به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
کامران جمعه ۲۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 319 مشاهده پرسش
سلام معذرت میخوام بابت این عکس که میفرستم ولی برایم سوالی پیش اومده ممنون میشم پاسخ بدین. پشت سر آلت بنده نقاطی هست که نمی دونم چی هستن. نه دردی نه خارشی نه سوزشی و هیچ مشکل دیگه ای ندارم و فقط این نقاط وجود دارد. تا حالا هم ارتباط جنسی نداشتم. مدت خیلی زیادیه که این نقاط وجود داره به طوری که اصلا یادم نمیاد که اولین بار کی بوده که این نقاط ظاهر شدن.-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
اين ها پاپول هاي مرواريدي كلاهك آلت هستند و در برخي افراد بدليل نامعلوم وجود دارند. بيماري محسوب نشده و قابل انتقال نيست و نياز به درماني ندارد مگر از جهت زيبايي كه در اينصورت با ليزر co2 مي توان از بين برد
-
- سلام، جند ماهيه بوسته ي الت تناسليم دونه هاي خيلي ريز زده، و حالت قرج داره، بعضي وقتا هم بوسته ميده، دكتر خواهشن كمك كن، ميخوام ازدواج كنم، خيلي داغونم از نكراني، ٢6ساله هستم
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
این ضایعات به احتمال زياد لیکن پلان هست . لیکن پلان یک بیماری التهابی نسبتاً شایع پوست و مخاط است و منشا آن خودایمنی است. یعنی سیستم ایمنی بدن در طی این بیماری علیه بخشهای طبیعی پوست، مخاط، مو و یا ناخن خود فرد فعال میشوند.علت اصلی آن تاکنون ناشناخته باقیمانده است. قابل ذکر است که این بیماری مسری نیست، یعنی از شخصی به شخص دیگر انتقال نمییابد ولی استرس میتواند این بیماری را بدتر کند. لیکن پلان یک بیماری مزمن است اما در بسیاری از موارد طی دو سال کاملاً از بین میرود. در درمان این بیماری معمولاً از پمادهای موضعی کورتونی و گاهی استرویید خوراکی استفاده میشود، و برای درمان خارش می توان از آنتی هیستامین ها استفاده کرد.
در نهايت براي تشخيص قطعي نياز به معاينه مي باشد -
حسين جمعه ۲۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
دكتر امكانش هست شما معاينه كنيد؟ يه نوبت بديد، فقط ساعت 6 به بعد ميتونم بيام -
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
براي معاينه شنبه بين ساعت ٦ تا ٨ تماس بگيريد
آدرس مطب:خ میرزای شیرازی , نرسیده به خ شهید بهشتی, کوچه شهدا , پلاک 22 , طبقه 4, واحد 20 :
تلفن:88713632
09109819050 - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- B. kh: سلام آقای دکتر خسته نباشید احسان هستم46ساله وخانمم40ساله چندزگیل وشاید گوشت اضافه رو گردنم سالهاست که بوده ولی 3هفته پیش متوجه 3زگیل در ناحیه تناسلی شدم. یکی از دوستان پزشکی رو بهم معرفی کرد که باسابقه و حاذق هست رفتم پیشش پس از معاینه گفت اینا زگیل تناسلی نیستند و نوبت کرایو برام زد 3روز پیش کرایو کرد برام. ازش خواستم برام ازمایش بنویسه ولی تاکید قطعی داشت که زگیل تناسلی نیستن وقتی اصرار کردم یه سری آزمایش کامل برام نوشت که انشا…وقتی جواب گرفتم براتون ارسال میکنم .سوال اولم اینه که آیا واقعا میتونم اعتماد کنم که زگیل تناسلی نبودن؟ دوم اینکه اگه تناسلی نبودن آیا بعداز بهبودی ورفع زگیلها من ناقل هستم؟ سوم اینکه اگه تناسلی نیستن میتونم خودم و خانمم واکسن بزنیم؟
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۱ اسفند ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
به نظر من چيزي كه در عكس ديده مي شود زگيل تناسلي است وناقل خواهيد بود و واكسن تاثيري براي همسرتان ندارد
-
- اگر در پاپ اسمیر مثبت نباشد آیا این کار دکترم منطقی است که در دفترچه ام نوشته برای آزمایش HPV typing باتوجه به هزینه این آزمایش و نبودن این امکان در شهر خودم آیا برای آزمایش برم یا خیر البته نظر دکترم بر مبنای وجود این ویروس در همسرم میباشد که حدود هفت سال است که مبتلاست و فعلا تحت درمان با پودوفیلین میباشد البته لازم باشد تصویر گزارش پاپ اسمیر را میتوانم بفرستم خیلی ممنونم خسته نباشید
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
آزمايش HPV typing بود و نبود ويروس و نوع آن و خط مشي برخورد و چك آپ شما و برنامه ريزي براي تعيين دوره هاي معاينه و پاپ اسمير را مشخص مي كند با اينحال با توجه به نرمال بودن پاپ اسمير اگر چكاپ دوره اي را جدي بگيريد البته با صلاحديد پزشك معالج تان و نبود اين تست در شهر محل سكونت ميتوانيد فعلا ازش صرف نظر كميد
-
- خانم-24ساله. از طریق رابطه واژینال 2ماه پیش مبتلا به تبخال تناسلی شدم تشخیص پزشک زنان به تبخال بودن ضایعه بدون آزمایش بود الان 9 روز از عود مجدد میگذره قرص والاسایکلوویر 500 هر 12ساعت دوتا مصرف میکنم هنوز جوش های ریز تاولی موجودند موضوعی که خیلی نگرانشم برجستگی های زیر پوستی سر سفید شبیه پاپول مرواریدی هستند که از بالای کلیتوریس شروع شده تا ابتدای مقعد اینها مربوط به واکنش بدنم به ویروس هرپس است یا زگیل؟ ممنون میشم راهنمایی کنین خیلی خیلی نگرانم در اسرع وقت برای ویزیت حضور جنابعالی در هفته آتی میرسم
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۲۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
اين ها زگيل نيستند بلكه غدد سباسه اي هستند كه برجسته شده اند
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

