به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (58,598 پرسش)
سعید جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 260 مشاهده پرسش
با سلام و قدر دانی از زحمات شما.
مدت طولانی هست که با درد بیضه چپ مواجه هستم. با لمس بیضه چپ در قسمت پشت و بالای ان یه توده به اندازه نخود حس میکنم که بسیار با لمس دردناک میشه. میخوام بدونم مشکلم چیه.
بنده واریکسل گرید 3 هم دارم که درمان نکردم.-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
درد بيضه و توده اي كه لمس كرديد علل متعددي مي تواند داشته باشد لذا توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید
-
- یکماه از ابتلای من به تبخال تناسلی گذشته
1-تبخال تناسلی واکسن دارد؟
2-آزمایش ویروس هرپس یا تست پاپ اسمیر لازم است؟
مجرد هستم.اولین شریک جنسیم بوده-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
تبخال تناسلي واكسن ندارد
در صورت قطعي بودن تشخيص نيازي به آزمايش خون بابت اين قضيه نيست گرچه بررسي از نظز ايدز و ….. نياز هست. پاپ اسمير براي تبخال تناسلي نياز نيست
-
- سلام.بعد از ادرارکه همیشه کامل مجاری ادرار را تخلیه میکنم و بلند میشم . بعدش قطرات کوچک ادرار را مشاهده میکنم که باعث ناراحتی و عصبی شدنم میشود. و حس میکنم بدنم طاهر نشده است وبا دستمال کاغذی پاکش میکنم
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
توصيه مي كنم استبرا و نيز ورزش تقويت عضلات كف لگن را انجام دهيد
-
- سلامً اقاي دكتر من بعد أز يك شب تب و لرز شديد و استخون درد و درد در قسمت زير شكم ، متوجه ورم در نزديكي آلت تناسلي قسمت چپ همراه با قرمز شدن اون قسمت شدم و شب دوم هم تب كردم ك فرداش به اضافه مشكل قبلي آلت تناسلي هم ورم كرد . تشخيص خودم عفونت مثانه بوده .در حال حاضر هم سفكسيم٤٠٠ مصرف ميكنم.ممنون ميشم اگر درمان ديگه اي باشه اطلاع رساني كنيد
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
اگر تب و ديگر علايم با هين دارو در حال فروكش كردن است نياز به داري ديگري نيست
-
- آیا استفاده از پماد آسیکلویر بر روی زخم که اشتباهأ تبخال تصور شده عوارض جانبی دارد؟
آیا ورود این پماد به داخل واژن مضر یا خطرناک است؟
با تشکر-
دکتر محمد جباری
جمعه ۱۵ بهمن ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
غالبا اتفاقي رخ نمي دهد و عارضه ي جدي ندارد
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

