به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
م.ب شنبه ۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 929 مشاهده پرسش
با سلام دوتا کد پیگیری (73b125612 ,k14zi225611)برای من ارسال شده که مربوط به سوال من نیست بنابراین مجدد سوال را مطرح میکنم .ممنون
از زمانی که یادم میاد
(شاید بعد از ختنه شدن )ضایعات ضایعات گوشتی کوچکی دقیقا در نوار محل بخیه های ختنه ایجاد شده و تا به امروز که 37 ساله ام ثابت و بدون درد و سایر علایم بوده است،متاسفانه تاکنون به خاطر خجالت مراجعه به پزشک هم نداشته ام در صورت امکان تشخیص بفرمایید چیست؟و راه درمان آن؟ضمنا همسرم نیز تا کنون علایمی نداشته است .ممنون-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۳ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
این ها غالبا فیبروم های پوستی ناحیه ختنه گاه هست و بیماری محسوب نمی شود و جای نگرانی ندارد و قابل انتقال نیست و درمانی نمی خواهد مگر از نظر زیبایی که در اینصورت با لیزر قابل برطرف شدن هست. -
م.ب چهارشنبه ۴ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
با سلام و احترام
در صورت تعیین وقت حضوری در همان یک جلسه کار لیزر انجام میشود که نیاز به مراجعات بعدی نباشد .چون باید از شهرستان بیام.ممنون -
دکتر محمد جباری
شنبه ۷ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
اگر برای اول وقت بیائید در همان جلسه لیزر انجام خواهد شد - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- من مبتلا به ویروس hpv هستم ظاهر هیچ مشکل و زائده ای مشخص نیست دکترا میگن داخل هست و درمانی نداره خیلی نگرانم Hirisk 45 هستش در صورتی که قبلأ 16 18 بودم و الأن تغییر کرده
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۳ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
جای نگرانی ندارد غالبا به مرور زمان احتمال پاکسازی ویروس توسط سیستم ایمنی بدن هست. شما فقط می بایستی چکاپ و پاپ اسمیر دوره ای را جدی بگیرید و از استرس و نگرانی پرهیز کنید و اگر احتمالا اهل دود و سیگار هستید نیز آنرا ترک کنید
-
- با عرض سلام و خسته نباشید. اقای دکتر بعد از حدود 70 روز از ارتباط محافظت نشده، امروز بر روی قسمت بالایی الت یک لکه قرمزرنگ با قطر حدود 4 میلیمتر مشاهده نمودم که هیچگونه دردی هم نداشت. نگران شدم و با بررسی، به بیماری های زگیل تناسلی، سیفلیس یا سوزاک رسیدم. ایا درست می باشد؟ در ادامه عکس هم ضمیمه نموده ام. خارشی نبوده و سایر علائم این بیماری هارا مشاهده ننموده ام تا کنون
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
اين قرمزي به هيچكدام از اين بيماري ها مربوط نيست و توصيه مي كنم در صورت پيشرفت يا بروز علائم همراه بهتر است حضورا به پزشك مراجعه كنيد
-
- سلام دكتر خسته نباشيد و ممنون إز لطفي ك ميكنيد
من دختر هستم ، متاسفانه به دلايلي نميتونمً دكتر مراجعه كنم، خيلي خيلي استرس دارم ، روي لُب بزرگ تناسلي در ديواره داخليش يه دونه زدم كه كمي سرخ هست و وسطش يه نقطه قرمز تيره،جوش هست يا زگيل
و اينكه من با كسي كه. رابطه سطحي داشتم و هيچ زگيلي نداشت والآن يك عدد زده ،ممكنه من بگيرم؟ اخه اون موقع هيچ دونه اي نداشت-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم. اگرچه مشخصاتي كه شما فرموديد به زگيل تناسلي نمي خورد چون زگيل ها معمولا قرمز نيستند با اينحال درصورت تمايل مي توانيد عكس واضحي از ضايعه ارسال كنيد
-
- سلام اقای دکتر من حدود یکسال پیش مشکل سندرم درد مزمن لگنی گرفتم قرص انتی بیوتیک زیاد خوردم تا بعد سه ماه پیش کترگفت براشماغیرباکتریال بعد ازچند ماه چون حساس شدم متوجه چند دونه ریز زیر ختنه گاه خودم شدم که دکترگفت زگیل فوق العاده ضعیف از طریق کوتراسیون برداشتم من سک شریک جنسی داشتم توپنج سال که خیلی دوستش دارم میخام بدونم از وقتی این ضایعات رو دیدم من رابطه ای با ایشون نداشتم ولی بعد برطرف شدن ضایعات وسه هفته زدن پماد الدارا دکترگفت برای رابطه مشکل نداری که من یک رابطه داشتم من تواین پنج سال فقط بایک خانم دیگرارتباط داشتم که تشخیص من مبتلا شدن ازاون خانم.الان سوال من این هست که. الان با اینکه نامزدم بامن بعد ضایعات ارتباط نداشته امکان داره مشکل سرطان رحم بگیره چون تواینترنت گفته سرطان رحم میاره واینکه ایشون هیچ ضایعی نداره میدونم تیپ خاصی سرطان زا هست میخام بدون تیپی که برای من زگیل به وجوداورده برا ایشون میتونه سرطان بیاره یا اصلا میشه بگیره ولی زگیل وسرطان به وجود برااون نیاره توروقران جواب بدین من فوق العاده داغونم ازاین فکر
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
توصيه مي كنم براي رسيدن به جوابي صحيح تر و دقيق تر ايشان با مراجعه به متخصص زنان هم معاينه داخلي شوند و هم تست پاپ اسمير و تست PCR انجام دهند . ولي دركل احتمال بروز سرطان زياد نيست.
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

