به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر حامد دوشنبه ۲۲ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 283 مشاهده پرسش
    سلام من 35 سالمه تعداد اسپرم من نرماله اما حرکتشون کنده واریکوسل هم ندارم میخواستم ببینم برای بچه دار شدن چیکار باید بکنم ؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری دوشنبه ۲۲ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      از داروهایی مثل ویتایمن E و ال کارنیتین استفاده کنید و در صورت عدم باروری بهتر است IUI کنید
  • تصویر کاربر علیرضا چهارشنبه ۱۷ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 318 مشاهده پرسش
    سلام خسته نباشید بیضه سمت چپ من حالت شلی گرفته وبا دست معاینه که میکنم از جلو و عقب بیضه بیرون زدگی هایی احساس میکنم وبیضه چپم از راستی کوچک تر شده و حالت شلی به خود گرفته در ضمن هیچ دردی هم احساس نمیکنم ایا مشکلی در بیضه من است؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۷ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      بظاهر بر اساس توضیحات تان مشکلی نیست اما قطعی نمیشه اظهار نظر کرد مگر آنکه معاینه شوید
  • تصویر کاربر ali چهارشنبه ۱۷ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 335 مشاهده پرسش
    سلام
    خسته نباشید
    آقای دکتر مدتیه در ناحیه کشاله ران دچار درد شدم قبلا ورزش میکردم انگار کالشه رانم کش اومده چن روزه ورزش نمیکنم ولی زیاد بهتر نشده و از وقتی درد گرفته بیضه هامم درد میگیره گاهی اوقات احساس میکنم بیضه هام هی حرکت میکنه و جا به جا میشه دردش خیلی کمه و اکثر اوقات درد ندارم بیشتر احساس سنگینیه و شل بودن کیسه بیضه هستش میترسم پیچش بیضه باشه در ضمن واریوسل خیلی خفیفم دارم خواهشا جوابمو بدین من خیلی نگرانم جناب دکتر ممنون میشم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۷ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      توصیه می کنم معاینه شوید
  • تصویر کاربر توحید چهارشنبه ۱۷ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 311 مشاهده پرسش
    سلام آقای دکتر برای اقزایش وتقویت اسپرم چه توصیه های میدهید مرسی
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۷ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      ویتامین E و C و Zinc
  • تصویر کاربر محمدکاظم پنجشنبه ۱۸ تیر ۹۴( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 293 مشاهده پرسش
    با سلام و خسته نباشید
    آقای دکتر من حدود 2سال از قرص فین پشیا استفاده کردم بعد از این دوره دارای مشکلاتی شدم :
    1- وقتی در خواب ارضاء میشم وازم منی خارج میشه بعد از 10 دقیقه پروستاتم شروع به درد میکنه و بعد معده ام هم درد میگیره و در معده ام شروع به صدا و بعد نیاز به دستشوئی و اسهال میگیرم ،
    یا بعضی وقتها که احساس جنسی بهم دست میده و تحریک میشم پروستات و بیضه ها درد میگیره…
    2- بیضه ی سمت راستم بعضی وقتها درد کمی درش احساس میکنم و وقتی با دست بیضه راست و چپم رو میگیرم دردی در هر دو احساس میکنم.
    3- بعضی مواقع که غذا میخورم 1 ساعت بعدش دردی در معده ام احساس میکنم…
    با تشکر فراوان
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری چهارشنبه ۱۷ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      اینحالات ارتباطی به قرص مذکور ندارد
    2. تصویر کاربر محمدکاظم پنجشنبه ۱۸ تیر ۹۴( 1 دهه پیش)
      سلام
      خوب پس چه مشکلی دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    3. نمایش سایر 1 پاسخ
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید