به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مژگان شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 333 مشاهده پرسش
    M. Farahani: سلام  خسته نباشید 27 سالمه نزدیک دوساله ازدواج کردم سال گذشته دچار زیگیل تناسلی شدم با مراجعه ب دکتر و استفاده پدوفیلین 10% بهبود یافتم اما در حد چندتا دونه بعدا زدم که دیگه ن رشد کرد ن تغییر  همسرمم دچار زیگیله و با لیزر که بیمار خودتون هست مراحل درمان و طی میکنی  ولی چند روزی میشه بافت های برجسته شبیه به زیگیل در واژن دیدم که دو خط در حدود 4 سانتی در دو طرف دهانه واژن زدم  استرس و ناراحتی داشتم چون فکر میکردم زیگیله بعد از پیگیری علایمم در سایت های پزشکی بیشتر شبیه وستیبولار پاپیلوماتوز هست نه زیگیل تناسلی  هنوز ب متخصص مراجعه نکردم  میشه راهنماییم کنید که ایا با دارو امکان بهبود و از بین رفتن داره یا نه . ایا لزومی داره رابطمو(سکس) با همسر قطع کتم  دچار عفونت هم هستم  لطفا راهنمتیی بفرمایید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      به نظر بنده بهتر است ابتدا معاينه شويد چون اگر وستيبولار پاپيلوماتوزيس باشد نيازي به اين دلواپسي و درمان و سختگيري در رابطه نيست.
  • تصویر کاربر سعيد شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 266 مشاهده پرسش
    سلام . بنده تا 5 سال پيش دچار چاقى مفرط بودم و به تبع آن خالهاى گوشتى در نقاط مختلف و جوشهاى بزرگ در زير شكم و كشاله ران داشتم كه دليل آن ها را چاقى ميدونستم . براى همين خال گوشتى موجود در زير آلت رو ناديده گرفتم . ولى الان با وجود كم كردن ٣6 كيلو وزن هرچند ماه يكبار جوشهايي در ناحيه شكم دارم و متاسفانه چيزي كه فكر ميكردم خال گوشتى باشه با توجه به اطلاعاتي كه بدست آوردم زگيل تناسلى است كه حالا بعد از چند سال به تعداد آن افزوده شده . من تا حالا كوچيكترين ارتباط جنسى با كسى نداشتم الان شديدا دچار مشكل براى گفتن اين قضيه به خانواده شدم لطفا كمكم كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      خيالتان راحت باشد اين ضايعات زگيل تناسلي نيستند
  • تصویر کاربر شراره شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 299 مشاهده پرسش
    من28 سالمه چند وقته که به متخصص زنان مراجعه کردم و متوجه زیگیل تناسلی در قسمت مبیرونی مقعد شدم .یه دوره کرایو تراپی کردم و محلول پودفلین با اکسید دوزنگ استفاده میکنم.میخواستم بدونم برای واکسینه شدن باید اقدام کنم یا فایده ای نداره؟ممکنه با کرایو تراپی جوابی بگیرم یا بهتره لیزر کنم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      واكسن روي زگيل هاي موجود تاثيري ندارد ولي اگر مجرد هستيد و در آينده امكان دارد شريك جنسي جديدي داشته باشيد واكسن مي تواند مفيد باشد ولي اگر متاهل هستيد واكسن سودي براي شما ندارد. ليزر نتيجه ي بهتري نسبت به كرايو دارد.
  • تصویر کاربر عنایت شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 279 مشاهده پرسش
    بهترین روش برای درمان زیگل تناسلی چیست و هزینه آن چقدر میباشد ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۲۸ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بخش قابل توجهي از ضايعات در عكس كيست اپيدرموئيد هستند و فقط برخي از آن ها زگيل هستند. بهترين درمان ليزر هست و هزينه بر اساس معاينه كامل قابل ارايه مي باشد
  • تصویر کاربر مژگتن جمعه ۲۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 292 مشاهده پرسش
    سلام
    خسته نباشید
    27 سالمه نزدیک دوساله ازدواج کردم
    سال گذشته دچار زیگیل تناسلی شدم
    با مراجعه ب دکتر و استفاده پدوفیلین 10% بهبود یافتم اما در حد چندتا دونه بعدا زدم که دیگه ن رشد کرد ن تغییر
    همسرمم دچار زیگیله و با لیزر که بیمار خودتون هست مراحل درمان و طی میکنی
    ولی چند روزی میشه بافت های برجسته شبیه به زیگیل در واژن دیدم که دو خط در حدود 4 سانتی در دو طرف دهانه واژن زدم
    استرس و ناراحتی داشتم چون فکر میکردم زیگیله بعد از پیگیری علایمم در سایت های پزشکی بیشتر شبیه وستیبولار پاپیلوماتوز هست نه زیگیل تناسلی
    هنوز ب متخصص مراجعه نکردم
    میشه راهنماییم کنید که ایا با دارو امکان بهبود و از بین رفتن داره یا نه .
    ایا لزومی داره رابطمو(سکس) با همسر قطع کتم
    دچار عفونت هم هستم
    لطفا راهنمتیی بفرمایید با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      به نظر من بهتره معاينه شويد و اگر وستيبولار پاپيلوماتوز هستند نياز به درمان و اين همه احتياط و استرس نيست
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید