به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر حسن شنبه ۱۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 252 مشاهده پرسش
    باکسی رابطه داشتم ک زگیل تناسلی گرفته.مثل اینکه از همسرش گرفته وباید جراحی بشه.میخواستم ببینم درصورت ازمایش متوجه رابطه ما میشن یانه و اینکه چطور بفهمم خودم هم مبتلا شدم یا خیر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      میخواستم ببینم درصورت ازمایش متوجه رابطه ما میشن یانه؟…………………………..خیر
      و اینکه چطور بفهمم خودم هم مبتلا شدم یا خیر؟………………………فقط در صورت بروز زگیل در شما می توان فهمید که مبتلا شده اید.
  • تصویر کاربر نسرين شنبه ۱۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 289 مشاهده پرسش
    سلام دكتر ٢٧ سالمه و لبه هاي بيروني واژنم سه ماهه زگيل زده اول يكي بود ولي داره پيشرفت ميكنه سه هفته پيش يك جلسه كرايو كردم اما همشون الان برگشتن و خارش شديدي دارم شكل زگيل ها هم حالت رشته رشته داره كه كنار هم جمع شدند. و تعداد زيادي هم ريز هست ديروز متوجه شدم لبه هاي داخلي واژتم هم زده خيلي نگرانم چكار كنم كه جلوي پيشرفتش رو بگيرم چون رابطه نداشتم آزمايش نميتونم بدم آيا كرايو رو ادامه بدم ؟ يا ليزر مناسب تره من بندرعباس زندگي ميكنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      به نظر من لیزر نتایج خیلی بهتر, سریع تر و مطمئن تری دارد.
    2. تصویر کاربر نسرين شنبه ۱۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      اقاي دكتر توي عكسي كه فرستادم اونايي كه تو لبه داخلي هم وجود داره زگيل هست؟؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      به نظر من اون ها وستیبولار پاپلوماتوز هست
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر لی جمعه ۱۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 311 مشاهده پرسش
    Leila: سلام خسته نباشید من یه دختر 25 ساله ام که حدود 6 روز پیش با نامزدم یه رابطه سطحی داشتم… ایشون هیچ مشکل ظاهری رو آلت تناسلی شون نبود بعد رابطه من یکم ناحیه تناسلی م التهاب داشت چون همون روز هم شیو کرده بودمش آون روز رابطه دهانی هم داشتیم سه شب پیش من متوجه شدم که پایین لابیای مینور سمت چپ، یه دونه ی ریزی زده که فردا شبش دیدم بزرگ تر شده اندازه یه نخود. فشارش که میدادم حس میکردم داخل ش سفته یکمی هم یه مایع چرک مانند ازش خارج شد… من آون ناحیه رو با صابون شستمش و بهش بتادین زدم و بعدم یه اموکسی سیلین خوردم شب بعدش اندازه ش کوچیک شد اما هنوز هم هست هیچ سوزش و خارش و دردی هم نداره فقط وجودش رو اعصابمه راستی این رو هم بگم که رو لابیای مینور سمت چپ م چند تا یعنی حدود دو سه تا دونه قهوه ای خیلی خیلی ریز هست که در امتداد هم هستن خیلی ریز شاید یه میلیمتر هم نباشه قطرش یعنی زگیل تناسلی هستش؟ البته این دونه ها خیلی وقته هستن یعنی نه زیاد شدن نه تغییر شکل دادن نه به جاهای دیگه سرایت کردن تو رو خدا منو از نگرانی دربیارید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      به نظر من اين ها زگيل نيستند و جاي نگراني اصلا نيست.
  • تصویر کاربر عليرضا شنبه ۱۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 282 مشاهده پرسش
    براي درمان زگيل تناسلي چند جلسه لازم است و هزينه آن چقدر ميشود
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۱۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      برای درمان زگیل های موجود در عکس با لیزر یک جلسه کافی است و حدود 700 هم هزینه اش می شود
  • تصویر کاربر ياسمن پنجشنبه ۱۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 287 مشاهده پرسش
    سلام دكتر خسته نباشيد من آزمايش دادم و متاسفانه hpvمثبت بود فقط با يه پارتنر بودم و امكان اينكه از كس ديگه اي گرفته باشم محالِ ولي پارتنرم كه آزمايش داد جوابش منفي بود.و حدود ١سال هم هست كه با هميم،اين امكان وجود داره كه از پارتنرم گرفته باشم ولي اون الان نداشته باشه؟!
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۷ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      بله احتمال داره كه ايشان بهبود يافته باشند يا بصورت نهفته داشته باشند. براي آقايان آزمايش HPV در صورت نبود زگيل ارزشي ندارد.
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید