به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 238 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید آیا آلت تناسلی من ایراد داره؟ حس میکنم محل ختنه کج هست
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      عکس واضح از کجی بفرستید
  • تصویر کاربر رامتین پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 238 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید من ۱۸ سال دارم و مجرد هستم وقتی خود ارضایی میکنم کمتر از یک دقیقه ارضا میشم آیا زود انزال هستم؟
    چه چیز هایی زود انزالی میاره؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 257 مشاهده پرسش
    سلام دکتر.مرسی بابات پیگیریاتون.
    میخواستم نظرتون در مورد قرص ahcc بدونم و اینکه چرا شما پیشنهادش نمیکنین و پاور فیتو پیشنهاد میکنید؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر عادل چهارشنبه ۲۰ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 319 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من بعضی وقتا ادرارم مایعی ماننده منی خارج میشه بعضی وقتا بدون ادرار هم خارج میشه آیا این مشکل جدی هست یکی بهم گفت که اشخاصی که اینجوری هستن عقیم هستن این موضو منو جدا نگران کرده
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۲۰ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      موضوع جدی نیست و ربطی به موضوع عقیمی ندارد
  • تصویر کاربر حسین پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 318 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر خسته نباشید.
    چند وقت پیش به خاطر درد بیضه و احتمال واریکوسل به پزشک مراجعه کردم که با معاینه گفتن چیزیت نیست که به اصرار خودم برام سونوگرافی نوشتن بعد از سونوگرافی مشخص شد که فتق دارم.حین سونوگرافی و معاینه پزشک از تغییر اندازه دادن بیضه هام شکایت کردم که گفتن طبیعی هست و اگه اینجوری نباشه جای نگرانی هستش.
    تو سونوگرافی ای که براتون فرستادم نوشته مختصری هیدروسل که همون لحظه از دکتر سونو پرسیدم گفتن عادیه
    الان نوشته اپیدیدیم دو طرف مشهود است این ینی چی؟خیلی خطرناکه؟؟؟
    توروخدا راهنمایی بفرمایید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید