به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (5,006 پرسش)
امیر شنبه ۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 370 مشاهده پرسش
با سلام و تبریک نوروز
حدود 9 ماه پیش دچار تغییرات در آب منی شدم به طوری که در هنگام تخلیه یا بسیار غلیظ یا بسیار رقیق به شکلی که هیچ حالت چسبده ای نداشت، الان حدود یک ماه است که کمی بیش دچار درد بین بیضه و مقعد شدم، از طرف ی در یک هفته ی اخیر بعد از ادرار حس می کنم مقدار کمی از ادرار داخل مجرای ادراریم می ماند و بعد از ادرار دچار سوزش می شوم گاهی در لگن احساس درد دارم، لطفا راهنمایی بفرمائید.-
دکتر محمد جباری
شنبه ۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام و تبریک سال نو و آرزوی سلامتی
توصیه می کنم با مراجعه به ارولوژیست بررسی و درمان شوید -
امیر شنبه ۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام جناب دکتر مشکل حادی است یا با دارو حل می شود؟ -
دکتر محمد جباری
شنبه ۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
نه حاد نیست و با دارو قابل برطرف شدن است - نمایش سایر 2 پاسخ
-
- سلام آقای دکتر بنده چندین بار سوال کردم اما جواب ندادین خواهشن جواب بدین.بنده 25 سال دارم 6سال قبل عمل واریکوسل انجام دادم بدنسازی کارم میکنم در سال 93 5 عدد ناندرلون 2عدد تستسترون تزریق کردم دیگه تزریق نمیکنم ایا اینا در اینده موجب نازایی بنده میشه خواهشن جواب بدین
-
دکتر محمد جباری
شنبه ۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام و تبریک سال نو و آرزوی سلامتی
برای پاسخ به این سوال توصیه می کنم آزمایش اسپرم انجام دهید
-
- با سلام خدمت آقای دکتر و تبریک سال نو
من از استان فارس و 25 سالم هس
من با التم بازی میکنم و از ارضا شدنم جلوگیری میکنم وقتی این کارو میکنم بیضه هام تیر میکشه بیشتر بیضه سمت راستم و همچنین اگه اشتباه نکنم پروستاتم تیر میکشه میخواستم دلیلش را بدونم که ایا این کار برام ضرر داره؟-
دکتر محمد جباری
شنبه ۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام
این کار ضرر دارد . یا نباید انجام دهید یا اگر انجام دادید بایستی تا مرحله انزال پیش بروید البته توصیه می کنم که اصلا انجام ندهید
-
- سلام دکتر عزیز
ممنون که زحمت می کشید و راهنمایی می کنید
من یه توده نرم رو زیر بیضه راستم لمس می کنم در حالی که در بیضه چپم وجود نداره
همچنین وقتی بهش دست می زنم یه درد خفیفی رو احساس می کنم
علاوه بر اون چند روزیه که یه درد خفیف رو در همون ناحیه و اطرافش و زیر شکمم نزدیک بیضه احساس می کنم که با تحرک و رفت و آمد و نشستن و باز و جمع کردن پاهام بیشتر میشه
چند بار به دکتر مراجعه کرده م و بعد از معاینه تشخیص عفونت داده ن اما بعد از یه مدت درمان با کپسول سفیکسیم و موقتا احساس بهتری پیدا کردن دوباره همون درد بر میگرده
چند تا دکتر هم گفتن که اگه محتلم بشی درست میشه اما بعد یه مدت دوباره برگشته
علایمی که دارم شبیه سرطان بیضه است اما نمی دونم چرا دکتر ها یه تشخیص دیگه دارن و من به شدت نگرانم که این تشخیص احتمالا نادرست یه بلایی سرم بیاره که جبرانش سخت باشه یا سرطان باشه و بعد …
در هر صورت ممنون میشم که راهنمایی کنید
من به شدت نگرانم
با تشکر-
دکتر محمد جباری
شنبه ۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
سلام و تبریک سال نو و آرزوی سلامتی
توصیه می کنم سونوگرافی از بیضه ها انجام دهید که روش مناسبی برای تشخیص سرطان بیضه هست البته با توضیحاتی که فرمودید احتمالش خیلی خیلی کم است
-
- با عرض سلام و احترام
١-آيا استفاده از كلوميفن و پنتوكسي فيلين بطور همزمان براي افزايش مقدار و تحرك اسپرم ها ايرادي ندارد؟
٢-آيا مصرف كلوميفن باعث ريزش مو ميشود؟
٣-دوز مصرفي اين دو دارو چه مقدار و به چه مدت بايد مصرف شود؟
با تشكر-
دکتر محمد جباری
شنبه ۷ فروردین ۹۵( 1 دهه پیش)
با سلام و تبریک سال نو و آرزوی سلامتی
١-آيا استفاده از كلوميفن و پنتوكسي فيلين بطور همزمان براي افزايش مقدار و تحرك اسپرم ها ايرادي ندارد؟………………………..خیر
٢-آيا مصرف كلوميفن باعث ريزش مو ميشود؟…………………من جایی ندیدم از عوارضش ریزش مو باشه
٣-دوز مصرفي اين دو دارو چه مقدار و به چه مدت بايد مصرف شود؟………………..۲۵ میلی روزانه برای یک یا دو دوره ی ۳ ماهه
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید
