به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر مهدی سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 330 مشاهده پرسش
    زگیل تناسلی با سلام و عرض ادب
    اگر برای لیزر زگیل تناسلی بخوام نزد شما مراجعه کنم با توجه به اینکه از شهرستان میام ، ایا در همون جلسه اول ویزیت و لیزر همزمان امکان پذیر هست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      بله البته وقت تان برای همان روز باید آزاد باشد

  • تصویر کاربر Z. سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 371 مشاهده پرسش
    با یه دفه خوردن ناحیه تناسلی و انال سکس بدون کاندوم امکان مبتلا به زگیل تناسلی در یه خانم چند درصد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 324 مشاهده پرسش
    سلام وقت شما بخیر خسته نباشید جناب دکتر اگر اقایی قبلا سکس اورال همون رابطه دهانی با آلت تناسلی یه خانم داشته باشه حالا همون آقا اگه خانم دیگری که سالمه باهاش بوسه عمیق و ارتباط دهان با دهان داشته باشه امکان ابتلای دهان اون خانم که سالم هست وجود داره؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۲ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      خیر

  • تصویر کاربر معصومه دوشنبه ۱۱ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 285 مشاهده پرسش
    ازمایش ویروس دادم از نوع پرخطر 26 اومده دکترم داروی سیستم ایمنی داده خودمم قارچ شیتاکه سفارش دادم مصرف کنم اقای دکتر کافیه چیکار باید کنم خیلی میترسم پاک نشع از بدنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۱ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر عاطی یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 307 مشاهده پرسش
    سلام. وقت بخیر
    بنده فروردین سال86_5دونه زگیل تناسلی داشتم که بادارو رفع شدوتا به امروز دیگه چیزی ندیدم. تایک سالونیم پیش 3تا پاپ اسمیر انجام دادم ودکترگفت مشکلی نیست. الان نگرانم ومیخوام مطمعن بشم که آیاهنوز این بیماری رو دارم یا خیر.؟الان من بایدچیکارکنم که مطمعن بشم. آیاواکسن نیازه استفاده کنم..؟
    درضمن ام اس هم دارم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      خداروشکر فعلا که ازماشات نرماله و مشکلی نیست
      وامسن هم بزنید
      سالیانه هم جماپ شوید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید