به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مسعود جمعه ۶ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 329 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید من 3ماه پیش روی بیضه هام و روی آلتم و زیر نافم از این تاول هایی که تو سایتتون زدین مشاهده کردم یدفه ای رخ داد خیلی هم دیر خوب شد الان دوباره 2روزه ظاهر شده ولی فقط روی آلتم تاول میبینم میخواستم ببینم این چه کوفتیه آخه بعد این قرص هایی که تو سایت زدین و بگیرم بخودم اوکیه؟ یا باید بیام مطب؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۶ دی ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      تبخال تناسلی خست و‌تا آخر عمر با شما هست
      خطری ندارد
      هربار‌میزنه پنج روز قرص ویرابکس ۵۰۰ صبح وشب و‌کرم اسیکلوویر بزنید
  • تصویر کاربر مرجان چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 399 مشاهده پرسش
    من بعدازآزمایش پیش سرطان وگرید1سرطان دهانه رحم گرفتم ودرحال حاضرفقط دکترآنکولوژی زنانم بهم پاورفیت داده تا8ماه بخورم تازگیل پاکسازی بشه وفعلا1ماه کمتره دارم میخورموهر6ماه بایدکلپو بدم؟
    1آیاحتمابایدزگیلهای بیرون رابسوزونم ؟
    2آیافقط همین درمان کافی است؟
    3نیازنمیبیندبه تهران بیام واونجاهم آزمایش بدم؟
    4ممنون میشم راهنمایی کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۴ دی ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      ۱ بله
      ۲ بله
      ۳ نیازی نیست
      ۴ پرهیز از دخانیات و استرس و داشتن خواب مناسب چای سبز سیر تازه
  • تصویر کاربر سمانه سه شنبه ۳ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 420 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید عکسی که براتون میفرستم وستیبولار پاپیلوماتوزه نیاز به درمان نداره؟ خیلی نگرانم تو رو خدا راهنماییم کنید نیاز نیست برم دکتر؟ سوزش و خارشم نداره. همش فکرم درگیرشه راه درمانش فقط لیزره یا ممکنه خود به خود از بین بره.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۳ دی ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      این زائده ها وستیبولار پاپیلوماتوز هستند و بی خطر بوده و بخشی از بافت طبیعی بدن هستند. ارتباطی به زگیل نداشته و در خانم های جوان بیشتر دیده می شود. نیازی به درمان ندارد ولی اگر کسی به منظور زیبایی بخواهد می شود با لیزر CO2 آن ها را برطرف کرد.
  • تصویر کاربر Mitra جمعه ۶ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 269 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر دخترم ۲۴سالمه من اطراف مقعدم زگیل داشتم لیزر انجام دادم و قرص پاورفیت روزی دوتا و یه روز درمیونم زینک مصرف میکنم،گانودرما لازمه که استفاده کنم؟؟و کلا چیز دیگه ای لازم هست مصرف کنم بجز این دوتاقرص
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۶ دی ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      نیازی به گانودرما نیست
      چیز دیگری نیاز میست
  • تصویر کاربر جمال جمعه ۶ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 311 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر امیدوارم حالتون خوب باشه .یه چند وقتی زخمی روی الت تناسلی بنده میباشه و ترک ترک کوچیک درد وسوزش نداره ولی وقتی میرم دستشوی اب میریزم میسوزه وانگار همینجوری یه 5ماهی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۶ دی ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      احتمالا اگزما و آلرژی پوستی است. شب ها بمدت ۲ تا ۳ هفته پماد هیدروکورتیزون بزنید و مادام العمر از شامپو بچه برای شستن تناسلی در حمام استفاده کنید و هیمشه بعد از استحمام نیز لوسیون بدن بچه روی ناحیه تناسلی بزنید.
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید