به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر Saeed.eb یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 279 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر خسته نباشین.ایا عکس زیر زگیل تتاسلی است؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      عکس بطور صحیح بارگذاری و ارسال نشده است
  • تصویر کاربر Samane دوشنبه ۱۱ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 272 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من پارسال تست hpv انجام دادم و شماره ۸۲ بود ولی هیچ علامتی نداره یعنی این تصاویری که گذاشتید اصلا من ندارم
    این نوع سرطانی هست و درمانی داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۱ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر Samane یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 266 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر
    ببخشید سوال من اینه که اگه زیگیل تناسلی داشته باشیم و ناخن کاشت داشته باشیم مشکلی ایجاد میکنه یعنی ناخن آسیب بیشتری میزنه؟؟ بردارم ناخن رو؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      خیر تاثیری ندارد

  • تصویر کاربر ح یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 289 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر، من سه سال و نیم پیش شما لیزر کردم و عود نداشتم، چون قصد ازدواج دارم و نامزدم واکسن زدن با تو جه به ازمایشات و اینکه سیستم ایمنی بدنمو 6 ماه تقویت کردم، نظرتون رو میخواستم بدونم، تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      انشاالله که دفع شده باشه ولی واقعیتش اینه که هیچگاه میشه قطعی گفت

    2. تصویر کاربر ح یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      ممنون اقای دکتر، نامزدم واکسن زده،35 سال دارن، میتونیم ازدواج کنیم؟با توجه به ازمایشات
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      بله می توانید

    4. تصویر کاربر ح یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      زنده باشید خیلی ممنونم
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      موفق باشید

    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر لیلا یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 277 مشاهده پرسش
    دکتر سلام وقت بخیر
    من ویروس hpv نوع ۱۶ و ۳۵ دارم
    بعد من قبلا هم خدمتتون عرض کردم که زخم و قارچ داشتم که کامل درمان نکردم،
    البته به تازگی این ویروس وارد بدنم شده،
    اصلا زگیل نداشتم و ندارم،
    ولی ی زخم سطحی داشتم که کرایو کردم
    حالا جواب کولپوسکپیم اومده
    Cin1 داشتم،
     cin1 ینی چی؟؟
    ینی من سرطان میگیرم؟؟
    cin1 ممکنه برطرف بشه و سلول ها به حالت نرمال در بیان؟
    یا با پاپ و کلپوسکپی مرتب به سرطان مبتلا نمیشم،؟؟
    ی سوال دیگه اگر فرضا من الان رحمم رو دربیارم بازم به سرطان دهانه رحم مبتلا میشم؟؟
    ۲۶ سالمه من
    ممکنه ویروس کلا از بدنم در بیاد؟
    خیلی نگرانم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۱۰ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      CIN1 معمولا خودبخود برطرف می شود

      ی سوال دیگه اگر فرضا من الان رحمم رو دربیارم بازم به سرطان دهانه رحم مبتلا میشم؟؟………………………….خیر
      ۲۶ سالمه من
      ممکنه ویروس کلا از بدنم در بیاد؟……………………….بله

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید