به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر سید پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 301 مشاهده پرسش
    سلام خدمت دکتر آیا این ضایعات بنده زیگیل تناسلی میباشد؟سر سفید میباشد گاهی اوقات هم خارش دارند بنظر شما میتواند تنبخال تناسلی یا مولکسوم باشد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      اين ها مولوسكوم عستند.
  • تصویر کاربر محسن پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 266 مشاهده پرسش
    با سلام . به تازگی متوجه شدم زائده های ریز و تیره رنگی در قسمت بیضه ها بوجود اومده که تعدادشون هم کمه . چجوری می تونم متوجه بشم زگیل تناسلی هستند یا خیر ؟ آیا راهی هست که قبل از مراجعه به پزشک بتونم متوجه بشم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۰ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      به نظر بنده اينها زگيل نيستند با اينحال در صورت شك تنها راه نمونه برداري و آزمايش است.
  • تصویر کاربر Sam چهارشنبه ۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 319 مشاهده پرسش
    با سلام جناب دكتر من ايران زندگي نمي كنم و با دوست دختر خودم رابطه جنسي داشته ام و اكنون بر روي آلت تناسلي زائده هايي بسيار كوچك و شبيه جوش ولي بدون سر چركي وجود دارن ، اين زوائد اصلا شبيه زگيل نبوده و بيشتر شبيه جوش كوچك هستند و شبيه مواردي كه در عكس هاي درون اينترنت هست نيستند، به نظر شما چه بايد كرد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      این ضایعات جزو بافت طبیعی الت هستند و بیماری محسوب نشده و جای نگرانی ندارند
  • تصویر کاربر سام چهارشنبه ۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 276 مشاهده پرسش
    با سلام جناب دكتر
    من ايران زندگي نمي كنم و با دوست دختر خودم رابطه جنسي داشته ام و اكنون بر روي آلت تناسلي زائده هايي بسيار كوچك و شبيه جوش ولي بدون سر چركي وجود دارن ، اين زوائد اصلا شبيه زگيل نبوده و بيشتر شبيه جوش كوچك هستند و شبيه مواردي كه در عكس هاي درون اينترنت هست نيستند، به نظر شما چه بايد كرد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      عکس واضح و با کیفیت بفرستید ببینم
  • تصویر کاربر سیدجمال چهارشنبه ۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 231 مشاهده پرسش
    باسلام من چندوقتی بودکه زگیل تناسلی داشتم متاسفانه دیربفکردرمان افتادم توی ایام عیدبدلیل نبودن دکتروعدم آشنایی باشمابه جراح عمومی مراجعه کردم که برای من باکوتل سوزونده دوتازگیل روی آلتم ریزمونده جای بعضی اززگیل هاسیاه شده من علتوپرسیدم ازدکترگفت بخاطربزرگیه زگیل بوده وواقعاچندتااززگیلام بزرگ بودمیخوام بدونم جای سیاهیش میره وچون بالیزرعمل نکردم امکان برگشتش هست؟ سوال بعدیم اینکه بعدچندوقت میتونم رابطه جنسی داشته باشم.پمادی که دکتربمن داده اسمش هست تتراسایکلین_ ناژو3 درصد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۹ فروردین ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام
      یخوام بدونم جای سیاهیش میره ……………………….بله سیاهی بتدریج محو خواهد شد
      وچون بالیزرعمل نکردم امکان برگشتش هست؟………………………احتمال برگشت هست گرچه احتمالش خیلی کم هست
      سوال بعدیم اینکه بعدچندوقت میتونم رابطه جنسی داشته باشم………………………………..بعد از بهبود کامل زخم ها و در صورت عدم عود در محل های جدید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید