به سیستم مشاوره پزشکی  دکتر محمد جباری فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری خوش آمدید.

 

شما بیمار عزیز می توانید پرسش خود را مطرح و یا حتی فایل مدارک پزشکی خود را پیوست قرار دهید. همچنین برای مشاهده پرسش و پاسخ از دکتر دیگر بیماران سوالات شایع را کلیک کنید

  • تصویر کاربر فاضل سه شنبه ۷ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 392 مشاهده پرسش
    با سلام
    آقای دکتر من پسری 23 ساله هستم که بر اثر استفاده از قرص فینوسراید میل جنسیم به شدت کم شده بود و با نسخه پزشک یک عدد امپول تستسترون 100 مصرف کرده ام حاله با چیزایی که تو اینترنت در مورد این امپول خونده ام خیلی می ترسم می خواستم نظر جناب عالی را در این مورد بدانم ایا برام مشگلی پیش میاد یانه
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری سه شنبه ۷ بهمن ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      با یک عدد آمپول معمولا مشکل جدی ایجاد نمی شود ولی دیگر اینکار را تکرار نکنید
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 390 مشاهده پرسش
    با سلام من جوانی هستم 19 ساله تو دوران بچگی حدود 6 یا 7 سال پیش 4 یا 5 بار رابطه مقعد داشته ام میخواستم تو استخدام نیروی انتظامی شرکت کنم از آنجا شنیدم میگن برو حالت رکوع به مقعد نگاه میکنن یعنی میفهمن من رابطه داشته ام حالا من چیکار کنم قبول شم نمیدونستم تو کدوم دسته سوالم رو مطرح کنم کنم خواهشمندم زود جواب بدین مرسی تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      نگران نباشید از روی معاینه متوجه چنین موضوعی نمی شوند
  • تصویر کاربر رسول سه شنبه ۳۰ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 316 مشاهده پرسش
    با سلام اقای دکتر ضمن تشکر از پاسخگویی وکار نیک شما در شهر ما هیچ متخصصی نیست واقعا لطف میکنید من رو راهنمایی کنید
    جوانی 33 ساله ومجرد هستم حدود1الی 2 سالی هست که احساس میکنم دیگرالت من هنگام نعوظ اون حالت سفت وسخت بودن رو نداره ودیگر کمتر هم در خواب جنب میشوم ویا نعوظ صبحگاهی ندارم یا اگر هم داشته باشم باز اون حالت شق بودن رو نداره وگاهی در حالت انزال منی هم اون حالت نعوظ سفت ندارم والان چند ماهیی هست که موهای ساق پا کامل ریخته و تحقیقی که کردم به دلیل کمبود هورمون مردانه هست من قبلا عادت به خودارضایی هم داشتم که بعد این مشکل ترک کردم وبه دلیل این مشکلات تا حالا از رفتن به خواستگاری خودداری کردم خواهشا راهنمایی کنید ایا مشکل من قابل درمان هست وباید به چه متخصصی مراجعه کنم
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      توصیه می کنم با مراجعه به ارولوژیست معاینه شده و آزمایش لازم. را انجام دهید
    2. تصویر کاربر رسول یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      تخصص و پیشینه ارولوژی هم مهمه؟ چون در مرکز استان اورولوژی هست که نوبت برای چند روز بعد ودر ساعت پایانی شب میدهدوباتوجه به بعد مسافت برام مقدور نیست…وبقیه هم خیلی پیشنهاد نمیدن برای همین موضوع سال گذشته به یه اورولوژی مراجعه که فقط معاینه ظاهری انجام داد و گفتن مشکلی نیست و شربت افرودیت وقرصی رو تجویز کرد که تاثیر چندانی نداشت ودرمان روادامه ندادم
    3. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      پاسخ را ایمیل کردم
    4. تصویر کاربر رسول سه شنبه ۳۰ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      اقای دکتر تشکر فراوان دارم بابت راهنمایی…باتوجه به سابقه بیماری های قلب که در خانواده داریم به متخصص قلب وعروق مراجعه کردم که پس انجام تست نوارقلب و اکو گفتند که هیچ مشکل خاصی ندارم فقط به مقدار خیلی کم وناچیزی دریچه قلب گشاد شده واصلا جای نگرانی نیست وجهت مصرف قرص موردی ندارم
      درمورد ریزش موهای ساق پا متخصص پوست نظر داد که دچار تاسی سکه ای در قسمت پا شدم
      به اورولوژی هم مراجعه کردم که پس از معاینه اولیه گفت مشکل خاصی نیست وبیشتر ناشی از استرس و روانی دانست جهت اطمینان ازمایش چکاپ هم نوشت و مکمل ولمن تجویز کرد
      ولی باز همچنان من یه جورایی مطمینم که التم خیلی نرم وشل میباشد وسفتی لازم جهت نزدیکی ودخول رو نداره به نظرتون قرص ویاگرا یا سیالیس رو استفاده کنم التم اون سفتی ونعوظ لازم رو به دست میاره یا اسپری خاصی رو میشناسید که باعث نعوظ بشه؟؟؟تشکر فراوان
    5. نمایش سایر 3 پاسخ
  • تصویر کاربر علی یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 314 مشاهده پرسش
    سلام.آیا برای جلوگیری از دفع بی اختیار قطره ای منی راه حلی وجود دارد؟(کلومیپرامین فقط از میزان آن کاسته ولی باز وجود دارد).ازدواج کردن آن را از بین می برد؟ تخم کاهو چطور؟
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      با ازدواج حتما برطرف می شود
  • تصویر کاربر امید یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش) تعداد بازدید: 334 مشاهده پرسش
    سلام دکتر خسته نباشی
    دکتر میخواستم بدونم اگه عمل هیدروسل انجام بدم می تونم برج 2 سال جدید به خدمت سربازی برم و بد از چند وقت بد از عمل می تونم ورزش های سنگین انجام بدم مثل بدن سازی؟انجام عمل برا خدمت مشکل ساز نمیشه اخه نوشته هیدروسل حجیم معافیت و داشتنش معاف از رزم.اگه عمل کنم مشکلی برام پیش نمیاد؟من در سمت راستم هیدروسل حجیم دارم.
    با تشکر
    1. تصویر کاربر دکتر محمد جباری یکشنبه ۲۸ دی ۹۳( 1 دهه پیش)
      سلام
      عمل هیدروسل نه مشکلی در سربازی برج 2 و نه انجام ورزش سنگین یکماه بعد از عمل مشکلی ایجاد نمی کند
درحال دریافت اطلاعات

 به راحتی از طریق تلگرام سوالات خود را از دکتر بپرسید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید

کلیک کنید