به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,600 پرسش)
ب سه شنبه ۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 174 مشاهده پرسش
سلام. خسته نباشيد.
دو روز قبل يه سوال پرسيدم. در جوابش شما هم سوال پرسيديد ولى پاسخ من ثبت نميشه. به همين خاطر مجددا ميفرستم:
"من ٢4 سال سن دارم و حدود يك سال است كه مشكل نعوظ دارم. البته تا حدودى نعوظ دارم ولى به خوبى سال هاى قبل نيست و براى رسيدن به نعوظ كامل بايد بدنم را سفت كنم (همان طور كه براى سفت كردن بازو بايد فشار وارد كرد). آيا اين طبيعى است؟ و جالب اين جاست كه وقتى با دست فشار كمى به قسمت اخر آلتم وارد ميكنم سفت ميشود. در ضمن آلتم مقدارى انحنا به سمت چپ و پايين دارد ولى زياد نيست.
به نظرتون مشكل چى ميتونه باشه؟
آيا نياز به آزمايش هاى وريدى دارد؟"
شما سوال كرديد "آيا خودارضايى داريد؟ اگر بله در هفته چند بار؟"
هر روز يا هر دو روز يكبار خودارضايى ميكنم-
دکتر محمد جباری
سه شنبه ۹ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
اینحالت طبیعی نیست و علتش خودارضایی افراط گونه ی شماست که با ترک آن بتدریج بهبودی حاصل می شود
-
- سلام روز بخیر
من ۶ روز پیش عمل واریکوسل گرید ۳ سمت چپ انجام دادم.چند روز گذشته با سنگینی بیضه مواجه شدم امروز صبح سمت چپم ورم کرده و قسمت تحتانی الت هم از سمت چپ به شکل یک توده کشیده باد کرده خواستم بدونم طبیعی هستش یا خیر-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
بدون معاینه نمیشه نظری داد ممکنه طبیعی یا غیر عادی باشد بهتره توسط پزشک تان معاینه شوید
-
- اقای دکتر.من گیج شدم یعنی شما میگید اون قرصی رو که واستون عکسشو فرستادم نخورم و پاورپیت تهیه کنم ؟میشه سوالات قبلی رو که واستون فرستادم جواب بدید
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
نه گیج نشید همین قرصی که گرفتید ادامه دهید و اگر از نظر تعداد کم آوردید با پاورفیت ادامه دهید
-
- با سلام و تشکر من این سوال را خدمت شما پریدم
آیا مصرف قرص تادالافیل اثرات دایمی در بهبود نعوظ دارد یا اینکه با قطع مصرف مشکل دوباره ایجاد می گرد
فرمودید خیر موقتی هست این سوال بنده هست برای رفع دائم باید چه کار کرد که مشکلم حل بشود؟
جواب شما فرمودید علت باید پیدا شود
علت این مشکل من خودارضایی طولانی مدت بوده است-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
خودارضایی عادت ارضی جنسی از طریق سکس طبیعی را تغییر می دهد و نیز بعضا دلزدگی جنسی ایجاد می کند. ترک خودارضایی و مشاوره با سکسولوژیست می تواند کمک کند ولی در کل درمانش آسان نیست
-
- سلام اقاي دكتر من ازدواج كردم و ي بچه دارم دوست دخترم جديدا متوجه شده ك زگيل تناسلي در حالي ك من هيچ علامتي ندارم كاملا از دوس دخترم مطمين هستم الان نميدونم خودم مبتلا هستم يا نه و ايشون از كي كرفته براي رابطه با همسرم بايد چكار كنم و اينكه ازمايشي هس ك بفهمم من و خانومم سالم هستيم براي واكسن بايد چكار كنم و ب كجا مراجعه كنم ؟
-
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
سلام
برای شما نیاز به بررسی و آزمایشی نیست بجز معاینه ولی همسرتان بایستی معاینه و آزمایش بدهند. نیازی به تزریق واکسن نیست
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

