به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
محمد جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 300 مشاهده پرسش
با سلام سه تا زگیل در ناحیه ی تناسلی داشتم بعد مدتی خیلی ریز شدن تا جایی که آدم فکر میکنه از بین رفتن آیا نشانه ی خوبیه یا نه؟تکلیف من در حال حاضر چیه؟؟و سوال بعد اینه که مدتیه دور آلت تناسلیم یه ورم بصورت حلقه به وجود آمده نشونه چیه؟و آیا ربطی به زگیل تناسلی داره یا نه ؟ با تشکر از پاسخ دهی شما-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
با سلام سه تا زگیل در ناحیه ی تناسلی داشتم بعد مدتی خیلی ریز شدن تا جایی که آدم فکر میکنه از بین رفتن آیا نشانه ی خوبیه یا نه؟………بله نشناه ي خوبي است
تکلیف من در حال حاضر چیه؟؟……….درمان زگيل ها
و سوال بعد اینه که مدتیه دور آلت تناسلیم یه ورم بصورت حلقه به وجود آمده نشونه چیه؟……..بدون معاينه نمتران نظزي داد
آیا ربطی به زگیل تناسلی داره یانه؟ ……..خير
-
- سلام
من 29 سالمه و مجردم و اصلا رابطه ای نداشتم ولی استخر زیاد میرم
به تازگی متوجه یه سری خال سیاه رنگ در از اطراف لب های خارجی واژن ام شدم .گوشتی نیستن ولی خال های سیاه کوچکی هستن
و فقط یه مورد زگیل گوشتی خیلی ریز بی رنگ (مثل رنگ پوستم ) در انتهای ناحیه هست
خیلی نگران شدم.خواهشا زودتر جواب منو بدید؟
میتونه منجر به سرطان بشه؟
مرسی-
دکتر محمد جباری
شنبه ۹ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
با توجه به نداشتن رابطه ی جنسی خیلی بعید است که زگیل تناسلی باشند با اینحال توصیه می کنم معاینه شود
-
- سلام اقای دکتر، لطفا طریقه مصرف و تعداد مصرف خوردن قرص فولیک اسید رو بیان کنید؟ و همچنین طریقه مصرف مولتی ویتامین رو؟ با تشکر
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
از هر كدام روزي يك عدد
-
- واکسن گارداسیل تا چه مدت مصونیت میذه؟؟؟؟
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
اگر هر سه نوبت زده شود ٥ سال مصونيت ايجاد مي كند
-
- سلام لیزر خوبه یا فریز واسه برداشت زگیل؟؟ ذکترم فریز داده خوبه؟؟؟ بعدفریز احتمال انتقال عست؟؟ میشه بی کاندوم سکس کرد؟؟؟؟ 1 دکتر گفت میشه ولی من خوندم نه…..
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
ليزر خوبه یا فریز واسه برداشت زگیل؟؟……..ليزر زگيل تناسلي و در كل همه ي ضايعات و جوش ها و خال هاي تنالي بهتر از كرايو و فريز است
ذکترم فریز داده خوبه؟؟؟………ليزر به مراتب بهتره
بعدفریز احتمال انتقال عست؟؟……..بله
میشه بی کاندوم سکس کرد؟؟؟؟……..خير
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

