به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (13,964 پرسش)
fateme جمعه ۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 241 مشاهده پرسش
سلام خسته نباشيد من زگيل تناسلي ازبيرون دارم ك يكي هستش بهترين روش درمان چيه؟؟
و اينكه فقط از داخل مقعد تعدادش زياد واس درمانش بايدچيكار كنم؟؟
واس شوهرم ك داخلي هست ايشون بايد چطور درمان بشن ؟؟
ممنون-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
بهترین و مناسب ترین و سریعترین روش لیزر هست
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
بهترین و مناسب ترین و سریعترین روش لیزر هست
- نمایش سایر 1 پاسخ
-
- با سلام خانم هستم ٣٩ ساله دو ماه بعد از رابطه با پارتنرم متوجه شدم ايشون زيگيل دارن ايشون شروع به درمان كردن و من چندين بار چك شدم توسط دكتر علايم ظاهري وجود نداشت چون باكره هستم امكان پاپ اسمير نبود الان حدود يكسال و هفت ماه از اين موضوع ميگذره سوالم اينجاست سه روزه بكطرف از ناحيه مقعدم درد ميكنه انگار كه نوكه مداد تيزي رو به مقعد بزنن و اين درد در ناحيه نناسلي هم كمي وجود داره ممكنه بخواد علايم شروع و زدن زيگيل تناسلي باشه؟؟
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
این علائم ربطی به زگیل تناسلی ندارد
-
- سلام جناب اقای دکتر وقتتون بخیر من یه یکسالی میشه زیر آلتم این هست میخواستم ببینم زگیل تناسلی هست یا نه چون تا الان به هیچ عنوان رابطه جنسی نداشتم ممنون میشم جواب بدین
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
خیر زگیل نیست
-
- سلام
اقای دکتر زیگل معمولی هم در دهان میزند یا فقط زگیل تناسلی شامل دهان میباشد؟-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
زگیل معمولی هم در دهان می زند
-
Nadia شنبه ۹ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
زگیل معمولی در دهان بزند سرطان زا هستن؟ -
دکتر محمد جباری
شنبه ۹ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام دکتر ، خسته نباشید
من چند وقته متوجه ویروس hpv شدم که بعد آزمایش مشخص شد از نوع کم خطر هستش اما دهانه رحم من اثر گذاشته و cin1هست ، به من هیچ دارویی ندادن فقط گفتن که یه سال بعد آزمایش ها تکرار بشه ، حالا من میترسم تا یک سال دیگه چه بلایی سرم میاد ، از طرفی برا بچه دار شدن میخوام اقدام کنم به نظر شما گانودرما مصرف کنم یا نه و اصلا تاثیری داره-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
سلام
به نظر من کپسول پاورفیت روزی 2 عدد و کپسول زینک یک روز در میان بخورید و تا یکسال بعد هیچ اتفاق بدی رخ نخواهد داد نگران نباشید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

