به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر ن دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 226 مشاهده پرسش
    من چندتا دونه داشتم که از بین بردمشون اینم جواب تست پاپ و نمونه برداریم هست
    من به تازگی با کسی رابطه با کا…داشتم و ایشون رابطه دهانی هم برقرار کردم هم‌ایشون برای من هم من برای ایشون
    من ضایعه دهانی ندارم
    من بهشون نگفتم این بیماریو دارم
    ایا بهشون انتقال دادم؟
    راهی هست که از تست خون متوجه این بیماری بشن؟یعنی بگم برم چه تست بدن؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      من چندتا دونه داشتم که از بین بردمشون اینم جواب تست پاپ و نمونه برداریم هست من به تازگی با کسی رابطه با کا…داشتم و ایشون رابطه دهانی هم برقرار کردم هم‌ ایشون برای من هم من برای ایشون من ضایعه دهانی ندارم من بهشون نگفتم این بیماریو دارم
      ایا بهشون انتقال دادم؟…………….اگر حامل ویروس هستید بله منتقل کردید
      راهی هست که از تست خون متوجه این بیماری بشن؟…………………..خیر
      یعنی بگم برم چه تست بدن؟……………برای مردانی تستی وجود ندارد
  • تصویر کاربر محمد دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 220 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر
    من متاسفانه در سه چهار ماه پیش به همراه یکی از دوستان در کار پس الت هم را خوردیم و بعد از این کار پس سریعا توبه و از هم طلب بخشش کردیم ولی من احساس گناه میکنم که خدا من را نبخشیده ایا خدا توبه من را قبول کرده و در حال فراموشی آن اتفاق هستم
    وهر دو در 15 سالگی قرار داشتیم
    من این احساس را دارم که دیگر ادم پاکی نیستم
    لطفا کمکم کنید
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      ناامیدی از بخشش خدا خودش گناهی بزرگ هست لذا به عفو و بخشش خدا ایمان داشته باشید
  • تصویر کاربر محمدحسن دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 265 مشاهده پرسش
    سلام
    پسرم را درسال 92 عمل هیپوسادیاس ک داشت عمل کردم بعدازعمل متوجه شدیم ک پسرم خروجی ادرارش از دو سوراخ انجام میشه
    الان تصیم ب عمل مجددش گرفتم ولی راهنمایی میخوام نمیدونم چکارکنم اگه میشه راهنمایی کنید
    ممنون
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      عکس واضح از دو سوراخ بفرستید
  • تصویر کاربر بهروز دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 226 مشاهده پرسش
    سلام وقت بخیر تو پاسخ قبلتون سوالاتی برام بوجود امد
    1-فرمودید اگر بیضه راست رو نخوام برام خارجش نمیکنن چطور؟ اخه شنیدم اگر بالا باشد سرطانی میشود
    2- من براتون نتیجه سونو رو فرستادم میشه بگید ایا بیضه سمت راستم مشکل دارد یا خیر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      1-فرمودید اگر بیضه راست رو نخوام برام خارجش نمیکنن چطور؟ اخه شنیدم اگر بالا باشد سرطانی میشود…………….خیر اینگونه نیست که حتما سرطانی شود فقط کمی ریسک بالاتری نسبت به دیگر افراد دارد
      2- من براتون نتیجه سونو رو فرستادم میشه بگید ایا بیضه سمت راستم مشکل دارد یا خیر…………………….خیر مشلی ندارد
  • تصویر کاربر ميترا دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش) تعداد بازدید: 222 مشاهده پرسش
    سلام دكتر جان من دختري ٢٣ ساله هستم ،حدود ٢ هفته پيش يه زگيل كوچولو در ناحيه تناسليم داشتم كه دكترم جهت نمونه گيري براي خوش خيم يا بد خيم بودن زگيل ان را جراحي كرد و به ازمايشگاه فرستاد،الان حدود ١-٢ روز هستش كه حس ميكنم جاي زگيل يك مقدار كمي برجسته شده و راه كه ميرم يكمقدار درد ميكنه اما نه برجستكي كه مربوط به زگيل جديد باشه،خيلي نگرانم چيكار كنم؟ايا خطرناكه؟يا عفونت كرده؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۸ مرداد ۹۷( 7 سال پیش)
      سلام
      نه مشکلی نیست طبیعی است بتدریج برطرف می شود
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید