟ -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
البته نوع ۱۶ خطرناک ترین هست ولی خیلی از اوقات از بدن پاک می شود البته این بدان معنا نیست که شما پیگیر نباشد و توصیه می کنم چکاپ دوه ای را ادامه دهید
ترکیبات ایمونیس را نمی دانم ولی داروهای دیگر با هم تداخل ندارند -
نیلوفر دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
شما چیز دیگه ای برای مصرف توصیه نمیکنید؟؟؟ ینی امکان داره تو این سن (26) خطر ساز بشه برای من ؟؟؟ ?? یعنی هیچ کاری نمیشه کرد؟؟؟
من واکسن رو هم.زدم.ماه پیش -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
-
نیلوفر دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
دکتر جباری عزیز واقعا ممنونم ازتون که وقت گذاشتید خیلی متشکرم واقعا -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
-
نیلوفر سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
اقای دکتر توروخدا ببخشید ولی یه سوال امکانش هست کسی 16 داره و زیر 30 هست و ایمونیس و زینک میخوره و واکسنم زده و هر 3ماه میره چک اپ پیشسرطانی بشه؟؟؟؟ -
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۹ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
احتمالش خيلي ضعيفه - نمایش سایر 11 پاسخ
-
- من 12 سال قبل عفونت داشتم که به ماما مراجعه کردم ایشون بهم گفتن که محلول بتادین موضعی مصرف کنم که منجر ضایعات زگیل مانند در لبه های تناسلیم شده که مراجعه کردم به دکتر زنان زایمان میگه زگیله
-
نگین یکشنبه ۲۴ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
البته من یه دختر هستم که این مشکل رو دارم چون رابطه جنسی ندارم بهم شوک وارد شده که دکتر میگه زگیله تناسلیه -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
به نظر من زگیل تناسلی نیستند -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
با اینحال اگر نگرانید می توانید آز مایش PCR انجام دهید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام
من بيمار شما هستم
سه هفته پيش خدمتتون بودم و ليزر انجام دادم
اما مجدد زيگيل مشاهده كردم
متاسفانه تا ده روز ماموريت هستم و دسترسي ندارم بيام مطب.
آيا اگ ديرتر بيام، زيگل تشديد ميشه و ممكنه تعدادش بيشتر بشه؟
يا ميتونم تا ده روز اينده صبر كنم؟
در عكسي ك اتچ كردم، سمت راست و پايين لب كوچك و جايي ك انگشت دستم هست رو بنظر خودم زيگل زده، راهنمايي ميفرماييد لطفا.
نگرانم بيشتر بشه اگ امكان بيشتر شدنش هست، سريعا بيام تهران و ليزر كنم.-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
نگران نباشید بعد از اتمام ماموریت مراجعه کنید مشکل خاصی بروز نمی کنه فقط زمان شستشو مالش ایجاد نکنید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

