به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
هادی دوشنبه ۱۰ تیر ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 528 مشاهده پرسش
بعد از ماه رمضان دردی چند روزه در بیضه راست احساس کردم که این درد شبها قبل از خواب بیشتر بود. بعد از مراجعه به پزشک علایم عفونت اپیدیدیم تشخیص داده و قرص های افلوکساسین 200 و سیپروفلوکساسین 250 تجویز کردن
بعد از چند روز مصرف دارو مصرف همچنان گاهی بیضه سمت راست تیر میکشه و احساس درد مثل سابق هست
سوال
آقای دکتر اگه عفونت اپیدیدیم درست تشخیص داده شده باشه چه مدت بعد از مصرف دارو خوب میشه؟؟؟؟
و سوال آخر دو روز هست که موقع خواب کلیه سمت راست هم درد میگیره و وقتی به پشت و یا پهلوی چپ میخوابم چند دقیقه ای درد میگیره و بعد بیضه راست شروع به درد میکنه.
ممکنه بخاطر داروها باشه؟؟
با دارو آب زیاد میخورم و رنگ ادرار شفاف و بی رنگ شده- سلام.چنو وقتي هست در بيضه چپم درد خفيفي اخمحساس ميکنم.بيضه راه معاينه کردم درسمت بالاي بيضه قسمت اپيديديم کمي حالت التهاب و بزرگي ولمس واضح را مشاهده کردم.به نظرتون سرطان بيضه است ؟هجده ساله ام و مجرد هستم
- باسلام. چندروزی هست که دردخفیفی درناحیه بیضه چپ واطراف کشاله سمت چپ دارم ودرهنگام دویدن وفعالیت ورزشی کمی بیشترمیشودممنون میشم دلیل آن رابیان بفرمایید؟
- سلام خسته نباشید بیضه راست پسره 32 ماهم را 14 خرداد دوختند آیا امکان پیچ خوردن را دارد؟کشاله ران راستش و نشون میده میگه درد میکنه علتش چیه؟ .ممنون از اینکه سوال قبلیم و جواب دادین
- آقای دکتر عکس رو نمیفرسته پسوند روهم تغییر دادم ازچه راهی میتونم عکسو بفرستم براتون
من تازه متوجه شدم دکتر رفتم گفتن زگیل هست و محلول زدن و پماد زینک تجویز کردن آیا موثر هست؟
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

