به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
مبین یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 224 مشاهده پرسش
سلام و خسته نباشید من تازگیا متوجه کجی الت شده ام و خیلی اعصابم رو ریخته بهم. با توجه به تصاویر آیا کجی التم بیشتر از 30 درجه است و باید عمل بشم یا این که نه کمتر از 30 درجه هست و میتونم به راحتی سکس داشته باشم ؟؟ ممنون میشم اگه جواب بدین در ضمن این کجی مادرزادیه یا پیرونی؟؟-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
میزان انحنا در حدی نیست که در سکس مشکل ساز باشد
-
- سلام خسته نباشید من حدود 3 ماه پیش رابطه جنسی محافظت نشده داشتم الان بعد از 3 ماه امروز سر آلت یک حالت جوش ریز زده که حالت گنبدی شکل داره و نه درد نه خونریزی و نه خارش داره میخواستم ببینم این زگیل تناسلی هست یا خیر ممنون.
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
خیر زگیل نیست
-
- سلام آقای دکتد ببخشید من روی پوست التم زخم هایی خشک دارم و زیر پوست بیضه هایم پوسته پوسته های خشک شده نمیدونم باید چکار کنم جسارتا چند روز پیش با تیغ مو های روی التم رو زدم و روز بعدش این اتفاق افتاد دکتر جان به نظرتون پمادی یا یک چیزی معرفی نمیکنید تا بزنم روی التم خوب بشه ممنونم اگه زود جوابمو بدید
-
صالحی پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
لظفا پاسخ بدید -
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام احتمالا اگزما و آلرژی پوستی است. شب ها بمدت ۲ تا ۳ هفته پماد هیدروکورتیزون بزنید و مادام العمر از شامپو بچه برای شستن تناسلی در حمام استفاده کنید و هیمشه بعد از استحمام نیز لوسیون بدن بچه روی ناحیه تناسلی بزنید.
- نمایش سایر 1 پاسخ
-
- سلام و عرض ادب . یکماه پیش بود که داشتم همین قسمت سوال جوابا رو میخوندم که ی نفر گفته بود قرص پلاتینیوم اگه اشاباه نکنم جهت درمان hpv مصرف کرده بود. اسم قرص همون پلاتینیوم هست؟ ممنون میشم در موردش راهنمایی بکنید
-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
کپسول AHCC هست از نوع پلاتینیوم روزی 3 گرم برای 6 ماه میتونه به درمان کمک کنه
-
- سلام آقای دکتر
من حدود دو ماه پیش به خاطر واریکوسل گرید دو به سه سمت چپ عمل واریکوسل به روش سنتی(عمل باز) انجام دادم اما حالا از وقتی که این عمل رو انجام دادم مشکل نعوظ آلت تناسلی پیدا کردم و آلتم حتی با وجود تحریک جنسی سفت نمیشه و اگرم بشه سریع حالت سفتی خودش رو از دست میده (قبل از عمل هیچوقت مشکل نعوظ نداشتم و همیشه طبیعی بود)
حالا سوال من اینه که :
1_ این عمل واریکوسلی که انجام دادم باعث این مشکل شده و به عروق تناسلی آسیب رسونده؟
2_ الان تکلیف من چیه؟-
دکتر محمد جباری
یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
1_ این عمل واریکوسلی که انجام دادم باعث این مشکل شده و به عروق تناسلی آسیب رسونده؟……………………..خیر ربطی به عمل ندارد
2_ الان تکلیف من چیه؟……………..موقتا نصف قرص تادالافیل 10 میلی روزهای فرد بخورید -
M. یکشنبه ۲۶ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
ممنون از پاسختون
آقای دکتر فرمودین موقتا تادالافیل مصرف کنم:
1_ چه مدت این قرص رو مصرف کنم؟
2_ آیا ممکنه با مصرف موقت این قرص سلامتیم رو بدست بیارم و مشکل نعوظ حل بشه و بعد از اون دیگه نیازی به خوردن قرص نباشه؟ -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۲۷ خرداد ۹۸( 7 سال پیش)
به نظر مشکل شما جنبه روانی دارد و اعتماد به نفس تان که برگردد همه چیز اوکی می شود
- نمایش سایر 2 پاسخ
-
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

