به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
سمانه جمعه ۱۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 349 مشاهده پرسش
سلام آقای دکتر ، خسته نباشید
من نزدیک 5 ماهی میشه که حساسیت پوستی تماسی پیدا کردم به طوری که خیلی خارش در تمام نواحی بدنم به خصوص آرنج و ساق پا و ران پا داشتم و پیش چند دکتر فوق تخصص هم بابتش رفتم و گفتن حساسیت و آلرژی به مواد شوینده و لباس های پلاستیکی و … هست قرص تلفست و محلول های دست ساز دادن و گفتن که لباس هامو با پودر صابون بچه بشورم و زیاد حمام نرم و فقط لباس نخی گشاد بپوشم الان بهتر شدم، متاسفانه الان 3 هفته ای میشه که این خارش تو ناحیه گردن و همینطور واژن هم حس می کنم بیرون واژن اطراف ناحیه تناسلی جوش های ریزی زده که مثل همون خارش پوستیمه و مثل پشه زدگی می مونه و هنگام خارش متورم هم میشه و هی دوست دارم بخوارونمش و هم رنگ پوستمه و خارشش شب هنگام بیشتره میشه کمکم کنید و بگین این احتمال داره زگیل باشه؟خودم احتمال میدم که بیماریم گال باشه و حتی دو بار هم محلول لیندان 1% هم استفاده کردم و تمام لباس ها و ملحفه هامو شستم ولی تاثیری نداشت . خواهش می کنم راهنماییم کنید . ممنون-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
اليته بدون معاينه و رويت ضايعات نميشه پاسخ مناسبي داد و تشخيصي را مطرح كرد ولي باتوجه به توضيحات تان به نظر مشكل تان در زمينه ي همان حساسيت باشد و ربطي به زگيل تناسلي نداشته باشد.
-
- سلام خسته نباشید من تو نت اتفاقی چشمم خورد به این موضوع یکم ترسیدم چون تعداد کمی و انگشت شمار گوشته اضافه خیلی کوچیک روی آلتمه نمیدونم زیگیله یا چیزه دیگس رنگش هم رنگه پوستمه و وقتی فشارش میکنم درد خاصی نداره سوزش و خارش هم نداره چندین سال هم هست همینجوریه و 20 سالم هست سنم خواهشا راهنمایی کنید خیلی استرس دارم خیلی ممنون
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۸ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
اين ها زگيل نيستند و بقاياي ختنه نستند و نوعي گوشت اضافه هستند.
-
- سلام دو هفته پيش جلسه اول كرايو رو انجام دادم الان برجستگي ها برگشتن و خارش وحشتناكي دارم اصلا تعدادشون كم نشده حتي دوتا ديگه هم بيرون اومده
ايا خارش بعد از كرايو طبيعيه؟
تكرار جلسات كرايو موثر هست يا روش ديگه اي رو شروع كنم؟-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
خارش طبيعي است كرايو روش خيلي مناسبي نيست و من ليزر را توصيه مي كنم كه سريع تر و مطمئن تر هست.
-
- اگر كسي قبلا زيگل داشته و ان را سوزانده اگر رابطه جنسي دهاني داشته امكان دارد طرف مقابل ان را بگيرد ؟؟؟؟؟؟؟؟ نامزدم خيلي نگرانه
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۵ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
گرچه امکان دارد ولی این احتمال خیلی خیلی ضعیف هست و جای نگرانی ندارد.
-
- سلام خسته نباشید
من همانطور که گفتم ازمایش hpv دادم که از نو 18 بود و دکتر برام ای اچ سی سی تجویز کردن برای مدت 6 ماه . من این رو تهیه کردم که شما هم گفتین این قرص رو مصرف کنید من همزمان با ازمایش پی سی ار در ازمایشگاه تست پاپ اسمیر رو هم دادم که نتچه کاملا نرمال بدون هیچ تغیر شکل و ضایعه ای که دکترم گفتن چون نرمال هست نیازی به کولپوسکوپی نیست اما 6 ماه دیگه دوباره تکرار کن بعد از مصرف ای اچ سی سی
حالا باز به نظر شما کولپوسکوپی لازم است ؟/؟؟ ممنون-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
سلام
معمولا برای دو نوع پر خطر 16 و 18 توصیه به کولپوسکوپی می شود با اینحال در صورت تمایل بهتر است نظر یکی دیگر از همکاران متخصص زنان را هم بپرسید.
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

