به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر یاشار سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    سلام ، یک هفته پیش به دلیل بلند کردن جسم سنگین تو ناحیه شکمم درد احساس کردم و بعد از چند روز درد زیر شکمم خوب شد اما بیضه ام درد گرفته
    این درد با نشستن روی صندلی کار و نشستن طولانی پشت فرمون ماشین بیشتر میشه
    به متخصص داخلی مراجعه کردم و سونوگرافی از شکم برام نوشتن ، به متخصص سونوگرافی درد بیضه رو گفتم و از شکم و بیضه سونوگرافی کرد و گفت مشکل فتق نیست ، حالا بعد از گذشت یک هفته همچنان این درد گاهی به وجود میاد و متاسفانه با دراز کشیدن تشدید میشه !
    درد مبهمی تو بیضه حس میکنم و حساسیت بیضه ام مانع انجام فعالیت جنسیم میشه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر رضا جمعه ۲۴ شهریور ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 263 مشاهده پرسش
    بی زحمت تفسیر جواب آزمایش رو میخواستم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 9 سال پیش)
    2. تصویر کاربر رضا سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 9 سال پیش)
      سلام آزمایش که ارسال نشده بود
    3. تصویر کاربر رضا سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 9 سال پیش)
      آزمایش
    4. تصویر کاربر رضا سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 9 سال پیش)
      آزمایش
    5. تصویر کاربر دکتر محمد جباری جمعه ۲۴ شهریور ۹۶( 9 سال پیش)
    6. نمایش سایر 4 پاسخ
  • تصویر کاربر حسین سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 245 مشاهده پرسش
    سلام دکتر چطوری خوبی.. واقعا خدا رو شکر میکنم واسه داشتن شما دکتر خوب و مهربون که واقعا زحمت میکشین سوالهایی که میکنیم روخیلی سریع جواب میدین.. مرسی که هستین
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر روزبه سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 578 مشاهده پرسش
    سلام آیا مصرف قرص راکوتان باعث نشان دادن آزمایش منفی کاذب ایدز می شود؟ یا اصلا بر آزمایش hiv اثری دارد؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 9 سال پیش)
  • تصویر کاربر سینا سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 326 مشاهده پرسش
    https://drjabbari.com

    سلام آقای دکتر من برای ریزش مو به دکتر مراجعه کردم دکتر هم چند تا نوع قرص روی و ویتامین و قرص فینوپروست 5 رو یرام تجویز کرد من هم 5 عدد از قرص فینو پروست5 رو روزی یه عدد خوردم یعنی پنج روز خورم ولی در روز چهارم بیضه سمت راستم درد گرفت و سریع مصرف قرص رو قطع کردم ولی هنوز بعد از 2 روز که میگذره بیضه ام درد میکنه البته از شدتش اومده پایین به نظر شما آیا آسیبی به بیضه ام رسیده و اینکه در بیضه از بین میره به نظر شما چکار باید بکنم؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۲۱ شهریور ۹۶( 9 سال پیش)
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید