به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علی دوشنبه ۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 343 مشاهده پرسش
    دکتر سلام
    بنده 24سال سن دارم از اندازه قطر التم اصلا راضی نیست میخام افزایشش بدم بصورت دائمی ایا راهی وجود داره؟ا
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      تزریق ژل و چربی هست اما من پیشنهاد نمی کنم چون هم شکل آلت را بهم می ریزد و هم اینکه عوارض دارد
  • تصویر کاربر جواد دوشنبه ۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 290 مشاهده پرسش
    سلام
    میشه انواع جراحی (راه های) افزایش حجم آلت رو با هزینه ش واسم میل کنی
    شما خودت انجام میدی؟
    خواهشأ جواب بدین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      خیر من این کار را انجام نمی دهم
  • تصویر کاربر مهدی دوشنبه ۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 381 مشاهده پرسش
    سلام.وقت بخیر .پدر من 58 سالشان است وکلیه های ایشان در حدود 2 سال است که پروتیین 0(++) دفع میکند. لطفا راهنمایی بفرمایید. مچکرم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      بایستی با متخصص نفرولوژی مشورت کنید
  • تصویر کاربر صیادصمدزاده دوشنبه ۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 269 مشاهده پرسش
    باسلام وخسته نباشید حضوردکتر عزیز بنده 36سالمه وازوقتی یادم میاد بیضه راستم بزرگترازبیضه چپمه چند سال پیش هم سونوگرافی شدم وگفتند مقداری آب دربیضه راستم وجود داره واحتمالا درکودکی ضربه ای وارد شده وچنانچه الان دردی دربیضه ندارم نیاز به درمان وجراحی ندارد . تا حالا هم دردی نداشته ام ولی اگر بیضه هام توسط کسی لمس بشه خیلی حساس میشم واحساس میکنم که قراره بیضه ام فشار داده بشه ولی مشکل خاصی ندارم ودارای فرزند هم هستم لطفا بفرمایید آریا نیاز به درمان دارم یانه?وآیا خطری درآینده متوجه من هست یا نه? ممنون میشم جوابم رو بدید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      درمان الزامی نیست و خطری در آینده شما را تهدید نمی کند اما اگر اذیت می شوید می توانید عمل کنید
  • تصویر کاربر ایمان دوشنبه ۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 375 مشاهده پرسش
    دکتر جان سلام
    من برای استفاده از کاندوم همیشه با مشکل مواجه میشم و با اینکه نعوذ کامل هست و طول آلتم هم 13 سانت هست ولی خوب روی آلتم نمیره و در میاد.اگر راهنمایی کنید ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      متاسفانه در ایران کاندوم ها سایز بندی ندارد ولی اگر پیدا کردید سایز کوچک تر بگیرید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید