به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر S.r پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 265 مشاهده پرسش
    سلام همسر من ازمایش اسپرم دادان و انالیز اسپرمش صفر هستش ایا ما دیگه نمیتونیم بچه دار بشیم؟؟؟امید هس؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۹ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
    2. تصویر کاربر S.r سه شنبه ۱۹ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      خیلی ممنون اقای دکتر از هرکس سوال میکردم جواب های سردرگم میگرفتم خیلی ممنون که جواب قانع کننده دادید موفق باشید
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۲۱ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      موفق باشید
    4. نمایش سایر 2 پاسخ
  • تصویر کاربر پویا سه شنبه ۱۹ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 269 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشید.
    1-من پیش متخصص ها میرم وه میگن اصن به سیستم امینی ربطی‌نداره.و درمان فقط باید زگیلارو لیزر یا کرایو کنی.ایا درست میگن؟
    2-من یه زگیل برای تعیین نوع ویروس فرستادم برای ازمایش.ایا این زگیل فقط ویروسی که باعثش شدو نشون میده؟یعنی ممکنه تایپ های دیگه رو‌داشته باشم ولی تو اون زگیل که ازمایش شده روش نشون نده؟
    3-ایا ازمایشی مبنی بر اینکه ویروس به طور کامل خارج شده برتی اقایان وجود داره؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۹ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر محمد سه شنبه ۱۹ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 329 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من 15سالم هستش توی بیضه سمت راستم کنار اپیدم یک توده که انگاری با یک لوله متصل اپیدم هستش وجود داره میخواستم بدونم طبیعی یا اگه نیست چی می تواند باشد ؟ بعضی از زمان ها با فشار درد می آید ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۹ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر سهیل سه شنبه ۱۹ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 276 مشاهده پرسش
    سلام اقا دکتر من 16 سالمه و میخواستم بدانم التم طبیعی هست درحالت معمولی 12 سانت و در حالت سفت شودن 14 سانت میخواستم بدانم طبیعی هست ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۹ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر حامد سه شنبه ۱۹ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 347 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر.میخواستم بدونم ایا مصرف تستسترون تغییری در چهره وقیافه من ایجاد میکند یا خیر.چون من ۲۲ سالمه اما هنوز ریش وسبیل ندارم وچهره ام مثل نوجوان۱۵ ساله است. و ایا میتوانم در اینده ازدواج کنم یا خیر. ممنون میشوم اگر راهنمایی کنید. وایا تستسترون ایرانی وخارجی تفاوت دارند . وشما فرمودید با مصرف تستسترون بارور نمیشوم دقیقا تستسترون چه کارایی دارد .
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۹ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید