به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (5,006 پرسش)
امین شنبه ۲۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش) تعداد بازدید: 348 مشاهده پرسش
سلام دکتر. من شنیده بودم هورمون lh سبب ترشح تستسترون میشه با این اطلاعات تو برگه ازمایش هورمون lh طبیعی بوده و من هم میل جنسی رو در روز ازمایش احساس میکردم ولی هورمون تستسترون در برگه ازمایش خیلی از حد طبیعی پایینتر بود میخواستم بدونم چطوری ممکنه؟؟ایا ممکنه ازمایشگاه دچار اشتباه شده باشه-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
توصیه می نم در آزمایشگاه دیگری ازمایش تان را تکرار کنید
-
- باسلام .
بند مدت زیادی هست که مشاهده میکنم بیضه جدید در سمت چپم به وجود امده است.
یعنی در حال حاضر۳عدد بیضه دارم.
لطف کنید بنده رو راهنمایی کنید-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید. احتمال دارد کیست باشد -
علیرضا دوشنبه ۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
باسلام خدمت اقای دکتر.
خیلی ممنونم که جواب سوالم را دادید.
در پیرو جواب شما لازم به ذکر است که بگم اون یکی اضافه کوچکتر از بیضه های دیگر هست اما دقیقا سفتی وگردی و همه چیزش مثل همون بیضه ها هست.
در عکس یا فیلم مشخص نمیشه وگر نه واستون ارسال میکردم.
من از شیراز کار های شمارو دارم دنبال میکنم.
از شما هم خیلی ممونم وکمال تشکر رو دارم.
خیلی گلی کاکو -
دکتر محمد جباری
دوشنبه ۱ آذر ۹۵( 9 سال پیش)
موفق باشید - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- باسلام؛
آقایی 27ساله و متاهل هستم که چند ماه است دچار کمبود میل جنسی، زودانزالی و اختلال نعوظ شده ام و جالب این است که دچار اضافه وزن و چاقی هم شده ام. مشکل چیست و چه باید بکنم؟ آیا آزمایش خاصی نیاز است؟ چه آزمایشاتی؟
باتشکر.-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
توصیه می کنم برای معاینه و در صورت نیاز انجام بررسی لازم حضورا به پزشک مراجعه کنید. قدم اول شرح حال کامل و معاینه هست. بعدش آزمایش هست
-
- سلام دکتر من به متخصص زنان مراجعه کردم گفتن که جوشهایی که بین واژن ومقعد من هستن عفونی هستش و 3تا امپول مترونیدازول دادن که هرروزیکیشو بزنم،قرص پنی سیلین وی500 دادن وقرص اسیکلوویر دادن،پماد اسیکلوویر و پماد ان ان هم دادن که یکیشو صبح بزنم یکیشو شب،حالابااین امپول وقرصا و پماد بدنم بازم جوش هازیادمیشن واصلا درمان نمیشن،توروخدا بگین چی مصرف کنم؟واقعاداره جدای ازجسمم ،روحمم تخریب میکنه.منتظر جوابتون هستم ممنون
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بدون معاینه نمی توانم نظری بدهم و تشخیصی را مطرح کنم.
-
- سلامي دوباره:اقاي دكتر من اگه با دوست دخترم رابطه داشته باشم ميتونه مشكل ايجاد كنه واسش؟اگه همه ي اصول بهداشتي رو رعايت كنم؟ممنون
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۲۹ آبان ۹۵( 9 سال پیش)
سلام
بله امکانش هست
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید
