به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر پران شنبه ۹ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 320 مشاهده پرسش
    امکان داره ب خودی خودازبین بره زگیل ها؟یااینکه از روشهای سنتی مثل سیرمالیدن وسرکه زدن تاثیرداره برای ازبین رفتن زگیل ها؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      امکان داره ب خودی خودازبین بره زگیل ها؟………………………….بله

      یااینکه از روشهای سنتی مثل سیرمالیدن وسرکه زدن تاثیرداره برای ازبین رفتن زگیل ها؟……………………..در برخی موارد ممکنه

    2. تصویر کاربر پران دوشنبه ۴ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      باتشکرازپاسخگوییتون میشه لطف کنید بفرمایید عکسی که براتون ارسال کردم زگیل هستش؟ودرمانش بادارو برطرف میشه؟یااینکه خودش محوبشه؟
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۴ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      بله زگیل هست. به نظر من دارو استفاده کنید بهتر است

      می توانید محلول ورومال روزی 2 بار با گوش پاک کن با احتیاط بزنید تا از بتدریج از بین برود

    4. تصویر کاربر پران دوشنبه ۴ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      واقعاازلطفتون سپاسگزارم.واقعا2هفته ی ک نخوابیدم ازاسترس وخجالت هم میکشم ب پزشک مراجعه کنم.همین محلول ک فرماییدن کافی؟احتیاج ب پماددیگه ای نداره؟وتاچ مدت باید استفاده کنم؟
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      واقعاازلطفتون سپاسگزارم.واقعا2هفته ی ک نخوابیدم ازاسترس وخجالت هم میکشم ب پزشک مراجعه کنم.همین محلول ک فرماییدن کافی؟…………………..بله

      احتیاج ب پماددیگه ای نداره؟……………………..دور زگیل ابتدا کرم زینک اکساید بزنید تا پوست سالم زخم نشه

      وتاچ مدت باید استفاده کنم؟………………..تا زمانیکه کامل از بین بره

      البته این اسید زخم می کنه و با سوزش همراه هست با دقت و احتیاط استفاده کنید

       

    6. تصویر کاربر پران چهارشنبه ۶ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام آقای دکتر.خسته نباشید.اقای دکترمن محلول ورومال ک شمافرمودین نتونستم ازداروخانه تهیه کنیم بجاش بهم اسیدسالسیلیک16/7%بهم دادن میخواستم ببینیم میتونم همین محلولواستفاده کنم؟یاداروی گیاهی چیزی جایگزین داره برای درمان مشکل من؟چون من شهرستانم به همه ی داروهادسترسی ندارم.1دنیاممنون ازوقتی ک میزاریدوپاسخگوهستین
    7. تصویر کاربر دکتر محمد جباری شنبه ۹ آذر ۹۸( 6 سال پیش)
    8. نمایش سایر 6 پاسخ
  • تصویر کاربر Niloo یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 318 مشاهده پرسش
    با سلام
    آیا درمان با فریز و لیزر با هم تداخل ایجاد میکنند؟
    من یک جلسه فریز انجام دادم اما گفتین که بهترین روش برا دختر باکره لیزر co2 هست.میتونم روش درمان رو تغییر بدم؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      بله می توانید ولی بذارید یکماهی بگذرد

  • تصویر کاربر Mah یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 274 مشاهده پرسش
    سلام آقاى دكتر من بيمار خودتون هستم در آزمايش من تيپ ٦ و ٨١ زگيل تشخيص داده شده براى درمان قطعى بايد چكار كنم و البته براى زگيل هايى كه قابل رويت نيستند بايد چكار كرد بهبودى قطعى وجود داره؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام توصیه هایی که برای کنترل زگیل تناسلی و کاهش میزان عود و بعضا ریشه کنی آن می شود: شعار ما: مراقب باشید، پیگیری کنید ولی نگران نباشید • برای زدودن موهای ناحیه تناسلی به هیچ عنوان از تیغ و مواد موبر استفاده نکنید. بجای ان از ماشین های اصلاح سر با شماره نه چندان کم استفاده شود. • پرهیز از خاراندن ناحیه تناسلی • پرهیز از خشک کردن ناحیه تناسلی بصورت مالشی • عدم استفاده از لیف در ناحیه تناسلی • کاهش دفعات رابطه ی جنسی با همسر تا حذف کامل ضایعات • قطع رابطه ی جنسی غیر ایمن • استفاده از کاندوم در روابط جنسی • درمان همزمان هر دو شریک جنسی • معاینه ی دوره ای توسط خود بیمار و نیز پزشک با درشت نمایی و نور مناسب • درمان زودهنگام ضایعات جدید با روش های سریع الاثر مثل لیزر • تقویت سیستم ایمنی از طریق o عدم استعمال دخانیات o استفاده از سبزیجات و میوه جات تازه بویژه سیر تازه، چای سبز، لیموترش و میوه هایی که رنگدانه ی قرمز دارند. o استفاده از مکمل ها، ویتامین و آنتی اکسیدان ها مثل کپسول های پاور فیت و ایمیونس o ورزش o کاهش استرس • تزریق واکسن گارداسیل برای افراد بین 9 تا 45 سال

  • تصویر کاربر کیا یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 318 مشاهده پرسش
    باسلام و وقت بخیر
    آقای دکتر خانمم ده روز پیش داخل واژن رو دوبار لیزر کردیم و واکسن اولی هم زدیم و از یه ماه پیش فقط رو ایمن بدنمون کارمیکنیم فقط بعد یه هفته که لیزر کردیم الان رو عکس ها یی که فرستم دوتا جوش یا زگیل دیدم خواستم شما لطف کنید ببنید اینا زیگیل هستن یا جوش ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      زگیل نیستند

  • تصویر کاربر سحر یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 312 مشاهده پرسش
    بنده مبتلابه زگیل مقعدی شدم دکترابتداکرایوکرده سپش مایع پدوفیلین روبه من دادکه درمحل زخمها هرشب درمیان تاچهارشب بذارم که بسیاردردناک بودمن دوشب گذاشتم که باعث زخم وسیع درمحل مقعدوخونریزی شدبعدقطع کردم الان درمحل مقعدم یک حالت برجستگی دریکطرف دوباره ایجادشده الان سوالم‌اینه ایابعدکرایومیبایتی به من پدوفیلین میادیانه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۳ آذر ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      بلافاصله بعد از کرایو خیر ولی بعد از بهبود آثار کرایو میشه پودوفیلین زد ولی نه به این شیوه ای که فرمودید

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید