به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر سلمان چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 396 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من سال ۹۶ رفتم سونوگرافی سنگ ۴میلی تو کلیه چپ تو کالیس میانی دارم بعد سال ۹۷ پاییز دوبار رفتم طول کلیه ها را نوشته بود ۱۱۰میلی ولی ابان توسال ۹۸ رفتم ۲۸مردلد بازم سونوگرافی رفتم بازم سنگ تو کالیس میانی چپ کلیه ام سجاش تکون نخورده اما طول کلیه ها را نرمال نوشته بود۱۰۲میلی دکتر سونوگرافی گفت سنک شکنی نمیخواد ما من سونوگرافیها را نگه داشته بودم اندازه کلیه هام یکیمی توسونوگرافی جدید کوچیک شده نسبت به قبلی اما تو جدید نوشته نرمال یه کم فکرم خرابمه امکان داره سونوگرافی اشتباه کنه تو سه تای قبلی اندازه ۱۱۰میلی توجدید ۱۰۲ میلی نظرتون چیه در ضمن سنگ شکنی برم یانه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      این خطای سونو هست

      سنگ شکنی نیاز ندارد

  • تصویر کاربر شاهرخ چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 259 مشاهده پرسش
    سلام و درود بنده 23سالع هستم و سایز التم در حالت نعوظ 13سانت و محیطش14سانت هستش از داشتن رابطه با دوس دخترم به شدت میترسم و فک میکنم با دیدنش بهم میخنده چیکار کنم اقای دکتر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      این سایز نرماله و کاریش هم نمیشه کرد

  • تصویر کاربر امید سه شنبه ۵ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 310 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من 26 سالمه ولی نیروی جنسی من خیلی افت کرده بطوری که نعوظ کامل ندارم و اصلا انزال نمی شم وحسی به سکس ندارم ولی در خواب انزال میشم و بعضی وقت ها بعد از ادرار یه مایعی غلیظی از حالتم خارج میشه آیا درمانی وجود دارد این مشکل من .
    1. تصویر کاربر امید دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)
      ۱۵۶۶۶۲
    2. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۵ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      کم توانی جنسی علل متعددی دارد که بخشی جسمی و بخشی از آن عوامل فکری و روانی است. از علل جسمی می توان به اختلالات هورمونی و اختلالات عروق و اعصاب مربوط به آلت تناسلی اشاره کرد. بیماری هایی نظیر دیابت، فشار خون بالا، بالا بودن چربی خون و اختلالات عصبی در ناحیه کمر و داروها بویژه برخی از داروهای فشار خون و داروهای اعصاب و روان، رژیم های ناسالم مخصوصا رژیم پرچربی، سیگار، مواد مخدر و روانگردان، عدم تحرک و ورزش منظم، استرس و فشارهای روانی و عدم رضایت مندی از زندگی و شرایط موجود، بالا بودن ساعات کار و کم بودن زمان لازم برای استراحت و در کنار خانواده بودن همه بخشی از علل کم میلی و کم توانی جنسی است. لذا در ابتدا نیاز به معاینه و انجام تست های لازم توسط ارولوژیست هست. در صورت طبیعیی بودن ارزیابی های لازم توسط متخصص ارولوژی توصیه می شود برای مشاوره به روانشناسی که در زمینه روابط جنسی فعالیت می کند مراجعه کنید. یادتان باشد در خیلی از موارد کلید درمان در دستان خودتان هست و با تغییر سبک و شیوه ی زندگی می توانید فعالیت جنسی مطلوب و رضایت بخشی را داشته باشید. در آخر اگر بیماری قلبی یا فشار خون کنترل نشده ندارید گاهی هم می توانید از قرص های کمکی مثل سیلدنافیل ۵۰ میلی گرمی یکساعت قبل از رابطه استفاده کنید. از شایع ترین عوارض احتمالی این قرص سردرد، گرفتگی بینی و تاری دید می باشد و مصرف همزمان آن با برخی از داروهای قلبی ممنوع می باشد.
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۲۹ مرداد ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 374 مشاهده پرسش
    سلام و خسته نباشید
    من چند روزه که توی بیضه‌هام احساس درد می‌کنم
    دوستام میگن باید خودارضایی کنم تا خوب شه ولی من اینکارو نکردم تا حالا
    می‌خواستم ببینم درست میگن؟؟
    باید خودارضایی کنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۹ مرداد ۹۸( 6 سال پیش)
      سلام
      خیر درست نمی گویند
  • تصویر کاربر حمید چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 7733 مشاهده پرسش
    سلام خدمت دکتر،بنده پارسال همین موقع سنگ 5 میلیمتری در بالای حالب راست داشتم که بدون اینکه متوجه بشم چیزی دفع شده دردم برطرف شد ولی برای اینکه خیالم راحت بشه دو ماه پیش در اواخر خردادماه با سونوگرافی ای که انجام دادم هیچ سنگی مشاهده نشد تا اینکه دیشب با درد در ناحیه راست و زیر شکمم برای سونوگرافیه مجدد که رفتم به وجود سنگ با قطر 5.5 میلیمتر در دیستال حالب راست پی بردند،برای من این سوال وجود داره که ممکنه در عرض دو ماه از سونوگرافیه قبلی ام که عاری از سنگ بوده تشکیل سنگ مجدد در دیستال حالبم امکان داشته باشه و آیا برای دفع این سنگ 5.5 میلیمتری احتیاج به سنگ شکن دارم یا خیر؟جناب دکتر در عرض چه مدتی با ورزش و نوشیدن آب فراوان دفع خواهد شد؟ ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      نبود سنگ در سونو بدلی خطای سونو می باشد نه تشکیل سنگ جدید

      احتمال زیاد با مصرف اب و ورزش دفع می شود

      نمیشه مدتش را مشخص کرد

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید