به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
محمد سه شنبه ۱۳ فروردین ۹۸( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 349 مشاهده پرسش
سلام اقای دکتر وقت بخیر من بخاطر اعصاب قرص دپاکین۵۰۰وبی پریدین مصرف میکنم حدود ۴ماه میشه،یه سری مشکلات مثل لرزش دست،تاری دیدپیدا کردم،و تمایلی به برقراری رابطه ندارم،به نظر شما ناتواناییم به خاطر مصرف قرص هست؟یا مشکل دیگه ای پیدا کردم؟- من 32سالم الت تناسلی کوچک می خوام بدونم میشه بزرگ کرد وهزینه عمل چقدر است
-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۱۳ فروردین ۹۸( 7 سال پیش)
سلام
برای آشنایی با نحوه ی اندازه گیری سایز آلت و روش جراحی افزایش سایز آلت و همچنین عوارض و میزان اثربخشی آن به لینک زیر مراجعه کنید
https://drjabbari.com/1954
-
- سپاسگزارم اقای دکتر ک سوالمو جواب دادی..و گفتید اینا زگیل نیستن..ولی من امیدم به شماس ک دردمو متوجه بشید..اگه اینا چیزی نیس پس چیه اخه من به شما گفتم ک سوزش زیاددارم عفونت ندارم رحمم سالمه ولی این لبه ک این دونه ها رو داره سوزش دارم زیاد من بیشتراز ده تا دکتر زنان رفتم ولی اوناهم متوجه نمیشن یا اصلا نمیبینن..اخه سوزشم اونقدریه ک نمیتونم بخوابم بیشتر دامن میپوشم خودم میفهمم ک دونه هاش بیشتر شده البته از وقتی ک فیریز کردم بدترشدم اخه خیلی معذرت میخوام یه دکتر بی سوادی چندماه پیش گفتن زگیله وفیریز کرد ک اینجور شدم..ببخشید طولانی شد ولی بهم بگید چیکار کنم🙏
- Minarshai:
پسر من دو سال و پنج ماهشه و من متوجه شدم روی آلتش یک نقطه ریز سیاه مثل سر مو درآورده.که انگار نزدیک محل ختنه هست و خیلی هم نزدیک پوسته.یعنی از روی پوست رد اون مو مشخصه ولی خیلی کوچک هست و نیاز به دقت بالایی داره.
آیا خطرناکه؟ - سلام دکتر جان خسته نباشید… بنده جوان 25ساله مجرد هستم که گاهی تخلیه اسپرم میکنم… بار آخری ک داشتم اینکارو انجام میدادم قبل از اینکه انزال شم. دردی در کشاله ران سمت راست بدنم زیر شکم احساس کردم.. انگار چیزی به تکان خورد یا چیزی به سمت بیضه هام رفت… بعد از اون هروقت تخلیه اسپرم میکنم یک ساعت بعدش کشاله رانم درد میگرفت تا دو روز… اما الان مدتیه همیشه در کشاله ران و بیضه راستم درد وجود داره البته درد قابل تحمل است. سونو گرافی فتق انجام دادم گفتن فتق ندارم… بیضه ها هم هیدورسل و رسوب کلسیم مشاهده شد… اگه میشه منو راهنمایی کنید چیکار کنم.. ممنونم
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

