به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
امین چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 355 مشاهده پرسش
با سلام خدمت شما: چند وقتی هست که یه سری زائده روی آلت تناسلیم به وجود اونده ( حدودا یک هفته) البته درد و خارش نداره میخواستم ببینم آیا زگیل تناسلی هست؟ و اگر هست راهکار درمان داروییش چی هست ( غیر از لیزر و فریز کردن) البته یه جا خوندم سرکه سیب مناسبه از وقتی استفاده کردم بدتر شد و تعدادش بیشتر شد. با تشکر-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
این ضایعات مولوسکوم هست معمولا ظرف چندماه تا یکسال از بین می روند لذا درمان الزامی نیست ولی از پودوفیلین ۲۰% و یا محلول ورومال هم می توانید استفاده کنید گرچه باید مواظب بشید چون این محلول ها خودشان زخم ایجاد می کنند
-
- سلام آقای دکتر. من پسر22ساله ای از اصفهان هستم. تا به امروز فقط یک بار رابطه جنسی داشتم. در آبان سال گذشته به خاطر فشار جنسی خانمی را یک ساعت صیغه کردم و با کاندوم مردانه که خانم مهیا کرده بود دخول کردم. خانم در حین دخول کلیتوریس و اطراف آن را با دستش تحریک میکرد. در آخر هم کاندوم را از آلت من درآورد و بدنه آلتم را با دست تحریک کرد. در مورد سلامتی خانم من اطلاعی نداشتم و در اول کار خود خانم کاندوم را روی تنه آلت من کشید. بعد از گذشت این چند ماه علائم بیماری ندارم. البته یادم نمیاد که چیز غیر طبیعی روی آلت خانم بود یا نه. پیش دکتر نرفته ام فقط میترسم بیماری مثل زگیل تناسلی یا… گرفته باشم. من از 16 سالگی تا به امروز خودارضایی انجام میدم. 1) نیازه واکسن خاصی بزنم؟ 2)نیازه آزمایش بدم؟ 3)هزینه چکاپ چقدره؟عکس ها پیوست میشه. تشکر از شما
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
در عکس های ارسالی نکته ی غیر طبیعی دیده نمی شود
1) نیازه واکسن خاصی بزنم؟………………………….واکسن هپاتیت B و نیز واکسن گارداسیل را توصیه می کنم تزریق کنید
2)نیازه آزمایش بدم؟……………………………..اگر کیفیت سکس تان در همین حدی هست که فرمودید نیازی به ازمایش نیست
3)هزینه چکاپ چقدره؟……………………اطلاعی ندارم
-
- سلام دكتر مريضتون هستم مرحله دوم واكسن رو تزريق كردم ديروز به دكتر زنان مراجعه كردم از نظر داخلي مشكلي نبود فقط يه زگيل تازه داره رشد ميكنه در قسمت لبه فرج براي سوزاندن كي اقدام كنم بهتره؟
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
هرچه زودتر درمان کنید بهتر است -
جيران چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
منظورم اين بود براي سوزاندن بايد صبر كرد به سايز بزرگتري برسه يا همين سايز كوچيك هم ميشه از بين بره؟
اين كه هنوز زيگيل در مياد يعني ويروس پايداره؟
از ٢ اسفند كه اولين واكسن و تزريق كرديد رابطه جنسي نداشتم هر روز ويتامين سي خوردم ورزش هم ميكنم يك روز در ميون يه دونه سيگار كشيدم?
ديروز دكتر زنان گفت ممكنه تا اخر عمر اين مريضي باهات باشه دوس دارم زودتر از بين بره اين ويروس چه راه حلي هست دارويه خاصي وجود نداره؟! -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
منظورم اين بود براي سوزاندن بايد صبر كرد به سايز بزرگتري برسه يا همين سايز كوچيك هم ميشه از بين بره؟…………………………همین سایز کوچک هم بهتره از بین برود
اين كه هنوز زيگيل در مياد يعني ويروس پايداره؟……………………..بله
از ٢ اسفند كه اولين واكسن و تزريق كرديد رابطه جنسي نداشتم هر روز ويتامين سي خوردم ورزش هم ميكنم يك روز در ميون يه دونه سيگار كشيدم?…………………….کار بدی کردی
ديروز دكتر زنان گفت ممكنه تا اخر عمر اين مريضي باهات باشه دوس دارم زودتر از بين بره اين ويروس چه راه حلي هست دارويه خاصي وجود نداره؟!………………………کپسول AHCC می تواند تا حدودی تاثیرگذار باشد -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
همین روند را ادامه دهید و استرس نداشته باشید -
جيران چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
ممنون از پاسخگوييتون ١٠ روز ديگه وقت ميگيرم براي سوزاندن ! -
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
موفق باشید - نمایش سایر 5 پاسخ
-
- Reza: سلام اقای دکتر من پارسال برج 12 متوجه شدم زگیل دارم .دو مرحله تا برج3 برای لیزر اومدم مشکلی نداشتم تا دیروز که چیزی دیدم ولی شک دارم . امکانش هست بعد یک سال درباره عود کنه ؟
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
به نظرم زگیل هست
بله بعد از یکسال احتمال عود هست بعبارتی همیشه احتمال عود هست -
علی سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
به نظر شما زودتر بیام واسه لیزر یا صبر کنم ببینم جای دگ هم میبینم ؟
چون شهرستانم -
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
قاعده ی کلی این است که هر زگیلی درمان شود تا از انتشار آن جلوگیری شود - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- جواب تست پاتوبیولوژی Verruca vulgaris است آیا این زگیل تناسلی است و واگیر دارد
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
در واقع Verruca vulgaris نوعی common warts است یعنی زگیل در نواحی غیر تناسلی یا بعبارتی زگیل اندام و تنه ولی اگر در ناحیه تناسلی باشد احتمالا زگیل تناسلی است و برای اطمینان بهتره از نظر نوع ویروس هم مشخص شود
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

