به سیستم مشاوره پزشکی دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.
خاموش کردن V.P.N
لطفا برای پرداخت حتما ف.ی.ل.ت.ر ش.ک.ن V.P.N خود را غیر فعال کنید.
شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید
لیست پرسشها (5,006 پرسش)
کورش شنبه ۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 392 مشاهده پرسش
سلام
برای زود انزالی باید چیکار کرد ایا داروی سیتالوپرام خوبه ؟ اگه بعد چند مدت نخوریم مشکل داره؟-
دکتر محمد جباری
شنبه ۹ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
سیتالوپرام هم داروی مناسبی برای زود انزالی است. سوال دوم تان را متوجه نشدم
-
- سلام
ایا بدنسازی برای افرادی که هیدروسل دارن مضر است؟ - با سلام خدمت اقای دکتر
منچند بار دیگر هم ازتون سوال کردم که جواب دادید و از این بابت ازتون متشکرم
ببخشید اقایدکتر من یک پسر 23 ساله هستم که به دلیل خوردن 9 عدد قرص فینوسراید میل جنسیم از بین رفت و به یک متخصص انولژی مراجعه کردم ایشان برام امپول تستسترون 100 نوشت گفتم اقای دکتر این امپول عوارض نداره گفت نه منم بهشون اعتماد کردم و مصرف کردم حالا بدنم پر مو شده موها و پوستم پرب شده و صورتم چوش زدن اقای دکتر من وقتی سرما می خوردم دارو مصرف نمی کردم به خاطر عوارض می خواستم نظر شمارا بدانم این عوارض دائمی هست یا نه2333-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
به نظر من این عوارض دائمی نیستند و البته تا الان بایستی از بین رفته باشند
-
- با عرض سلام ؛میخواستم بپرسم استفاده از آمپولهای hmg آلمانی که برای درمان ناباروری مردان اونم 8 عدد در یک ماه تجویز میشه ممکنه عوارض خاصی نظیر بزرگ شدن سینه در مردان داشته باشه یا نه ؛ چون دکترم 2ماه پیش برام 8 تا hmg تجویز کرده بود و با وجود نرمال شدن آزمایش به گفته خود دکترم دوباره برام 8 تا hmg تجویز کرده و استفاده از این آمپولها اونم 3 بار در طی 8 ماه منو نگران کرده لطفا کمکم کنید و منو از نگرانی راحتم کنید. با سپاس
-
دکتر محمد جباری
جمعه ۸ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
بله می تواند باعث بزرگی سینه شود. این عارضه خیلی جدی نیست و اگر مصرف آن توسط پزشک تان ضروری می باشد بهتره استفاده نمائید
-
- اقای دکتر سلام .من سیزده ساله متاهلم چند ساله که بعد از نزدیکی دچار دردنقطه ای درسمت چپ شکمم میشوم حتی بعضی مواقع تا دو روز ادامه پیدا میکنه میخواستم ببینم علت دردم چیه .ایا این درد به خود ارضایی ربط داره که متاسفانه از نوجوانی به ان دچارشدم
-
دکتر محمد جباری
پنجشنبه ۷ اسفند ۹۳( 1 دهه پیش)
سلام
نه ربطی به خودارضایی ندارد بهتره در زمان درد معاینه شوید
-
درحال دریافت اطلاعات
به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید
