به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,963 پرسش)
سلام سه شنبه ۲۶ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 317 مشاهده پرسش
سلام درود. دکتر جان7روز پیش سر التم که به شرتم میخورد میسوخت یا درد… رفتم دکتر اورولوژ بهم ازیترو هر48ساعت یکی و هر 24ساعت یه قرص تاوانکس . پماد موپیروسین داد دو روز زدم میسوخت نزدم.روز بعدش دیگه با لمس با شرتم درد نمیگرفت فقط همش احساس ناارامی سر الت و کمی سوزش یهوی دارم سر التم ضمنا سر التم باز میکنم چندتا دانه سفید قرمز هست که دکتر گفت چیز نیس رفتم یه متخصص دیگه گفت معاینش کرد گفت هیچیت نیس پماد هیدرو کورتوزن داد . رفتم دیروز دکتر فوق تخصص مجاری و سرطان همکارش معاینه کرد گفت زگیل اما دکتر حودش اومد دقیق معاینه کرد گفت هیچیت نیس برو و اب زیاددبخور و نزدیکیت ببشتر. نگرانم اخخ گفتم نظر شما بپرسم استاد باتجربه.چیه اینا اخه .- سلام
من hpv نوع ۵۲ دارم و تبخال هم دارم
ولی فقط بک بار عود کرده روزی دو تا پاورفیت هم مصرف میکنم هر روزم لیمو ترش میخورم و سالاد و اصلا دخانیات مصرف نمیکنم و رابطه هم ندارم
آیا اچ پی وی از بدن من دفع میشه؟
من خیلی نگرانم که سرطان نشه و به عمل کشیده نشه
پاپ اسمیر و کولپولکوپیم هم نرمال بوده - سلام خسته نباشی آقای دکتر من الا یک هفته رو الت تناسلی یه چیزای ریز در اومد که خیلی ناراحتم کرده میشه بگید برا چی اینجوری شدم
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۳۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
در صورت صلاحدید عکس واضح بفرستید تا بتوانم کمک تان کنم.
-
- با سلام .
من 4 آبان اومدم خدمتتون که زحمت کشیدید واسم لیزر انجام دادید.
از اون روز به بعد من به هر چیزی روی آلت تناسلیم شک میکنم که نکنه زگیل باشه.
متاسفانه چون شهرستانم نتونستم حضوری بیام خدمتتون.
یسری ضایعات در زیر آلت تناسلی من هست که عکسشونو فرستادم.البته فکر کنم قبل از اینکه بیام خدمت شما هم بودن.
میخواستم بدونم اینا طبیعیه یا زگیله؟
امکان داره جا افتاده باشن؟
ممنون از صبر و حوصله شما در پاسخگویی - سلام دکتر عزیز و گرامی،من مادری سی و نه ساله هستم و متاسفانه به اچ پی وی مبتلا هستم ،پسرم سیزده سالشه و برای جلوگیری از اینکه یوقت به پسرم انتقال پیدا نکنه می خواستم مشورت کنم باهاتون که ایا خوبه که واکسن گارداسیل رو براش بزنم ،و اینکه عوارضی در اینده براش نداره ؟ممنون می شم راهنماییم کنید
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

