به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر سعید جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 260 مشاهده پرسش
    با سلام و قدر دانی از زحمات شما.
    مدت طولانی هست که با درد بیضه چپ مواجه هستم. با لمس بیضه چپ در قسمت پشت و بالای ان یه توده به اندازه نخود حس میکنم که بسیار با لمس دردناک میشه. میخوام بدونم مشکلم چیه.
    بنده واریکسل گرید 3 هم دارم که درمان نکردم.
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      درد بيضه و توده اي كه لمس كرديد علل متعددي مي تواند داشته باشد لذا توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
  • تصویر کاربر Roz جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 364 مشاهده پرسش
    یکماه از ابتلای من به تبخال تناسلی گذشته
    1-تبخال تناسلی واکسن دارد؟
    2-آزمایش ویروس هرپس یا تست پاپ اسمیر لازم است؟
    مجرد هستم.اولین شریک جنسیم بوده
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      تبخال تناسلي واكسن ندارد
      در صورت قطعي بودن تشخيص نيازي به آزمايش خون بابت اين قضيه نيست گرچه بررسي از نظز ايدز و ….. نياز هست. پاپ اسمير براي تبخال تناسلي نياز نيست
  • تصویر کاربر محمد جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 306 مشاهده پرسش
    سلام.بعد از ادرارکه همیشه کامل مجاری ادرار را تخلیه میکنم و بلند میشم . بعدش قطرات کوچک ادرار را مشاهده میکنم که باعث ناراحتی و عصبی شدنم میشود. و حس میکنم بدنم طاهر نشده است وبا دستمال کاغذی پاکش میکنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      توصيه مي كنم استبرا و نيز ورزش تقويت عضلات كف لگن را انجام دهيد
  • تصویر کاربر طارق جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 521 مشاهده پرسش
    سلامً اقاي دكتر من بعد أز يك شب تب و لرز شديد و استخون درد و درد در قسمت زير شكم ، متوجه ورم در نزديكي آلت تناسلي قسمت چپ همراه با قرمز شدن اون قسمت شدم و شب دوم هم تب كردم ك فرداش به اضافه مشكل قبلي آلت تناسلي هم ورم كرد . تشخيص خودم عفونت مثانه بوده .در حال حاضر هم سفكسيم٤٠٠ مصرف ميكنم.ممنون ميشم اگر درمان ديگه اي باشه اطلاع رساني كنيد
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      اگر تب و ديگر علايم با هين دارو در حال فروكش كردن است نياز به داري ديگري نيست
  • تصویر کاربر اکرم جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 307 مشاهده پرسش
    آیا استفاده از پماد آسیکلویر بر روی زخم که اشتباهأ تبخال تصور شده عوارض جانبی دارد؟
    آیا ورود این پماد به داخل واژن مضر یا خطرناک است؟
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
      سلام
      غالبا اتفاقي رخ نمي دهد و عارضه ي جدي ندارد
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید