به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر روح سه شنبه ۱۰ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 445 مشاهده پرسش
    سلام . یه چند روزی هست موقع ادرار کردن وقتی که تموم میشه آخرش که چند تا قطره میاد همراه با خون هسته و سوزش لطفاً بگید دلیلش چیه با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۰ دی ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر آرش۹۲ سه شنبه ۱۷ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 835 مشاهده پرسش
    سلام دکتر
    آلت من در هنگام سکس متاسفانه به سختی به حالت نعوظ میرسه و بعد از مدتی که به نعوظ میرسه هم به سرعت نعوظشو از دست میده…آیا دارو و تمرین خاصی برای این مشکل هست؟
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۷ دی ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام کم توانی جنسی علل متعددی دارد که بخشی جسمی و بخشی از آن عوامل فکری و روانی است. از علل جسمی می توان به اختلالات هورمونی و اختلالات عروق و اعصاب مربوط به آلت تناسلی اشاره کرد. بیماری هایی نظیر دیابت، فشار خون بالا، بالا بودن چربی خون و اختلالات عصبی در ناحیه کمر و داروها بویژه برخی از داروهای فشار خون و داروهای اعصاب و روان، رژیم های ناسالم مخصوصا رژیم پرچربی، سیگار، مواد مخدر و روانگردان، عدم تحرک و ورزش منظم، استرس و فشارهای روانی و عدم رضایت مندی از زندگی و شرایط موجود، بالا بودن ساعات کار و کم بودن زمان لازم برای استراحت و در کنار خانواده بودن همه بخشی از علل کم میلی و کم توانی جنسی است. لذا در ابتدا نیاز به معاینه و انجام تست های لازم توسط ارولوژیست هست. در صورت طبیعیی بودن ارزیابی های لازم توسط متخصص ارولوژی توصیه می شود برای مشاوره به روانشناسی که در زمینه روابط جنسی فعالیت می کند مراجعه کنید. یادتان باشد در خیلی از موارد کلید درمان در دستان خودتان هست و با تغییر سبک و شیوه ی زندگی می توانید فعالیت جنسی مطلوب و رضایت بخشی را داشته باشید. در آخر اگر بیماری قلبی یا فشار خون کنترل نشده ندارید گاهی هم می توانید از قرص های کمکی مثل سیلدنافیل ۵۰ میلی گرمی یکساعت قبل از رابطه استفاده کنید. از شایع ترین عوارض احتمالی این قرص سردرد، گرفتگی بینی و تاری دید می باشد و مصرف همزمان آن با برخی از داروهای قلبی ممنوع می باشد.

  • تصویر کاربر علی سه شنبه ۱۷ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 412 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر من کمی در رابطه با این مسئله تحقیق کردم بعد خواستم بدونم که به عمل نیاز دارم یا خیر؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۷ دی ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      اگر شدید نیست نیازی به عمل ندارد

  • تصویر کاربر امید سه شنبه ۱۰ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 426 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    حدودیکسال بود مشکل نعوذ پیدا کرده بودم (شاید ب دلیل خود ارضایی زیاد)، رفتم دکتر بعد سونوگرافی کالرداپلر بدون تزریق مشخص شد ک مشکل جسمیه ، شش ماه داروی بوپروپیون شبی یک عدد، تیافیل یک روز درمیان یک عدد ده صبح +ارکتاویتال و انرژکس مصرف کردم ، تو مدت زمان مصرف دارو خیلی‌خیلی خوب بودم دوماه هم آسنترا برای درمان زود انزالی مصرف کردم ، الان دوساله از مصرف داروها گذشته اما بازم ب این مشکل برخوردم ، آلتم ب رنگ تیره در اومده
    بعضی از قسمت های سر آلتم کمی بی حس شده و تیره شده چیکار باید بکنم؟؟
    آیا با مصرف دوباره داروها بهتر میشم؟
    آیا این دارو ها درمان کننده قطعی
    آیا با جراحی عروق میتوان مشکل را دائمی برطرف کرد ؟
    آیا در میان سالی هم ممکنه این مشکل پیش بیاد و درمان نشه ؟؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۱۰ دی ۹۸( 6 سال پیش)
  • تصویر کاربر Jan دوشنبه ۱۶ دی ۹۸( 6 سال پیش) تعداد بازدید: 412 مشاهده پرسش
    سلام دکتر من وقتی با یه دختر حتی چت میکنم بی اختیار آب منی حتی اندک خارج میشه خواستم دلیلش رو بدونم و اینکه درمانش چیست؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۱۶ دی ۹۸( 6 سال پیش)

      سلام

      اینحالت بدلیل تحریک جنسی است و طبیعی است

درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید