به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
Roz شنبه ۱۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 282 مشاهده پرسش
سلام و روز بخیر.
نامزد من مقیم ایتالیا است و ۳ سال پیش زگیل تناسلی داشت و با لیزر آنرا مهار کرده بود ما ۲ ماه پیش که ارتباط جنسی داشتیم من به شدت عفونت کردم و تحت درمان قرار گرفتم و اکنون بعد از ملاقات با نامزدم متوجه شدم که به تازگی در بیضه اش جوش (که به گفته خودش زگیل هست) پیدا شده. ارتباط ما بدون کاندوم بود و احتمال ابتلای من خیلی بالاست درمورد واکسینه شدن من و یا جلوگیری از پیشرفت آن نیاز به راهنمایی داریم.
من خیلی نگران هستم و نیاز به مشاوره دارم…
با تشکر-
Roz پنجشنبه ۱۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
درضمن من به دنبال روشهای پیشگیری و درمان هستم لطفا درصورت نیاز به مراجعه دکتر زنان و یا خرید دارو به من معرفی و راهنمایی کنید. -
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
معمولا بعد از ابتلا یا تماس جنسی با فرد آلوده واکسن کمتر تاثیر داشته و توصیه می شود ولی با اینحال احتیاطا با زدن واکسن چیزی را از دست نمی دهید. داروی خوراکی برای درمان زگیل تناسلی وجود ندارد ولی مشتقات قارچ ژاپنی شیتاکه در برخی مقالات تا حدی در پاکسازی ویروس موثر بوده است بنام کپسول های AHCC که می توانید استفاده کنید. در عکس هایی که فرستادید نمی توان بطورقطع گفت که زگیل هستند وتوصیه می کنم برای اطمینان از ضایعات مذکور نمونه برداری و PCR شوند و از تست پاپ اسمیر توسط متخصص زنان هم انجام دهید - نمایش سایر 1 پاسخ
-
- Sa El:
سلام اقای دکتر من حدود ۳ ماهدقبل چن تا مثل جوش که سرش ساه بود و گوشتی نبود به صورت خط عمود زیر نافم دراومد
الانم پاک شده فقط جاش به صورت چن تا لکه کوچک قهوه ای مونده که برجستگی هم نداره و اصلا خارش و سوزشم نداره۰
با عرض معذرت عکسشو میفرستم براتون
لطفا راهنماییم کنید
خیلی ممنونتون میشچم
میشم-
دکتر محمد جباری
شنبه ۱۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
این ضایعات زگیل نیستند و جای نگرانی ندارد و نیازی به درمان هم ندارد.
-
- حدود 15 روز پیش لیزر انجام دادم.فرمودید 3 ماه دیگه مراجعه کنم.الان دو یا سه مورد ریز مشاهده میشه آیا صبر کنم سه ماه و مراجعه کنم یا اینکه فوری مراجعه کنم؟
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
اگر عود دارید بهتر است مراجعه و درمان شوید.
-
- سلام خسته نباشید حدود یک هفته است درنواحی بیضه و التم و کنار بیضه هام یه سری جوش هایی سفید زده شده و الان درحال تکثیر هست. میخاستم ببینم مشکل چیه و درمانش چجوری هست؟؟؟ ممنون
-
دکتر محمد جباری
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
کیفیت عکس از نظر وضوح و روشنایی برای تشخیص اصلا مناسب نیست عکس ها تاریک هست لطفا عکس های بعتری بفرستید
-
- اولا من مطمین نیستم از زگیل بودن با مشاهده تصاویر به این نتیجه رسیدم دوم اگر با لیزر درمان کنم هزینه چقدر میشه سوم درد داره ؟ چهارم طول درمان داره یا نع؟ پنجم چندین ماه از مشاهده زگیل میگذره اما به علت برطرف نشدن میخوام اینکارو بکنم ششم با پماد ها درمان نمیشه؟ هفتم هم میترسم و هم خجالت میکشم
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۰ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
اولا من مطمین نیستم از زگیل بودن با مشاهده تصاویر به این نتیجه رسیدم…………………..بله زگیل هستند
دوم اگر با لیزر درمان کنم هزینه چقدر میشه…………………بین 300 تا 400
سوم درد داره ؟………………………….خیر به هیچ وجه چون بی حس می کنیم
چهارم طول درمان داره یا نع؟…………………….چند روزی جای لیزر زخمه تا اینکه خوب بشه
پنجم چندین ماه از مشاهده زگیل میگذره اما به علت برطرف نشدن میخوام اینکارو بکنم…………………………حتما درمان کنید
ششم با پماد ها درمان نمیشه؟……………………………..درمان با پماد قطعی نیست
هفتم هم میترسم و هم خجالت میکشم…………………………نه ترس داره و نه خجالت راحت باشید و اطمینان کنید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

