به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر علی پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 535 مشاهده پرسش
    سلام
    من چند روز پیش یک سوال در مورد توده خیلی کوچک که سمت راست اپیدیدیم بر روی بیضه سمت راستم بود پرسیدم و شما گفتید که بهتر معاینه شوم
    من به متخصص اورولوژی مراجعه کردم و مشکلم رو گفتم و ایشون معاینه کردند
    ولی اصلا اون توده ی کوچک رو لمس نکردند و گفتند که این توده مال خود بیضه هست وسرطانی نیست و مشکلی نداری و معاینه واریکوسل هم انجام دادند .

    درضمن سونوگرافی که پزشک قبلی که بدون معاینه واسم نوشته بود که هم نشونش دادم و توی سنوگرافی هم چیزی دیده نشده بود .
    میخواستم از شما هم بپرسم که ایا واقعا این توده برای من مشکل ساز نیست ؟ و احتمال اینکه سرطانی باشه نیست ؟
    نیاز نیست که به پزشک دیگه ای مراجعه کنم ؟
    سایتتون واقعا عالیه
    از اینکه وقت میگذارید و به سوالات پاسخ میدهید واقعا ممنونم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      تو ه های سرطانی بویژه در بیضه رشد وافزایش سایز پیش رونده ای دارند گرچه من بعید می دانم که سرطان یا چیز مهمی باشد ولی با اینحال بهتره از نظر افزایش سایز طی روزها و چند هفته آینده خودتان چک کنید و اگر افزایش اندازه توده مذکور را حس کردید حتما با پزشک دیگری چک کنید.
  • تصویر کاربر vahid پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 266 مشاهده پرسش
    جواب شما: به نظر من میزان انحنا زیاد نیست و نیازی به اصلاح ندارد

    با سلام وتشکر از جواب شما
    دکتر اگر بنده بخواهم این مشکل را برطرف کنم آیا خطر خاصی دارد؟
    چون در یکی از مقالاتتون راجب آن توضیح دادید که عمل ساده ایست ومیزان خطراتش کمه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      به نظر من اگر در مقاربت مشکلی ندارید نیازی به عمل نیست
  • تصویر کاربر vahid پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 304 مشاهده پرسش
    با سلام وخسته نباشید خدمت استاد گرامی
    بنده یک مشکلی داشتم و خواستار راهنمایی شما را داشتم
    آلت من از ابتدای آن به سمت پایین دارای زاویه می باشد
    نظر شما برای درمان جراهی می باشد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      به نظر من میزان انحنا زیاد نیست و نیازی به اصلاح ندارد
  • تصویر کاربر حسین پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 957 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من 20 ساله هستم من مشگل زود انزالی دارم حتا بادیدن عکس دختر هم کمرم شول میشه باید چکارکنم …ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      اینحالت در 20 سالگی امری طبیعی است و با ازدواج بتدریج بهتر مشوید. لذا الان نیاز ی به درمان نیست و تاثیر ی هم ندارد
  • تصویر کاربر مسعود پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 284 مشاهده پرسش
    سلام اقای دکتر من همون پسریم که از ایلام با داداشم اومدم پیشتون..خواستم بدونم واقعا هیچ راهی برای حل انحراف و سایز الت من نیس؟؟؟من دوبار تا الان عمل کردم ولی راضی نبودم…درحال حاضر 19 سالمه و سایز التم 8 تازه انحرافم داره…این مشکل باعث شده ن ب کسی که دوسش دارم برسم ن ب درسم..لطفا کمکم کنید این مشکل زندگیمو داغون کرده.ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری پنجشنبه ۱۴ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      متاسفانه کامل بیاد ندارم بهتره عکسی از آلت در حالت نعوظ ارسال کنید
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید