به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر احسان چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 326 مشاهده پرسش
    سلام، برای مقابله با ویروس زگیل تناسلی کدام از این ها رو توصیه میکنید و آیا عوارض دارند؟ عبارت اند از: N-acety cysteine1.
    2.کو آنزیم کیو 10 (COQ 10)
    3.ایندول -3-کاربینول
    (indole -3-carbinol)
    و اگر توصیه میکنید بیزحمت دستور مصرف هر کدام و چند روز مصرف شود را بفرمایید. با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۳ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      Q-10 را روزی یک عدد توصیه می کنم
  • تصویر کاربر كامران یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 336 مشاهده پرسش
    عرض ادب.من پارسال دانه خيلى ريزى روى الت ايجاد شد و توسط كرايو از بين بردم (٢ مرحله ايجاد شد) ازون به بعد ديگه هيچ زگيلى ايجاد نشده.آيا كلا بيمار نيستم و ميتونم از گارداسيل اسفلده كنم تاثير كنه يا خير؟!!! ممممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۷ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      اگر زير ٢٦ سال هستيد در هر صورت واكسن بزنيد
  • تصویر کاربر کشوری پنجشنبه ۱۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 242 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر.من دختری 26 ساله هستم و مشکل بدی پیدا کردم.خواهش میکنم کمکم کنید.دارم دیوانه میشم از نگرانی.من حدودا پنج سال پیش با یک اقایی تماس دهانی مختصر ی با الت تناسلی ایشون داشتم که البته منجر به ارضای ایشون هم نشد و زود متوقف کردم این کار رو بنا به دلایلی.فقط یک بار با ایشون این کار رو انجام دادم.ظاهرا هم الت ایشون مشکلی نداشت و هیچ کار دیگه ای انجام ندادم به جز این.من از سلامتی این اقا خبر نداشتم و خبری از این ویروس hpv هم نداشتم به اون صورت…از وقتی در مورد این ویروس خوندم وسواس شدید گرفتم زندگیم جهنم شده.مرتب دست و شیر های دستشویی رو میشورم و مشکلات روحی شدید پیدا کردم…ناحیه تناسلیم رو خیلی زیاد نگاه میکنم تو حموم.حدودا از سه سال پیش یا شاید هم بیشتر یه برجستگی خیلی ریز که تقریبا به سختی دیده میشه همرنگ پوستم دیدم زیر کلیتوریس که مرتب نگاه میکنم هر چند وقت یکبار اما هیچ تغییری نمیبینم و خارش و مشکل دیگه ای هم ندارم.شایدم خیلی وقته هست من متوجه نشدم…فقط امشب برای اولین بار در اثر زیاد سفت پاک کردن اون ناحیه با دستمال,کمی به اندازه سر سوزن دچار خونریزی شذ و زود هم رفع شد.ایا ممکنه من دچار hpv شده باشم؟ احتمالش زیاده؟واقعا باید چیکار کنم…
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۴ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      به نظر من احتمال ابتلاي شما له زگيل تناسلي صفر هست
  • تصویر کاربر شایسته جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 337 مشاهده پرسش
    سلام.آقای دکتر آیا میشه بجای قرص ahcc ک تهیه اش سخته از قارچ شیتاکه استفاده کرد؟ میگن قارچ شیتاکه در تهران پرورش داده میشه.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      بله ميشه استفاده كرد
  • تصویر کاربر سروش دوشنبه ۱۱ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    سلام، آیا با دفع کامل ویروس زگیل تناسلی از بدن ایا باز امکان دارد؟ در رابطه جنسی با فرد سالم باز ویروس فعال شود و طرف مقابل از ما بگیرد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۱ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      خیر امکان ندارد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید